Здравейте колеги.. всеки ден излиза някъв проблем по зеления ми бус..
в петък вечерта го оставих в изправност, днес цял ден не е каран и сега отидох да свърша една работа и какво стана.. потъна ми педала на спирачката..като го препомпан почва да намаля,но неспира както трябва(не спира намясто при напълно натиснат педал с малка скорост - 10км/ч).. някви насоки за утре, какво да правя? да обезвъздушавам?
Потъна ми спирачния педал на буса
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
Потъна ми спирачния педал на буса
Последна промяна от LuIS на Съб 17 май 2008 22:34, променено общо 1 път.
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
LuIS написа:а тия гумички не се ли сменят?
като карах 3-ката имах проблема с гумичките на помпата...
в магазина ми казаха че е забранено да се продават гимички.../това било едно време за лади и морхели/
направо цяла нова помпа, защото има всякакви производители и ментена
все пак не купих нова помпа но намерихме случаино съвпадащи гумички и станаха държи но не се знае колко и до кога

като вариант е и спукването на мъркучето или цилиндарче/или апарата/ свали предните джанти и виж дали има сп. течност някъде по главината
- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
LuIS приятелю, какво се оказа?
Питам те защото преди една година се побърках с подобен проблем. Сменях помпи, гумички, помпих по заповед на майстора докато прекарах въздуха на цял Балчик през системата. Разликата е само, че аз бях със системата / хидравлична/ на съединителя. Както се разбра - взема въздух. Признаците бяха същите.
Баща ми намери една самолетна смазка, развих леко всички съединения, мазнах, завих и готово.
Подобна паста описва един колега в подфорума на дизелите. Моя е темата за силиконова ВиК лента и нафта, а той дава име, разновидности и ....... Не го вадя адреса аз, че не са ме научили как се вади подпрозорец.
Питам те защото преди една година се побърках с подобен проблем. Сменях помпи, гумички, помпих по заповед на майстора докато прекарах въздуха на цял Балчик през системата. Разликата е само, че аз бях със системата / хидравлична/ на съединителя. Както се разбра - взема въздух. Признаците бяха същите.
Баща ми намери една самолетна смазка, развих леко всички съединения, мазнах, завих и готово.
Подобна паста описва един колега в подфорума на дизелите. Моя е темата за силиконова ВиК лента и нафта, а той дава име, разновидности и ....... Не го вадя адреса аз, че не са ме научили как се вади подпрозорец.
- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
"Ами аз винаги в този случай препоръчвам една паста на Вюрт има я в 3 вида - бяла , жълта и ...хм виолетова ..... всяка издържа до 500 атмосфери , имат ограничение само за чист кислород и съответно уплътняват 5 бара веднага и до 500 след 24 часа , бялата остава лесно развиваема Wink жълтата се развива трудно , а последната е за хидравлични недобре зачистени ( омаслени ) съединения нея не съм развивал досега ..... Цена - солена и само за целта не си заслужава да се купува - определено е минус .....
п.с нафтата е като фреона - минават и там , дето и вода не минава , мамка им ! "
колегата юве от града в който казват, че Алжир Тунис и Мароко викат само Локо / естествено Пловдив/
п.с нафтата е като фреона - минават и там , дето и вода не минава , мамка им ! "
колегата юве от града в който казват, че Алжир Тунис и Мароко викат само Локо / естествено Пловдив/
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
днес от 7 и 30 до сега 17.05 се борихме с проблема..
та се оказа: задно ляво цилиндърче и счупена феродова накладка на предно ляво колело.
сменихме ги.. добре ,че има тук работещ магазин в неделя..
после му се такова майката да обезвъздушаваме.. кове на място ,но може да се иска и още.. мисля си ,че има малко въздух..дали системата сама може да го изкара?
та се оказа: задно ляво цилиндърче и счупена феродова накладка на предно ляво колело.
сменихме ги.. добре ,че има тук работещ магазин в неделя..
после му се такова майката да обезвъздушаваме.. кове на място ,но може да се иска и още.. мисля си ,че има малко въздух..дали системата сама може да го изкара?
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта