Историята започна с това , че си купих за пореден път Пасат Г60 . Беше евтин в лошо състояние- повдигнат дърводелски , с белоруски гуми  

  ....... Стегнах го и реших да му направя профилактика на компресора . Така стигнах да София и Волен ( още бяха Pro Team ) . Оправиха компресора и се почна - малка шайба , чип , после малка шайба чип вал . Всичко щеше да спре до тук ако не бяха ме качили да ме повозят на Единичката ( със стария двигател )  

 . Няма такова преживяване . Колата въртеше гуми на всички предавки . Така Г60 стана турбо . После друга електроника . После от двигателят остана само главата , всичко друго се смени . Колата вървеше зверски . После на брат ми му се роди дете и се наложи да се търси нормална кола .В DRAGPOWER ми дадоха идеята за Голф Рали и ........ 

  Намирането му се оказа трудно . Даже мислех да продам Пасата и да не се занимавам повече . Brabus обаче ( не го познавам лично , но му благодаря ) ми даде телефона на човека с това Рали и ..... те така  

 .Снимки от турбинирането на Пасата нямам.Евентуално може да имат в DRAGPOWER . Идеята беше турбо двигателят от Пасата да влезе в Голфа , а Г60 от него в Пасата . Крайният резултат от това е Пасат Г60 синхро и Голф Рали турбо синхро .Двете коли станаха страхотни . Не мога да им се нарадвам .  

  Благодаря на - brabus - за това , че ме насочи към продавача на Голфа .  
 
Най - вече обаче благодаря на екипа на DRAGPOWER , които свършиха цялата работа по турбинирането и прехвърлянето . Момчета благодаря ви за всичко , което свършихте през тези години по Пасата и сега по Голфа . Страхотни сте . Просто нямам думи . 
  
  
 
П . П .
Снимките са от телефон . Тези дни ще направя с апарат и ще ги кача .
