Може ли да пусна вентилацията на капака на клапаните да духа в космоса?
Как? Да слагам ли некакво филтърче накрая на маркуча?
Последствия?
Вентилацията на картера вече ми е направена така.
Не искам в двг-то да влизат повече фъшкии,от рода на кондензи и маслени пари.
Вентилациите на картера и капака на клапаните
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Вентилациите на картера и капака на клапаните
andro_ написа:Може ли да пусна вентилацията на капака на клапаните да духа в космоса?
Как? Да слагам ли некакво филтърче накрая на маркуча?
Последствия?
Вентилацията на картера вече ми е направена така.
Не искам в двг-то да влизат повече фъшкии,от рода на кондензи и маслени пари.
Пускай всички маслени пари в атмосферата - нямаш да имаш ядове с двигателя, освен с еколозите....

Филтърче можеш да сложиш по твой избор, все пак е добре след отвора да има поне петнайсетина сантиметра маркуч, че все пак има някаква опасност да влезе прах в двигателя, ако е прекалено къс...
- plamen032
- Мнения: 763
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
и също запуши местата от който си ги извадил за да не дърпа от там въздух 

Последна промяна от plamen032 на Съб 17 яну 2009 23:55, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ами да не влизат маслени пари и кондензи в двигателя.
Цапат се клапани...(мои теории,навярно грешни,но реших да пробвам).
Освен това мястото,където тръбите за вентилация влизат в тръбата от въздушния филтър ми се е счупило и колкото и да го мъчих със силикон след 3 месеца макс. заради маслените пари силикона поддава,двигателят малко или много почва да смуче въздух оттам.Аз карам на газ,а тя е капризна по отношение на въздуха.Сега поне съм затапил здраво
.
Цапат се клапани...(мои теории,навярно грешни,но реших да пробвам).
Освен това мястото,където тръбите за вентилация влизат в тръбата от въздушния филтър ми се е счупило и колкото и да го мъчих със силикон след 3 месеца макс. заради маслените пари силикона поддава,двигателят малко или много почва да смуче въздух оттам.Аз карам на газ,а тя е капризна по отношение на въздуха.Сега поне съм затапил здраво

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Андро!
Ти си човек компетентен(меко казано!).....Аз разчитам на твоите съвети,а ти що за соц-глупости измисляш?????Направо ме шашкаш!
Този път въобще не съм съгласен с написаното от
Ваското 1 ,защото....ако от картера духа толкова силно,че пречи на нармалната работа на ДВГ ,че и зацапва филтъра - редно е да се ремонтира ДВГ и да се сменят сегментите,а не да се отлага ремонта с т.н палиативни(помощни) средства...Това са си наши тарикатлъци дето не струват пукнат грош....
Ти си човек компетентен(меко казано!).....Аз разчитам на твоите съвети,а ти що за соц-глупости измисляш?????Направо ме шашкаш!
Този път въобще не съм съгласен с написаното от
Ваското 1 ,защото....ако от картера духа толкова силно,че пречи на нармалната работа на ДВГ ,че и зацапва филтъра - редно е да се ремонтира ДВГ и да се сменят сегментите,а не да се отлага ремонта с т.н палиативни(помощни) средства...Това са си наши тарикатлъци дето не струват пукнат грош....