Датчик за детонации на АЕХ 96г
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Датчик за детонации на АЕХ 96г
Нямам нали? Знам ,че за АЕХ слаган на поло 6N2 има такъв датчик ,но мойто съм почти 100% сигурен ,че няма. И все пак,много ми се иска някой да ме опровергае 
Последна промяна от Anbuch на Сря 31 дек 2008 10:19, променено общо 1 път.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Сега ще го търся къде е,че продължавам да не вярвам (с огромна надежда да бъркам). Някой знае ли къде точно го е натаманил германко?
Просто сега като карам на газ ,колата набира осезаемо по-добре и изобщо не виждам смисъл да въртя делкото ,както си бях наумил предварително ,ако "умре" на газ. А това силно ме наведе на мисълта ,че все пак имам такъв датчик
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Scout написа:spam а да попитам какво представлява това нещо, по точно каква му е функцията ? ....
При голямо предварение на ъгъла на запалването се получават детонации (може да се получат само при определени обороти или натоварвания на двигателят). Датчика ги засича и регулира предварението за да няма детонации. Ако наръка се завърти делкото и се намали предварението на запалването,максимално ще се избегнат тези детонации ,но пъргавоста на двигателят ще изчезне. Търси се идеалната среда- колкото е възможно по-голямо предварение ,но без самоубийствените за двигателят детонации. В тази зависимост се включва и октановото число на горивото с което карате и времето за изгарянето му. На газ се позволява по-голямо предварение отколкото при бензин 98 и още по-голямо от бензин 95
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Добре-е-е-е напипах го ,ама не го видях - забутан е много и мисля ,че за да се стигне до него , първо ще трябва да се сваля стартера. Както и да е, тествах го на VAG-COM и там излезнаха тези данни за него
И да не отварям нова тема :
В group 008 и group 097 са данните от 4-рите цилиндъра ли? Че нещо много големи и стряскащи разлики има ако е така. Като форсирам двигателят наместо ,само първата стойност 3.28 мърда лекичко насам-натам. Предполагам ,че това не са 4-рите цилиндъра защото няма как да ми показва ламбдасондата на четирите цилиндъра поотделно
:
Рових из гуглето за motronic mp 9.0 vag-com group 008 и темподобни ,ама нищо не открих. Някъде в нета има ли информация кое колко трябва да е като стойности?
И да не отварям нова тема :
В group 008 и group 097 са данните от 4-рите цилиндъра ли? Че нещо много големи и стряскащи разлики има ако е така. Като форсирам двигателят наместо ,само първата стойност 3.28 мърда лекичко насам-натам. Предполагам ,че това не са 4-рите цилиндъра защото няма как да ми показва ламбдасондата на четирите цилиндъра поотделно
Рових из гуглето за motronic mp 9.0 vag-com group 008 и темподобни ,ама нищо не открих. Някъде в нета има ли информация кое колко трябва да е като стойности?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Като стойности незнам, но първата работа на компа е да регулира предварението на І-и цилиндър. Ако не успее да се справи с детонациите в рамките на софтуерния диапазон, престава да регулира предварението въобще и задава някакви средни стойности за които е програмиран, вследствие на което се разчукват всички повдигачи и клапани на всякакви обороти, като шевна машина./ето как от калпав бензин и/или нерегулирано предварение почва да ти изписва глупости - на антидетонационния датчик няма какво да му се развали и затова е натикан на п...си майна./
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
С времето датчика се напуквал и дори се отчупвал. Бях намерил и снимки дето го лепят ,но веднъж счупен ,не ставал за нищо (немога да намеря снимките). Така не давал грешка ,а само неверни данни към компа.На повечето двигатели е отпред до масленият филтър ,пък при нас са го забутали.....
Последна промяна от Anbuch на Сря 31 дек 2008 9:24, променено общо 1 път.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Онова дето е номер 7 е датчика. Той е захванат с болт за блока на двигателят. Пада се точно в областа на стартера. В шестият пост от темата съм писъл за функцията му. С 2 думи това е микрофон който се захваща с болт със сила 20Nm (трябва да е точно толкова силата за да работи датчика точно), когата датчика "чуе" детонации в двигателят ,той праща сигнал до компютара да намали предварението и така двигателят да се предпази от детонации (което е едно от най опасните за него неща). Твоят двигател също има антидетонационен датчик. Някои двигатели са с 2 такива датчика ,от двата края на блока (за по-добро "чуване"),но 99% съм сигурен ,че ние сме само с един
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта

а да попитам какво представлява това нещо, по точно каква му е функцията ? .... 