
Ъпгрейд климатик - > климатроник, какво ми е нужно
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ъпгрейд климатик - > климатроник, какво ми е нужно
Какво ще ми трябва за да си направя климатика на климатроник, и заслужава ли си 

Имаше такава тема преди време.
Отговорът на кратко - не, не си заслужава. Нужни са ти освен климатроник блока - много кабели, една голяма шепа датчици които се слагат по цялата кола и около 30-40 часа труд. Ако все пак те интересуват повече подробности - кажи
А да - и цената възлиза на 4цифрено число.
A ето и темата, сам си направи преценката:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Отговорът на кратко - не, не си заслужава. Нужни са ти освен климатроник блока - много кабели, една голяма шепа датчици които се слагат по цялата кола и около 30-40 часа труд. Ако все пак те интересуват повече подробности - кажи

А да - и цената възлиза на 4цифрено число.
A ето и темата, сам си направи преценката:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
здр
колега значи темата е моя и повярвайми не е толкова лесно,и аз си мислих че ще е много лесно ама уви.Моят климатроник го подкарах да работи ,припаснах много работи по колата,все още не мога да намеря едни датчици дето са по двигатела,а те са температурата на двигателя ,един ключ който включва перката при висока температура и датчика за външната температура,ако климатроника го вземаш от работеща кола е добре но да си правиш като мен такива кушийки си е страшничко.Но зависи и от теб де и на мен ми казваха за какво ти е не ти трябва но си е друго климатроника , все пак ти трябва да си решиш на мен климатроника ми излезе за 200 лева без тези трите датчика и зареждането с фреон ми струва 40 лева така че не сам се набутал много. Ти си решаваш.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Климатик - има 1 копче - за включване и изключване. Регулиране на температурата - ръчно - чрез изключване, включване на парно (няма много смисъл, ама понякога се налага).
Климатроник - задаваш му температура, която трябва да се поддържа в купето, и 1 камара датчици и изпълнителни елементи се мъчат да направят това, дето си го задал. Разликата е в управлението - иначе компресора е един и същ за климатик, климатроник.
Климатроник - задаваш му температура, която трябва да се поддържа в купето, и 1 камара датчици и изпълнителни елементи се мъчат да направят това, дето си го задал. Разликата е в управлението - иначе компресора е един и същ за климатик, климатроник.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Разликата е в това че климатика духа студено на макс. колкото може(май към 5градуса),като ти стане студено го спираш,после ти става топло и пак го пускаш и така примерно Варна-София си играеш на включване и изключване.
А климатроника му задаваш каква температура искаш да поддържа и той автоматично го прави това 20,21,22,23градуса....
А климатроника му задаваш каква температура искаш да поддържа и той автоматично го прави това 20,21,22,23градуса....

Dorian написа:Разликата е в това че климатика духа студено на макс. колкото може(май към 5градуса),като ти стане студено го спираш,после ти става топло и пак го пускаш и така примерно Варна-София си играеш на включване и изключване.
А климатроника му задаваш каква температура искаш да поддържа и той автоматично го прави това 20,21,22,23градуса....
Леко неточно! Сещал ли си се че при включен климатик можеш да нагласиш студенината на въздухопотока чрез онази врътка за парното като врътнеш малко към червено?

Един от основните сензори на климатроника например се намира под предното стъкло и спрямо интензитета на слънчевото греене променя температурата и силата на духане на въздуха в купето.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
theone написа:Dorian написа:Разликата е в това че климатика духа студено на макс. колкото може(май към 5градуса),като ти стане студено го спираш,после ти става топло и пак го пускаш и така примерно Варна-София си играеш на включване и изключване.
А климатроника му задаваш каква температура искаш да поддържа и той автоматично го прави това 20,21,22,23градуса....
Леко неточно! Сещал ли си се че при включен климатик можеш да нагласиш студенината на въздухопотока чрез онази врътка за парното като врътнеш малко към червено?Винаги можеш и при климатика да нагласиш колко студено да ти духа, но не под формата на определена температура, която задаваш а и независимо от атомосферните условия.
Един от основните сензори на климатроника например се намира под предното стъкло и спрямо интензитета на слънчевото греене променя температурата и силата на духане на въздуха в купето.
Колега пак пишеш неподготвен май

Точно за тази врътка за която ми говориш ако нее докрай към студеното,ще чакаш дасе включи компресора и да духа студено ама друг път

И аз при включен климатик,за да не измръзвам си регулирам температурата с врътката на парното - никакви проблеми.Отделно(извън темата) ми показаха невероятен трик за замръзнали стъкла през зимата - парно и климатик на 6, включен реотан на задното стъкло и въздушен поток,насочен към предното стъкло - ледът потича точно след 2 минути.Непонятно за мен,но изпробвано и ефективно на 100 процента.
Жоро написа:И аз при включен климатик,за да не измръзвам си регулирам температурата с врътката на парното - никакви проблеми.
Разбира се че не е, компресорът се включва чрез активирането на климатика от съответното копче. Толкова коли карам в ежедневито си и не всички са с троник и на всички е точно така.
От собствен опит смея да твърдя че е така при всички Опел, VAG и BMW правени през последните 10-15г.
Ако колегата, който твърди обратното, има наблюдение върху разни Деута, Кий и други разни такива странни марки - може и да има право, не знам. Радвам се за него обаче, че е с троник, иначе щеше вече да е с ишиас...
Dorian написа: Колега пак пишеш неподготвен май![]()
Точно за тази врътка за която ми говориш ако нее докрай към студеното,ще чакаш дасе включи компресора и да духа студено ама друг път
и аз не мисля, че си прав, провери си климатика. Врътката на температурата има значение, за температурата, а компресора се включва от копчето AC.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта