Здр колеги онзи ден реших да погледна на един колега с поло 1.0 AER акумулатора защато ми се оплака, вече няколко пъти при палене сутрин му се занулява чесовника и километрите за засичане.
Предположих,че е нещо с акумолатора свалих го и кво да видя две клетки от горе сухи а другите на минимум долях дистилирана вода и му казах да го зареди като се прибере.
Познайте кво е направил?
Като се прибрал закачил зарядното без да разкачи клемити на колата и така цяла нощ.
Днес колата пак прави така.
Та дали е възможно толкова да му е здал багажа акумолатора че при палене да се рестартва и то само сутрин като я пали студена.
рестарт на компа при всяко палене! помощ
рестарт на компа при всяко палене! помощ
Последна промяна от tu6ana на Пон 17 дек 2007 18:24, променено общо 1 път.
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Моят брояч се зануляваше от само себе си, на същото Поло AER 1.0 - оказа се окислено замасяване. Масата се намира като гледаш отпред двг. в дясно, с болт за двигателния блок. Снема се болта, сачиства се и се слага отново. Но по принцип може и акумулатора да е здал багажа. Най добре, ако не може да измери токовете да отиде на специалист динама и стартери. Ако се наложи може да му пусне втора маса, или в краен случай може да се окажат не дай боже, макар че не са бог знае колко пари, реле - регулатор, или четки.
maslinkov написа:Моят брояч се зануляваше от само себе си, на същото Поло AER 1.0 - оказа се окислено замасяване. Масата се намира като гледаш отпред двг. в дясно, с болт за двигателния блок. Снема се болта, сачиства се и се слага отново. Но по принцип може и акумулатора да е здал багажа. Най добре, ако не може да измери токовете да отиде на специалист динама и стартери. Ако се наложи може да му пусне втора маса, или в краен случай може да се окажат не дай боже, макар че не са бог знае колко пари, реле - регулатор, или четки.
Но колега при него и часовника се занулява при теб той занулява ли се
- N1P0
- Мнения: 1228
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
- Контакти:
ONYX написа:И при мен има такъв проблем.Когато е много студено като паля се чува нещо като пристъргване зад таблото.Занулява ми се само часовника.Не знам дали е от акумолатора.Скоро забелязах ,че и стрелката на оборотомера прави някакви странни показания при палене на студен двигател.
Същото, странни неща ти прави стрелката щото прави рестарт и дроселовата клапа я наглася на ново

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
tu6ana написа:maslinkov написа:Моят брояч се зануляваше от само себе си, на същото Поло AER 1.0 - оказа се окислено замасяване. Масата се намира като гледаш отпред двг. в дясно, с болт за двигателния блок. Снема се болта, сачиства се и се слага отново. Но по принцип може и акумулатора да е здал багажа. Най добре, ако не може да измери токовете да отиде на специалист динама и стартери. Ако се наложи може да му пусне втора маса, или в краен случай може да се окажат не дай боже, макар че не са бог знае колко пари, реле - регулатор, или четки.
Но колега при него и часовника се занулява при теб той занулява ли се
Да, зануляваше се и той.
- vankata_vd
- Мнения: 69
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 21:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България/Canada
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
KOCMOC написа:колеги кажете от какво ми се ресва часовника и дневния километраж и то докато си карам ?!? акумулатора е нов ! от какво може да е ?![]()
колега извинявам се ,че ползвам твоята тема ама в търсачката като писах не ми стана ясно от какво може да е![]()
Мерси предварително !
И нов да е пак е възможно /вече ги няма старите качествени акумулатори/ , но по - ми прилича на четки на динамото, или челно реле - регулатор. Поне при мен се оказа това - пак се нулираха и то при движение. Разобличихме го като мерихме зарядния ток при форсаж - намаляше под нормалното /оттам беше почнал да се разрежда и акумулатора - малко по малко/ Виж го и сам ще се убедиш, че съм прав. При Поло 2001 това го пише в книжката му - че при намаляне на напрежението компа започва да изключва маловажните функции в определена последователност. Успех!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта