Защо хрущи като включа на задна?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Защо хрущи като включа на задна?

Мнениеот smash_ » Съб 17 май 2008 22:59


Колегите, бе дайте идея защо като ръгна да карам за зад и яко изхрусква нещо в скоростната кутия? Иначе, ако вкарам първо първа скорост (или която и да е друга) и не отпускам съединителя и после ръчна задна няма проблеми? И ми претраква нещо като сменям ниските скорости и отпусна съединителя.




Потребителски аватар
ecstasy
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот ecstasy » Нед 18 май 2008 19:56


Възможно е да е за смяна маслото на скоростната! Но по-принцип е хубаво винаги преди задна да вкараш на първа и тогава да превключиш... Не е кой-знае какъв проблем това. Имаме и Опел Вектра 90година - откакто я помня харка като луда като вкарвам задна и досега 10-тина години така без да се задалбочи проблема :wink:

П.С.: Все пак е хубаво да си провериш прословутия семеринг!


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Защо хрущи като включа на задна?

Мнениеот CTaH4o » Нед 18 май 2008 20:32


smash_ написа:Колегите, бе дайте идея защо като ръгна да карам за зад и яко изхрусква нещо в скоростната кутия? Иначе, ако вкарам първо първа скорост (или която и да е друга) и не отпускам съединителя и после ръчна задна няма проблеми? И ми претраква нещо като сменям ниските скорости и отпусна съединителя.

това си е стандартен проблем за поло хъркане при задна
има написано доста по темата,
но в общи линии някакъв синхронизатор ли (не помня вече какво ми сменяха) е пластмасов и от там идва "изхрускването"


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пон 19 май 2008 0:09


моята не хърка но трябва да спра на место да натисна хубаво до край педала и е ок хърка докато още не са паднали оборотите на двигатела споко не е проблем за ходене по мастори но прегледай маслото поне и нивото в котията


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пон 19 май 2008 6:47


maznia написа:... прегледай маслото поне и нивото в котията


Как мога да проверя маслото?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 19 май 2008 9:17


задна е без синхрон. нормално е да хърка ако кутията не е напълно спряла да се върти, че и ако е спряла на кестерме пак е нормално.
не се косете за глупости. :wink:


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CTaH4o » Пон 19 май 2008 13:09


vaskoto1 написа:задна е без синхрон. нормално е да хърка ако кутията не е напълно спряла да се върти, че и ако е спряла на кестерме пак е нормално.
не се косете за глупости. :wink:

васе ами тогава каква пластмасария (за задна) има вътре, на мен ми я сменяха? (някво колелце ли беше не помня)


Потребителски аватар
Scout
Мнения: 109
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Scout » Вто 20 май 2008 12:44


колега аз с чисто нов съединител от 3 седмици..... отново си хърка задната....единствения начин при мен е ... спирам,включвам първа и после задна това е :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта