Сваляне панела с предпазителите на Голф3/Венто - как?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
hop
Мнения: 100
Регистриран на: Чет 25 май 2006 16:00
Автомобил: VW Touran 2005
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Сваляне панела с предпазителите на Голф3/Венто - как?

Мнениеот hop » Пон 05 май 2008 21:51


Днес се рових зад панела с предпазителите на Вентото. Исках да стигна до кутията на алармата, че ми прави едни номера ...(алармата де). Само че не успях да я измъкна въпросната кутийка - така зверски е набутана в паяжината от кабели зад панела с предпазителите, че няма вадене!
Та, въпроса ми е, може ли и как да се откачи целия панел с передпазителите (без да се откачат всичките кабели от него) и да излезе поне малко напред, че да бръкна до алармата зад него. Гледам, от двете страни въпросния панел го държат две врътки-щракалки и като го освободя, панела уж се освобождава, но не ще да мръдне кой знае колко.
Дали има още някакво закрепване на въпросния панел с предпазителите или някоя друга тънкост?




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 06 май 2008 8:21


Цялата "бушониера" се държи на две метални уши закачени за два кръгли държача от двете страни.
Законтрянето става с две пластмасови скоби които се вдигат нагоре и след това бушониерата се повдига и тя нагоре и се издърпва към теб.
Много внимавай с двете щипки, чупят се мнооооого лесно...


Потребителски аватар
hop
Мнения: 100
Регистриран на: Чет 25 май 2006 16:00
Автомобил: VW Touran 2005
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот hop » Вто 06 май 2008 8:37


vasstop написа:... бушониерата се повдига и тя нагоре и се издърпва към теб...

Значи първо малко нагоре, след като се откачат пластмасовите скоби!!!
А аз дърпах право напред!
Благодаря, днес ще пробвам пак.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 06 май 2008 8:38


hop написа:
vasstop написа:... бушониерата се повдига и тя нагоре и се издърпва към теб...

Значи първо малко нагоре, след като се откачат пластмасовите скоби!!!
Да, първо нагоре към волана и после към теб ;)


Потребителски аватар
vw_Krasi_vw
Мнения: 667
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен - VW GOLF III -1.8 ABS
Контакти:

Мнениеот vw_Krasi_vw » Вто 06 май 2008 9:30


:beer много полезно,и аз се мучих веднъж и не успях сега като сляза веднага ще пробвам !!! :да:


Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ясер » Вто 06 май 2008 20:00


vasstop написа:
hop написа:
vasstop написа:... бушониерата се повдига и тя нагоре и се издърпва към теб...

Значи първо малко нагоре, след като се откачат пластмасовите скоби!!!
Да, първо нагоре към волана и после към теб ;)


И ако колегата позволи едно малко допълнение, към неговото описание. Освен, че първо нагоре е нужно в същото време и малко в дясна посока. Причината е, че от лявата страна на бушониерата има едно фиксиращо зъбче, което влиза в една малко дупчица на лявата държаща ламарина.
Така става с по-малко усилия.
Успех


bbtboian
Мнения: 54
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре

Мнениеот bbtboian » Вто 06 май 2008 22:45


и после внимаваи с буксите че тека си патихме с една гти ка яко :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта