заклю4ваите темата
2Е+16вПЛ=>5стр. въпрос за бутала
- PL 16v
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен / Майнц
така след няколко седмици на разработване Laughing доиде и време да се замеря за това дали имам разлика.
преди да го запо4на едно приятел4е си купи ровер с двигател(хонда дохк 1.6. 16в 122к.с) и ре6ихме да ги пробваме с летящ старт от 1ск. и ме опана без да се замисли то подигравки и кво ли не.
Снощи пак летящ старт 1ск. и се държат без разлики 3 опита равни и два с разменени победи Laughing
оба4е има и друго с един абф се заядохме на два пъти след 3ск в огледалото маи не беше много наред да неможе даме изкърти без проблем
и за някои с абф пробвал ли се с някои такъв хондак(ровер) мисля 4е няма да му е проблем Question
такива ли сте от vw не помагате на осинивените си брат4ета за съвети
направо ми я изтрийте темата щом е така
mod edit: musura
преди да го запо4на едно приятел4е си купи ровер с двигател(хонда дохк 1.6. 16в 122к.с) и ре6ихме да ги пробваме с летящ старт от 1ск. и ме опана без да се замисли то подигравки и кво ли не.
Снощи пак летящ старт 1ск. и се държат без разлики 3 опита равни и два с разменени победи Laughing
оба4е има и друго с един абф се заядохме на два пъти след 3ск в огледалото маи не беше много наред да неможе даме изкърти без проблем
и за някои с абф пробвал ли се с някои такъв хондак(ровер) мисля 4е няма да му е проблем Question
такива ли сте от vw не помагате на осинивените си брат4ета за съвети
направо ми я изтрийте темата щом е така
mod edit: musura
- PL 16v
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен / Майнц
Здравейте съветници.
Искам някой съвет или насока след като се накарах на моя разреден хибрид 2Е(бутала,к.вал)+глава16в ПЛ инжекцион.Зна4и на мен ми харесва как върви до 5000обр. по добре е от 1.8, от там ве4е я няма
.
Как би могло наи лесно това да се по оправи 4рез:
АЗ мисля за по големи дюзи(г60
) или валове,колектор4-2-1...,
и имали изобщо Лесен вариянт за това сгъстяване.
Искам съвети не казвам 4е ще го правя,а това дали някоя е в правилна насока.
Предварително благодаря

Искам някой съвет или насока след като се накарах на моя разреден хибрид 2Е(бутала,к.вал)+глава16в ПЛ инжекцион.Зна4и на мен ми харесва как върви до 5000обр. по добре е от 1.8, от там ве4е я няма
Как би могло наи лесно това да се по оправи 4рез:
АЗ мисля за по големи дюзи(г60
и имали изобщо Лесен вариянт за това сгъстяване.
Искам съвети не казвам 4е ще го правя,а това дали някоя е в правилна насока.
Предварително благодаря

- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Лесен вариант за сгъстяване е да си намериш бутала от АБФ, читави втора ръка се намират за около 200 лева и това ти единственото разумно решение в случая. Ако всичко останало е наред по колата, ще имаш огромна разлика във вървенето - аз съм подобна конфигурация 2 литра долнище (само че АБФ) + КР-ска глава и колата си понавървява прилично за килогорамите си
Слагай и АБФ-ки изпускателен колектор, отиваш при Дидо гърнето да ти оправи тръбите назад и колата ще хвръкне
Слагай и АБФ-ки изпускателен колектор, отиваш при Дидо гърнето да ти оправи тръбите назад и колата ще хвръкне
много бой трябва да отнесе тази кола за да излети....
1 буталата от 2Е са с камера.... (а трябва да са плътни....)
2 камерата в главата на 16В моторите е различна.... (надявам се не си рязал много от главата)
3 Буталата от АБФ и 9А и...... са различни. Премери твоите и според фабричното сгъстяване на твоите търси подобни бутала има разлика и в буталния болт.... и в биелите.... и в ....... малииии много разлики ....
1 буталата от 2Е са с камера.... (а трябва да са плътни....)
2 камерата в главата на 16В моторите е различна.... (надявам се не си рязал много от главата)
3 Буталата от АБФ и 9А и...... са различни. Премери твоите и според фабричното сгъстяване на твоите търси подобни бутала има разлика и в буталния болт.... и в биелите.... и в ....... малииии много разлики ....
- PL 16v
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен / Майнц
musura написа:Лесен вариант за сгъстяване е да си намериш бутала от АБФ, читави втора ръка се намират за около 200 лева и това ти единственото разумно решение в случая. Ако всичко останало е наред по колата, ще имаш огромна разлика във вървенето - аз съм подобна конфигурация 2 литра долнище (само че АБФ) + КР-ска глава и колата си понавървява прилично за килогорамите си
Слагай и АБФ-ки изпускателен колектор, отиваш при Дидо гърнето да ти оправи тръбите назад и колата ще хвръкне
Мерси Баце
мисля нещо без операция
- PL 16v
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен / Майнц
Bobby_ написа:много бой трябва да отнесе тази кола за да излети....
1 буталата от 2Е са с камера.... (а трябва да са плътни....)
2 камерата в главата на 16В моторите е различна.... (надявам се не си рязал много от главата)
3 Буталата от АБФ и 9А и...... са различни. Премери твоите и според фабричното сгъстяване на твоите търси подобни бутала има разлика и в буталния болт.... и в биелите.... и в ....... малииии много разлики ....
Здрасти и на теб Баце
за бои и аз трябва да отнасям
1 еми трябва ама не са
2 не е пипната никаде само профилактика гуми4ки и напасване
3 на тези 2Е им дават по католог 10.0 и на ПЛ 10.0 това съм го взел от форума,даваш ми съвет да сравня няколко модела от плътните и кой ще пасне...ако съм те рзабрал http://www.vwclub.bg/articles.php?id=5
ако ги търся ще ги търся с бутало,болта+биелата
Имам едно въпрос4е защо тръгна да върви добре в ниските,след като е разреден,нетрябва ли да върви както след 5000 да замира в ниските в смисъл да не тръгва много добре.
А ми тези валове АБФ,колектор,големи дюзи могат ли да ми помогнат в слу4ая...
не смятам да правя нищо за сега са опипвам здраво

......не мога да ти подам толкова информация с един пост....
Колата нямам представа как и къде е тръгнала... Въпроса е че колата може да не ти идва точно на белези или да си я зацепил по някъкъв начин така че да ти идва сила само в ниските и после да умира...
има определени начини за зацепване на валове с което променяш цялото газоразпределение на мотора (те затова са измислили раздвижните колела....)
Както можеш да накараш един мотор да излети в ниските и нагоре да умира ...така можеш и да го накараш в ниските да е мъртъв и после да се изтрелва.... всичко е въпрос на аванс, зацепване и смеси...
измери си блока! виж какви бутала ти трябват прецени дали ще имаш недоход или преход и ......смяташ ....после рискуваш и т.н.
Колата нямам представа как и къде е тръгнала... Въпроса е че колата може да не ти идва точно на белези или да си я зацепил по някъкъв начин така че да ти идва сила само в ниските и после да умира...
има определени начини за зацепване на валове с което променяш цялото газоразпределение на мотора (те затова са измислили раздвижните колела....)
Както можеш да накараш един мотор да излети в ниските и нагоре да умира ...така можеш и да го накараш в ниските да е мъртъв и после да се изтрелва.... всичко е въпрос на аванс, зацепване и смеси...
измери си блока! виж какви бутала ти трябват прецени дали ще имаш недоход или преход и ......смяташ ....после рискуваш и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта