Климатика На моята B3-ka?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Климатика На моята B3-ka?

Мнениеот WDW » Чет 26 авг 2004 22:32


:cry:
Простете Моето нЕвежество,но някой мОе ли А ми ка'е как се ПуЩа климатикЪТ ?????
Там има две копченца АЦ на МИН и АЦ на МАХ , натискам ги ,но нищо не става и 'иЧ неЧе да дУва студено !!!!!!

А сега сириозно има ли вещи в областа на климатиците да ми разкажат как се процедира и к'во се прави с тях !!!Че кат гледам моят никакъв го няма !!! :roll: :cry: Е ВяРно ,че лятото свърши 8) ,но все пак .......... :roll:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 27 авг 2004 7:02


копчето мах когато го натиснеш означава че климата работи без достъп на външен въздух-само превърта тоя в купето за по бързо охлаждане.
другото копче изключва мах-а и тогава работи с външен въздух.
фатката е че дори натиснати копчета не включват сами климата-трябва да се пусне вентилатора на парното и то самото да е нагласено на студено.
като излизаш от колата-винаги го спирай от вентилатора или копчетата-няма значение-но го спирай щото си е коджа товар за стартера тоя компресор.


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 27 авг 2004 12:28


Да ама май изобщо не ми работи !!!
Е така ги правя процедурите,но хич го няма ???? :cry:
И по-нататък ???


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 27 авг 2004 12:46


майстори...


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16337
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 27 авг 2004 13:34


фреони... и хиляди неща...


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Сря 08 сеп 2004 8:09


vaskoto1 написа:копчето мах когато го натиснеш означава че климата работи без достъп на външен въздух-само превърта тоя в купето за по бързо охлаждане.
другото копче изключва мах-а и тогава работи с външен въздух.
фатката е че дори натиснати копчета не включват сами климата-трябва да се пусне вентилатора на парното и то самото да е нагласено на студено.
като излизаш от колата-винаги го спирай от вентилатора или копчетата-няма значение-но го спирай щото си е коджа товар за стартера тоя компресор.


А добре, аз имам много странен проблем значи, като пусна режим ECON, този дето както казваш превърта вътрешния въздух- Въобще не иска да охлажда. А спра ли го, почва да духа толкова студено, че си обличам 3 якета в колата и лятото дори. :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Сря 08 сеп 2004 10:23


WDW написа:Да ама май изобщо не ми работи !!!
Е така ги правя процедурите,но хич го няма ???? :cry:
И по-нататък ???


Ами направи следното да видиш дали изобщо работи.
1. Запали колата
2. Включи вентилатора (на 4 ) на парното и го нагласи на студено.

След това в момента в който натиснеш копчето "Norm" оборотите би трябвало да се заклатят малко и пак да се нормализират, защото климатика натоварва двигателя.
Направи го и кажи какво се случва..


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 08 сеп 2004 16:09


гледахме го.
зареждане първо се случва и после че се види.. :lol:


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Чет 09 сеп 2004 22:22


А бре Ваското1, да не се случи така ,че да го заредя
и после да се окаже,че има и друг проблем и да се
наложи да го изпразвам????? :lol:
Дай идея къде тази процедура могат да ми я направят
квалитетно , а и спомена,че имало различни модификации
на фреона ??? :roll:


П.П.На някой да му се намират излищни 50 кинта да
помогне на събрата по атомобил??? bowdown
Че зимата идва и ще трябва да си карам тогава
с климатик...... Drive


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Чет 09 сеп 2004 22:54


Ти гледай да го заредиш сега и да имаш някой теч, че да видиш как ще ти се изтекат тия кинти брез зимата.
А и помисли - ако е изчезнал фреона - от какво ли може да е ? :wink:
Сигурно изтича от някъде..


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 10 сеп 2004 21:42


Е добре де , тоя фреон не си ли изтича по принцип ??


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Пет 10 сеп 2004 23:53


WDW написа:Е добре де , тоя фреон не си ли изтича по принцип ??


Хладилника ти изтича ли? На колко време му сменяш течнота? Това е същото. Компресор + охладителна смеес..


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Нед 12 сеп 2004 1:06


Добре де , съгласен съм,но ако не изтичаше нямаше и да ги има тия вентили за пълнене ?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 12 сеп 2004 9:47


WDW написа:Добре де , съгласен съм,но ако не изтичаше нямаше и да ги има тия вентили за пълнене ?


:lol: :lol: :lol: е ти си гений... :lol: :lol: :lol:
и как според тебе ще го произведат с фреона барабар....? :lol: :lol: :lol:

не, сериозно, домашмия хладилник и климатичните стационарни инсталации се ЗАВАРЯВАТ със сребърен припой защото заварката пропуска много по малко и след много повече време. а в колата има вибрации и други фактори които налагат използването на еластомери(маркучи) дето освен с резбови съединения няма друг начин... и затуй чат-пат изтичат... нормално е.


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пон 13 сеп 2004 14:29


Е тогаз да съм спокоен,че ми е празен зарад тич чат-пат течове,а не
зарад някоя пробойна и да си инвестирам спокойно 50-те кинта! :?: 8)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tih и 48 госта