2Е+16вПЛ=>5стр. въпрос за бутала

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Мнениеот PL 16v » Чет 17 апр 2008 15:01


благодаря на вси4ки които бяха за мен да запо4на това проект4е

заклю4ваите темата :wink:




Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Мнениеот PL 16v » Пон 28 апр 2008 14:46


така след няколко седмици на разработване Laughing доиде и време да се замеря за това дали имам разлика.
преди да го запо4на едно приятел4е си купи ровер с двигател(хонда дохк 1.6. 16в 122к.с) и ре6ихме да ги пробваме с летящ старт от 1ск. и ме опана без да се замисли то подигравки и кво ли не.
Снощи пак летящ старт 1ск. и се държат без разлики 3 опита равни и два с разменени победи Laughing
оба4е има и друго с един абф се заядохме на два пъти след 3ск в огледалото маи не беше много наред да неможе даме изкърти без проблем
и за някои с абф пробвал ли се с някои такъв хондак(ровер) мисля 4е няма да му е проблем Question

такива ли сте от vw не помагате на осинивените си брат4ета за съвети :cry:
направо ми я изтрийте темата щом е така :(
mod edit: musura


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 28 апр 2008 19:31


как да ти се помага като нищо не се разбира в тая тема ..какво си направил ..сложил си глава от пл 16 в и инжекцията на блок и карантия от 2е или си сложил глава и си оставил инжекцията от 2е-то ... не сме екстрасенси тука все пак


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 28 апр 2008 21:34


PL 16v написа:и за някои с абф пробвал ли се с някои такъв хондак(ровер) мисля 4е няма да му е проблем


Такъв ровър, ако е сток разбира се, пада много от КР/АБФ :idea:


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Мнениеот PL 16v » Пон 28 апр 2008 22:26


то пише 2Е+16вПЛ ако не ти ясно сам го описал 4е вземам само блока.
ясно зна4и този голф е много зле да не ме разбие :idea:
мерси колега musura


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Мнениеот PL 16v » Пет 16 май 2008 15:22


С цел да не отварям нова тема.
Питам да ли е възможно да се сложат всмукателни колектори от АБФ на мястото на ПЛ? Без да ме питате защо :lol:
И ако да какво се прави ако трябва нещо да се доизмайсторява?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 16 май 2008 15:37


Не се притеснявай ние знаем защо ;)
стават ;)


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Мнениеот PL 16v » Пет 16 май 2008 15:41


инжектрите(дюзи) ще станат?
ами нали са по извити със това кадето се закрепят на главата ми трябват :idea:
направо ми олеква като ме радвате с добри отговори :lol: :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 16 май 2008 15:48


замисли се... ПЛ с каква инжекция е и АБФ с каква инжекция е и няма да питаш такива въпроси дето определено няма да ти дадът хубав отговор .. ;)


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Мнениеот PL 16v » Сря 17 сеп 2008 22:34


Здравейте съветници.
Искам някой съвет или насока след като се накарах на моя разреден хибрид 2Е(бутала,к.вал)+глава16в ПЛ инжекцион.Зна4и на мен ми харесва как върви до 5000обр. по добре е от 1.8, от там ве4е я няма :cry: .
Как би могло наи лесно това да се по оправи 4рез:
АЗ мисля за по големи дюзи(г60 :roll: ) или валове,колектор4-2-1...,
и имали изобщо Лесен вариянт за това сгъстяване.
Искам съвети не казвам 4е ще го правя,а това дали някоя е в правилна насока.
Предварително благодаря :предавам се :предавам се :предавам се


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 17 сеп 2008 23:37


Лесен вариант за сгъстяване е да си намериш бутала от АБФ, читави втора ръка се намират за около 200 лева и това ти единственото разумно решение в случая. Ако всичко останало е наред по колата, ще имаш огромна разлика във вървенето - аз съм подобна конфигурация 2 литра долнище (само че АБФ) + КР-ска глава и колата си понавървява прилично за килогорамите си ;)

Слагай и АБФ-ки изпускателен колектор, отиваш при Дидо гърнето да ти оправи тръбите назад и колата ще хвръкне ;)


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 19 сеп 2008 9:19


много бой трябва да отнесе тази кола за да излети....

1 буталата от 2Е са с камера.... (а трябва да са плътни....)
2 камерата в главата на 16В моторите е различна.... (надявам се не си рязал много от главата)
3 Буталата от АБФ и 9А и...... са различни. Премери твоите и според фабричното сгъстяване на твоите търси подобни бутала има разлика и в буталния болт.... и в биелите.... и в ....... малииии много разлики ....


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Мнениеот PL 16v » Пет 19 сеп 2008 11:27


musura написа:Лесен вариант за сгъстяване е да си намериш бутала от АБФ, читави втора ръка се намират за около 200 лева и това ти единственото разумно решение в случая. Ако всичко останало е наред по колата, ще имаш огромна разлика във вървенето - аз съм подобна конфигурация 2 литра долнище (само че АБФ) + КР-ска глава и колата си понавървява прилично за килогорамите си ;)

Слагай и АБФ-ки изпускателен колектор, отиваш при Дидо гърнето да ти оправи тръбите назад и колата ще хвръкне ;)

Мерси Баце
мисля нещо без операция :) като валовете от АБФ и колектори някакви,но маи без 4 братя няма смисъл, засега си обмислям и разсъждавам по това


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Мнениеот PL 16v » Пет 19 сеп 2008 11:40


Bobby_ написа:много бой трябва да отнесе тази кола за да излети....

1 буталата от 2Е са с камера.... (а трябва да са плътни....)
2 камерата в главата на 16В моторите е различна.... (надявам се не си рязал много от главата)
3 Буталата от АБФ и 9А и...... са различни. Премери твоите и според фабричното сгъстяване на твоите търси подобни бутала има разлика и в буталния болт.... и в биелите.... и в ....... малииии много разлики ....

Здрасти и на теб Баце
за бои и аз трябва да отнасям :)
1 еми трябва ама не са :oops:
2 не е пипната никаде само профилактика гуми4ки и напасване
3 на тези 2Е им дават по католог 10.0 и на ПЛ 10.0 това съм го взел от форума,даваш ми съвет да сравня няколко модела от плътните и кой ще пасне...ако съм те рзабрал http://www.vwclub.bg/articles.php?id=5
ако ги търся ще ги търся с бутало,болта+биелата
Имам едно въпрос4е защо тръгна да върви добре в ниските,след като е разреден,нетрябва ли да върви както след 5000 да замира в ниските в смисъл да не тръгва много добре.
А ми тези валове АБФ,колектор,големи дюзи могат ли да ми помогнат в слу4ая...
не смятам да правя нищо за сега са опипвам здраво :bowdown


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 19 сеп 2008 21:45


......не мога да ти подам толкова информация с един пост....

Колата нямам представа как и къде е тръгнала... Въпроса е че колата може да не ти идва точно на белези или да си я зацепил по някъкъв начин така че да ти идва сила само в ниските и после да умира...

има определени начини за зацепване на валове с което променяш цялото газоразпределение на мотора (те затова са измислили раздвижните колела....)

Както можеш да накараш един мотор да излети в ниските и нагоре да умира ...така можеш и да го накараш в ниските да е мъртъв и после да се изтрелва.... всичко е въпрос на аванс, зацепване и смеси...

измери си блока! виж какви бутала ти трябват прецени дали ще имаш недоход или преход и ......смяташ ....после рискуваш и т.н.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта