Халогени МК3 -----Монтирани!
- cardan
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 15:49
- Автомобил: Audi A4 avant
- Двигател: ABC
- Местоположение: София Лозен
Халогени МК3 -----Монтирани!
занчи искам да си монтирам халогени на голфа някой ще ми обясни ли какво ще ми трябва освен халогените.
Последна промяна от cardan на Пон 26 май 2008 18:57, променено общо 1 път.
- Ikov_VR
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 0:19
- Автомобил: Vw Passat b5.5
- Двигател: AVF
- Местоположение: В Р А Ц А
- Контакти:
Re: Халогени МК3
ПОНЕ ПРИ МЕН НЕТРЯБВА НИЩО сложих един халоген и той светна
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10401
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
ако не е имало въобще халогени, ще ти трябват:
халогени (ако ще слагаш оригиналните търси си с метални рефлектори, че тези с пластмасовите се топят - личен опит.ако слагаш някакви други трябва да се измисли място и да търсиш такива каквито ще станат по размер.)
реле
бутон
кабели
кабелни обувки
ако са оригиналните халогени ти трябват и букси.
халогени (ако ще слагаш оригиналните търси си с метални рефлектори, че тези с пластмасовите се топят - личен опит.ако слагаш някакви други трябва да се измисли място и да търсиш такива каквито ще станат по размер.)
реле
бутон
кабели
кабелни обувки
ако са оригиналните халогени ти трябват и букси.
- plamen032
- Мнения: 763
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
handycam написа:ако не е имало въобще халогени, ще ти трябват:
халогени (ако ще слагаш оригиналните търси си с метални рефлектори, че тези с пластмасовите се топят - личен опит.ако слагаш някакви други трябва да се измисли място и да търсиш такива каквито ще станат по размер.)
реле
бутон
кабели
кабелни обувки
ако са оригиналните халогени ти трябват и букси.
около 2 часа и много нерви докато прекараш кабелите...
- Разузнавач
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пон 19 ное 2007 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
з
Хенду - е мн прав сичко,което ти каза е вярно особенно това за нервите,а ако не си го правил може и да са повече от 2 4аса,в нашия случай бяха 6
- Разузнавач
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пон 19 ное 2007 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
з
захващането е мн лесно.Споко с него няма да имаш проблеми на Мк3 и Венто си има даже пригодено място за видиите така,че не се безпокой.Но те съветвам да не го прави сам.По-важно е дали копчето на фаровете ти има позиция за халогени,а ако няма най-добре го сложи точно под волана,там между пластмасите пасва идеално.Колкото по-малко копче си намериш толкова по-добре.Такива,които се изпозват за Агу-тата са идеални за тази цел.Успех
- GRUEL
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
- Автомобил: 1995 Golf III GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Слагат се много лесно. Колата по принцип има прекарано окабеляване на 80% за халогени, въпреки че никога не е имала. Ще ти трябва реле 20-30 ампера (с четири крачета) и около 3 метра двужилен кабел. Копче гледам си си купил, халогените предполагам са си с буксите на тях.
Значи махаш пластмасовата капачка отляво на копчето за фаровете, има едно малко щифтче на пружинка и като го натиснеш цялото копче на фаровете излиза напред. Махаш му буксата и си слагаш копчето, което си купил със степен за халогени. После отваряш капака на бушоните и над бушоните, къдто са релетата търсиш място за реле, обозначено с цифрата *10*. Там трябва да имаш една метална скоба, която играе ролята на мостче, издърпваш я и на нейно място слагаш релето, което си купил (релето влиза само по един начин, не му се чуди кои крак за какво е, хората са го измислили ). После вдигаш предния капак и точно до закопчалката му има една голяма кръгла букса с кабелите за фаровете, която се държи от една метална скоба. Вадиш буксата(двете части се разделят със завъртане) и на буксата от дясно търсиш кабел с цвят сиво-жълто.Тои влиза от едната страна на буксата, но после не продължава нататаък. От него си взимаш *+* за халогените а от някои от кафевите кабели си вземи *-*. Прекарваш си кабелчетата само до двата халогена и си в ирата
Ако има въпроси питай...
Значи махаш пластмасовата капачка отляво на копчето за фаровете, има едно малко щифтче на пружинка и като го натиснеш цялото копче на фаровете излиза напред. Махаш му буксата и си слагаш копчето, което си купил със степен за халогени. После отваряш капака на бушоните и над бушоните, къдто са релетата търсиш място за реле, обозначено с цифрата *10*. Там трябва да имаш една метална скоба, която играе ролята на мостче, издърпваш я и на нейно място слагаш релето, което си купил (релето влиза само по един начин, не му се чуди кои крак за какво е, хората са го измислили ). После вдигаш предния капак и точно до закопчалката му има една голяма кръгла букса с кабелите за фаровете, която се държи от една метална скоба. Вадиш буксата(двете части се разделят със завъртане) и на буксата от дясно търсиш кабел с цвят сиво-жълто.Тои влиза от едната страна на буксата, но после не продължава нататаък. От него си взимаш *+* за халогените а от някои от кафевите кабели си вземи *-*. Прекарваш си кабелчетата само до двата халогена и си в ирата
Ако има въпроси питай...
- Каспър
- Мнения: 2213
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Предната част на копчето трябва да се отдели от кутийката.Това става като се подпъхва отвертка между предната част и кутийката и се освободят зъбчетата отгоре и отдолу. Някъде имаше снимки,потърси.Вероятността да се спука пластмасата е голяма,а и такава крушка се намира само оригинална.В Ауто+ беше 10лв.Помисли дали има смисъл да се занимаваш.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], victory1983 и 105 госта