Надявам се това да ви е от полза.
Пасат В5.5 - 2004 - отключен, открадната чанта, заключен
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
От моя опит с авто и битова охранителна техника, за периода в който се занимавах с това, една от най-добре кодираните аларми за него време беше Enforser тогава степента на кодиране на беше 10на 23-та степен, по теория на вероятностите след като пресметнете това число се получава варианта да се съвпадне следващия код с предишния. Друг е въпроса че един РУСКИ хакер намери начин да се разбере алгоритъма на кодиране, от тогава няма нищо скрито. А що се отнася до това как се гледа на фабричните аларми, " ... ако те нарочат няма спасение,отделно много е лесно да се намери съответния модул и чип....", подмяната им е лесна стига да знаеш какво правиш. Относно ключета и други такива глупости, на мен ми е необходимо само да видя на къде се навеждаш или какво правиш и доста бързо се ориентирам къде да търся. Ако една аларма е добре монтирана и е направена със знание, може да ти спести доста неприятности, но ако решат да те гърбят спасение се намира трудно. В днешно време има доста техника и приспособления, за това смея да твърдя че от дребните кокошкари с добре аларма ще се отървеш, но от професионалисти няма. Друг е въпроса че никога на клиента не се казва кое как трябва да се прави и как да си ползва алармата на колата, някога някой да ви е казвал да не си носите дистанционното на алармата заедно с кл1ча за колата, предполагам не. Другото е небрежното отношение на собственика към колата си, добре сври алармата ами погледни какво става, заслушай се дали ще се повтори, някои системи след 5-то задействане от една и съща причина елиминират зоната за 5мин., ами за това време колко неща могат да се сътворят.
Надявам се това да ви е от полза.
Надявам се това да ви е от полза.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
niks76 написа:и още един съвет:махни си лост4ето за клю4а от шофъорската врата а от багажника отка4и централното управление
с две думи ако се наложи авариино влизане в колата да си отклю4иш колата но за сметка на това алармата ба4ка и свири през това време
От това няма полза, само си играеш да разкачаш.
dandrv написа:Там спрях случайно, така че не са имали възможност да дебнат. И ако са сканирали - прихванали са само сигнала за заключване.
Това достатъчно ли е за да могат и да отключат колата?
Мислиш наивно
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Колега, един приятел си купи пасат 2000 година, има някаква аларма, не знам каква, но като се активира пищи клаксона. Заключва я нормално, но първия път като я гледах колата той я заключи, а аз отворих багажника. Алармата не писна. Втори път пробвахме, багажника се отвори пак, но алармата се разпищя. Та може би си имат някакъв дефект, ако нямаш каско бягай бързо да правиш. После провери дали се заключват всички врати нормално, дали пищи алармата и т.н.
- dandrv
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 09 авг 2006 15:19
- Автомобил: VW PASSAT B8 - 2016
- Двигател: 2-0 TDI 150 Hp CRLB motor
- Местоположение: София
Значи колеги работата се поизяснява. Събота и Неделя имах време внимателно да поразгледам и установих, че са отключили колата покредством шперц от шофьорската врата. Това е деактирвирало заводската аларма, но другата е сработила - затова са имали време да дръпнат само чантата и са изчезнали. Което е по-добрия вариант отколкото да са прихванали кодовете. Интересното е че ключа в началото отказваше да върти ключалката, но с малко масло и няколко пъти вкарване и изкарване се оправи. Външно нямаше никакви следи от насилие - нито изкривявания - нищо.....
М-дам, тоя филм и аз го гледах, само дето в моя remake липсваше чанта/раница или каквото там влача със себеси. Подхода е класика в жанра за модела - отключването на шофьорската врата с ключ (шперц и/или някакво приспособление) деактивира фабричната аларма. Познавам няколко човека (собственици на В5/5.5), които си "затапиха" ключалките на предните врати. Аз също се замислям...dandrv написа:...и установих, че са отключили колата покредством шперц от шофьорската врата. Това е деактирвирало заводската аларма, но другата е сработила - затова са имали време да дръпнат само чантата и са изчезнали. ...
Външно нямаше никакви следи от насилие - нито изкривявания - нищо.....
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Vladko написа:Я дай по подробно за фабричните аларми ако може разбира се.
Какво за нея, има два варианта за нея, единия е самостоятелен модол, което е по-рядко, другия е интегриран в електрониката на компресора за централнот заключване. Що се отнася до чипа на ключа това е отделна система която е самостоятелен модул и обикновено се намира около кормилния прът на колата. Другото е професионална тайна
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Имах предвит това "....Glove написа:
.. А що се отнася до това как се гледа на фабричните аларми, " ... ако те нарочат няма спасение,отделно много е лесно да се намери съответния модул и чип....", подмяната им е лесна стига да знаеш какво правиш..."
Защото така лесно заблуждавате хората които не са наясно с нещата.Живота не е филм няма магически компютри и кутии с които като натиснеш едно копче и колата се отваря.(говоря спец. за фабричните аларми-не че при другите е лесно,но там все пак има някъкви начини)
И незнам каква ти е професията и тайните ама за нещата като фабрични аларми и фабрични иммобилайзери има още много да учиш като гледам какво си написал.
.. А що се отнася до това как се гледа на фабричните аларми, " ... ако те нарочат няма спасение,отделно много е лесно да се намери съответния модул и чип....", подмяната им е лесна стига да знаеш какво правиш..."
Защото така лесно заблуждавате хората които не са наясно с нещата.Живота не е филм няма магически компютри и кутии с които като натиснеш едно копче и колата се отваря.(говоря спец. за фабричните аларми-не че при другите е лесно,но там все пак има някъкви начини)
И незнам каква ти е професията и тайните ама за нещата като фабрични аларми и фабрични иммобилайзери има още много да учиш като гледам какво си написал.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Vladko написа:И незнам каква ти е професията и тайните ама за нещата като фабрични аларми и фабрични иммобилайзери има още много да учиш като гледам какво си написал.
Е колега това си е твое мнение, правилно не знаеш за професията ми, и какво знам, а за заводските системи не са голяма пречка, ако ги познаваш как работят и какво правят, можеш да постигнеш доста!
- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Glove написа:Vladko написа:И незнам каква ти е професията и тайните ама за нещата като фабрични аларми и фабрични иммобилайзери има още много да учиш като гледам какво си написал.
Е колега това си е твое мнение, правилно не знаеш за професията ми, и какво знам, а за заводските системи не са голяма пречка, ако ги познаваш как работят и какво правят, можеш да постигнеш доста!
спор няма 4е заводските системи са елементарни ,но при тях има задължително механи4но деиствие -да отвориш колата (с дистанционно не става )а после е лесно........
докато на допълнителните ве4е може да прихванеш 4естотата на дистанционното
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта