Питане за спортен филтър

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
KOCMOC
Мнения: 629
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 21:23
Автомобил: VW PassaT B5 комби
Двигател:
Местоположение: София West

Мнениеот KOCMOC » Съб 16 фев 2008 16:10


Днеска сложих някакъв филтър със тръба .... имам няколко въпросчета,ето и снимки за да ви обясня точно за какво става въпрос :
Изображение
Изображение

1 - трябва ли да се махне филтъра който е в кутията ?
2- тая кутийка с няк'ва клапа ква работа върши и мога ли да я разкарам ?!?
3 - имаше една гофрирана тръба която излиза от тук --- Изображение



общо взето е това ;) не е такъв звук за какъвто си мислен , но се надявам след махането на катализатора да се подобри :( дайте някакви идей или съвети :)


... и ако можете да ми кажете някакъв ник на човека който изкопува катализатори или тел ;)
Благодаря предварително !!!!
:bowdown




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 16 фев 2008 16:16


Филтъра от кутията го махни! Звука ще се промени! (на негово място си сложил този конусният!)
Тази клапа и този гофрираният маркуч са ти за да се пуска топъл въздух към двигателят когато температурата на околният въздух е ниска! През лятото, може да се каже ,че никаква работа не вършат ,но през зимата очаквай маааааалко по-висок разход без тях


Потребителски аватар
KOCMOC
Мнения: 629
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 21:23
Автомобил: VW PassaT B5 комби
Двигател:
Местоположение: София West

Мнениеот KOCMOC » Съб 16 фев 2008 16:57


да разбирам ли ,че докато е студено е по-добре да си седи тази клапа !?!?!
аз филтъра го махнах , обаче мисла да я режа тая гумена тръба там кадето се огъва и от там да започне металната тръба ;)


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Съб 16 фев 2008 23:57


KOCMOC написа:да разбирам ли ,че докато е студено е по-добре да си седи тази клапа !?!?!
аз филтъра го махнах , обаче мисла да я режа тая гумена тръба там кадето се огъва и от там да започне металната тръба ;)
махни сичко и само на пвцто дет седи клапата и смуче сложи филтъра не е заврян на маината си по лесен за обслужване е


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Нед 17 фев 2008 1:28


Като човек който е правил манипулацията да ви пиша за мойто опит :!: :!: :!: :!:
За да има повече мощност двгто-тва означава че се охлажда горивовъздушната смес....То цялата идея на N2o,интеркуулъри и спортни фиртри е тази....
Че няма да вдигнеш мощността-няма...ама звук ще изкараш!Звука е същия като звука получен като махнеш тенджерата на възд.филтър...има си свистене има си звук....
Обаче-трябва да махнеш цялата магария дет си сътворил...Идеята на конуса не е да се хване за щуцера на тенджерата....има тема-писал съм в нея..и снимки има-намери я,погледни я!!!!За мен-решението ми е най-практично!!!!! http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... F0&start=0
Вакуум компесатора НЕ трябва да се изолира....двг-то не работи като хората......
Абе всъщност....няма как с минимум средства да се постигне максимум резултат!!!!Но поне звук вади :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
KOCMOC
Мнения: 629
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 21:23
Автомобил: VW PassaT B5 комби
Двигател:
Местоположение: София West

Мнениеот KOCMOC » Чет 15 май 2008 21:37


Колега chy мерси за инфото преди дето ми даде за филтара !!!
сложих над моното кутията от пасат б4 или голф 1.6 (пасна перфе) и дирекно към филтарчето и искам да кажа , че има огромна не ама голяма разлика във вървенето.спреди едвам си се чуваше тоя филтър , а сега си случе яко въздух и се чува. Утре ще кача снимки да видите как стои.Перфекно е !
: vw fen


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Чет 15 май 2008 22:00


chy написа:
За да има повече мощност двгто-тва означава че се охлажда горивовъздушната смес....То цялата идея на N2o,интеркуулъри и спортни фиртри е тази....
Че няма да вдигнеш мощността-няма...ама звук ще изкараш!


мисля че погрешно тълкуваш понятието 'спортен филтър'.всъшност спортното им е това че са ПО-пропускливи(почти 99%,според производителите),демек все едно нямаш филтър.конусните филтри създават завихряне на въздуха и той стига по-бързо до мотора(теоретично)...идеята на спортните филтри не е да охлажда въздуха!!!..в повечето случаи дори се прави грешка,като се сложи отворен филтър(без топлинен щит),близо до мотора защото смуче топъл въздух и колата все едно си я стиснал за гушата :wink:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 15 май 2008 22:31


gas написа:
chy написа:
За да има повече мощност двгто-тва означава че се охлажда горивовъздушната смес....То цялата идея на N2o,интеркуулъри и спортни фиртри е тази....
Че няма да вдигнеш мощността-няма...ама звук ще изкараш!


мисля че погрешно тълкуваш понятието 'спортен филтър'.всъшност спортното им е това че са ПО-пропускливи(почти 99%,според производителите),демек все едно нямаш филтър.конусните филтри създават завихряне на въздуха и той стига по-бързо до мотора(теоретично)...идеята на спортните филтри не е да охлажда въздуха!!!

Напълно си прав за това-ясно е че някакъв конус не би могъл сам по себе си да охлади...мисълта ми беше,че при това завихряне (и доста по-големия дебит) въздуха теоритически се поохлажда с една идея..
Не че съм някакъв "тунер"-ти безспорно имаш много повече опит -ама моята барака вървеше доста по-пърляво с приспособлението ми....
Ама и харчеше доволно.... :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 15 май 2008 22:54


всъщност на 100о кубика.. ако ще -50 градуса въздух да вкараш...
все тая...


Потребителски аватар
offside
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
Автомобил: Passat B5 1997
Двигател: 1.8 20v ADR
Местоположение: гр.София

Мнениеот offside » Чет 15 май 2008 23:19


gas написа:
chy написа:
ПО-пропускливи(почти 99%,според производителите),демек все едно нямаш филтър.
А точно това не ги ли прави вредни за ДВГ-то и не му ли скъсява до някаква степен животеца ? се пак влизат малко или много и твърди частици :roll: Нз може и да греша , мисля савсем логически :wink: иначе за звука си е доста по добре ;)


Потребителски аватар
KOCMOC
Мнения: 629
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 21:23
Автомобил: VW PassaT B5 комби
Двигател:
Местоположение: София West

Мнениеот KOCMOC » Чет 15 май 2008 23:24


се пак влизат малко или много и твърди частици
нали за това се омаслявал филтара,за да не влиза прах и всякакви други боклуци.Поне така разбрах от колегата Bomber 8)


Потребителски аватар
vankata_vd
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България/Canada

Мнениеот vankata_vd » Чет 15 май 2008 23:37


Колеги,само информативно да кажа,че тия дни си свалих катализатора на Полото и го продадох на един приятел който се занимава с изкупуване на такива за 120 лева!Мери се и се плаща на килограм,като 1кг=100лв!!!
На моето Поло тежеше точно 1230 гр.
Та да знаете,че това е реалната цена на катализатора в случай,че някои "майстор" се опита да ви каже нещо друго!!!
: само VW



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта