Защо хрущи като включа на задна?
Защо хрущи като включа на задна?
Колегите, бе дайте идея защо като ръгна да карам за зад и яко изхрусква нещо в скоростната кутия? Иначе, ако вкарам първо първа скорост (или която и да е друга) и не отпускам съединителя и после ръчна задна няма проблеми? И ми претраква нещо като сменям ниските скорости и отпусна съединителя.
- ecstasy
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Възможно е да е за смяна маслото на скоростната! Но по-принцип е хубаво винаги преди задна да вкараш на първа и тогава да превключиш... Не е кой-знае какъв проблем това. Имаме и Опел Вектра 90година - откакто я помня харка като луда като вкарвам задна и досега 10-тина години така без да се задалбочи проблема
П.С.: Все пак е хубаво да си провериш прословутия семеринг!

П.С.: Все пак е хубаво да си провериш прословутия семеринг!
- CTaH4o
- Мнения: 483
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Защо хрущи като включа на задна?
smash_ написа:Колегите, бе дайте идея защо като ръгна да карам за зад и яко изхрусква нещо в скоростната кутия? Иначе, ако вкарам първо първа скорост (или която и да е друга) и не отпускам съединителя и после ръчна задна няма проблеми? И ми претраква нещо като сменям ниските скорости и отпусна съединителя.
това си е стандартен проблем за поло хъркане при задна
има написано доста по темата,
но в общи линии някакъв синхронизатор ли (не помня вече какво ми сменяха) е пластмасов и от там идва "изхрускването"
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта