Здравейте и от мен.От много време следя пост-овете в този форум...Дойде моментът,когато и аз искам да задам един въпрос,за да може да ми помогнете-карам Passat 1.8 MI 1991.От известно време забелязвам,че маслото ми мирише "доста добре" на бензин....Затова ми казаха,че е по-добе първо да оправя този проблем и тогава да го сменям.Иначе ми хапва и доста масълце-около литър на 3000 км. Видях подобен пост на колега,но исках да ви попитам:
каква може да е причината за това маслото да мирише доста на бензинец?как мога да проверя това със сигурност-някакви компютърни тестове има ли или....?
Мерси за отговора!



маслото мирише на бензин :(
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
за да влезе бензин в маслото - трябва колата да работи на богата смес - т.е. дюзата да нализа адски много бензин.
нивото покачва ли се на маслото?
отиди на диагностика да ти прегледат електрониката как е и датчиците на температурата.
Оборотите нормални ли са или се дави колата?
може да има проблем с компютъра /което не ти го пожелавам че вървят скъпо/
На моноинжекцията няма откъде другаде да влезе бензин в маслото освен покрай сигментите.
нивото покачва ли се на маслото?
отиди на диагностика да ти прегледат електрониката как е и датчиците на температурата.
Оборотите нормални ли са или се дави колата?
може да има проблем с компютъра /което не ти го пожелавам че вървят скъпо/
На моноинжекцията няма откъде другаде да влезе бензин в маслото освен покрай сигментите.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: маслото мирише на бензин :(
nitsodar написа:Здравейте и от мен.От много време следя пост-овете в този форум...Дойде моментът,когато и аз искам да задам един въпрос,за да може да ми помогнете-карам Passat 1.8 MI 1991.От известно време забелязвам,че маслото ми мирише "доста добре" на бензин....Затова ми казаха,че е по-добе първо да оправя този проблем и тогава да го сменям.Иначе ми хапва и доста масълце-около литър на 3000 км. Видях подобен пост на колега,но исках да ви попитам:
каква може да е причината за това маслото да мирише доста на бензинец?как мога да проверя това със сигурност-някакви компютърни тестове има ли или....?
Мерси за отговора!
Прочети това колега.Бензин винаги влиза.Но ако е в големи количества трябва да се търси причина - термостат,температурен датчик.

http://store2.data.bg/trace/AutoBild/20 ... %20August/
- nitsodar
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 16 май 2008 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Мерси на иво123 и andonov!В деиствителност мога да кажа само няколко неща по това,което кавате:
1.Не се покачва нивото на маслото,изобщо даже!По-скоро масълцето си е хапвано стабилно.
2.Не зная дали има много или малко бензин в маслото.Единственото,което мога да споделя е,че когато отидох да ми сменят маслото човекът помириса щеката и веднага каза:"Момче,много мирише на бензин!" Не зная това какво значи-дали е поради нормалното количество бензин,попадащо там или е над нормата...Затова питам вас.Излиза,че на някои компютърен тест би трябвало да хванат проблема?
1.Не се покачва нивото на маслото,изобщо даже!По-скоро масълцето си е хапвано стабилно.
2.Не зная дали има много или малко бензин в маслото.Единственото,което мога да споделя е,че когато отидох да ми сменят маслото човекът помириса щеката и веднага каза:"Момче,много мирише на бензин!" Не зная това какво значи-дали е поради нормалното количество бензин,попадащо там или е над нормата...Затова питам вас.Излиза,че на някои компютърен тест би трябвало да хванат проблема?
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Няма как да го хвантат.Мерни си и компресията за всеки случай(като не забравиш за предните проверки).Имай впредвид че след като ти влиза бензин в маслото, двигателя ще ти го гори по-лесно и повече.
п.с.имах в предвид горенето.А на копмютърен тест ще ти кажат дали ти е здрав темп.датчик.термостата предполагам сам вождаш дали ти работи.

п.с.имах в предвид горенето.А на копмютърен тест ще ти кажат дали ти е здрав темп.датчик.термостата предполагам сам вождаш дали ти работи.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Aз мисля, че нямаш проблем...поне не сериозен. Когато колата се кара прекалено много градско, част от бензиновата смес не изгаря, а по-точно бензина, като когато не изгори, се стича по цилиндрите и се озовава в картера. Затова мирише маслото на бензин. Според мен с малко извънградско каране (около 20-30-40 км) със по-висока скорост, част от този бензин (ако не и целият) ще се изпари. Правил съм го това и преди и си е факт. Ти предимно градско ли караш???
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
stoyan0264 написа:Това да влиза бензина в картера НОРМАЛНО ли е ?
Аз пак си мисля че не е.
Като се смеси нещо си там с маслото в картера не става ли боза?
Боза нестава, но докато слиза надолу измива цилиндрите от маслото и се получава по-голямо триене, съответно по-голямо износване и разход! Съветвам те да излизаш по-честичко за по 15-20 км. извънградско и да понатискаш педала на газта



- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12132
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
За да си сигурен че в маслото има бензин взимаш един вестник и със щеката капваш капка върху него. Ако се намокри встрани от капката масло като по - голям кръг, това е бензина.
Ако поизточиш малко повечко става и със запалката, но не ти го препоръчвам.
Бензин в маслото може да влиза и ако дюзата не затваря докрай като угасиш колата и там някакви грамове се стичат спокойно през който е отворен клапан в момента покрай буталото и после пак в картера.
Ако поизточиш малко повечко става и със запалката, но не ти го препоръчвам.
Бензин в маслото може да влиза и ако дюзата не затваря докрай като угасиш колата и там някакви грамове се стичат спокойно през който е отворен клапан в момента покрай буталото и после пак в картера.
- nitsodar
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 16 май 2008 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Мерси на всички за компетентните съвети!
Що се отнся до температурния датчик -всичко си е ОК(поне така изглежда)-температурата ми я отчита много добре и не мисля,че оттам идва проблем някакъв...Все пак ще мина на комп.диагностика,че най-накрая да разбера какво става с колицата.
За типа каране-бих казал,че напоследък доста карам извънградско и с доста висока скорост(това по повод на градксото каране и не напълното изгаряне на бензина при кратки разстояния...) Ето защо си мисля,че не би трябвало да е от това..Все пак мерси и за съвета за вестника-това ми изглежда доста "удобен метод",който лесно ще тествам


За типа каране-бих казал,че напоследък доста карам извънградско и с доста висока скорост(това по повод на градксото каране и не напълното изгаряне на бензина при кратки разстояния...) Ето защо си мисля,че не би трябвало да е от това..Все пак мерси и за съвета за вестника-това ми изглежда доста "удобен метод",който лесно ще тествам


- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
nitsodar написа:Мерси на всички за компетентните съвети!Що се отнся до температурния датчик -всичко си е ОК(поне така изглежда)-температурата ми я отчита много добре и не мисля,че оттам идва проблем някакъв...Все пак ще мина на комп.диагностика,че най-накрая да разбера какво става с колицата.
За типа каране-бих казал,че напоследък доста карам извънградско и с доста висока скорост(това по повод на градксото каране и не напълното изгаряне на бензина при кратки разстояния...) Ето защо си мисля,че не би трябвало да е от това..Все пак мерси и за съвета за вестника-това ми изглежда доста "удобен метод",който лесно ще тествам![]()
Това което гледаш в арматурното табло взема от единия датчик а другия е за компа и се гледа само с диагностика.Двата са в един корпус.Може и с мултицет да си играеш замервайки съпротивлението и до го сверяваш.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, Bing [Bot], Google [Bot] и 62 госта