след окачане на акумулатора изчезна празния ход-1.6 i AFT

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bob.ts
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 30 юни 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

след окачане на акумулатора изчезна празния ход-1.6 i AFT

Мнениеот bob.ts » Сря 14 дек 2005 19:10


Карам Г3 1.6i AFT SIMOS.Наложи ми се да сваля акумулатора,и след поставянето отново всичко друго си е наред(разход,вървене,динамика) само дето на празен ход държи около 600 об. и то само когато отпусна газта мноооого леко.Иначе гасне,мам...а му :evil: ,удървя волана.Пробвах всички варианти за които ми дойде наум,ама не стана нищо.Та съм тръгнал към доктора да му побае,ама само след консултация с братята по съдба,т.е. с ВАС.Като стои на контакт моторчето на дросела "чука"в посока затваряне на клапата.Като му навия малко с ръка газта спира.Дайте някаква идея кво му е и има ли смисъл да ходя да се ръся за настройка.БЛАГОДАРЯ! Drive bowdown bowdown :wink:




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 14 дек 2005 19:42


А след като сложи акумулатора, остави ли ЕКУ-то да се инициализира или директно отпраши?


Потребителски аватар
bob.ts
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 30 юни 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bob.ts » Нед 18 дек 2005 20:39


Sunny, извинявяй, :oops: че чак сега се докопвам до PC-то и чета въпроса ти!Пробвах с търсачката как се прави това инициализиране,ама не намирам нищо.Тъй,че ако намериш време,светни ме как става това.Аз като свързах акумулатора,запалих-тя гасне.Пак,и пак,та и до ден днешен.Като отпусна газта и оборотите паднат към 1000,леко пак я настъпвам и пущината ги държи м/у 550 и 600,и така си карам... Drive


Потребителски аватар
Boko*
Мнения: 116
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Boko* » Нед 18 дек 2005 21:13


Смятам че една диагностика ще оправи нещата


Потребителски аватар
bob.ts
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 30 юни 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bob.ts » Нед 18 дек 2005 21:24


Дано, Boko, щото днеска разтоварих жена ми от фиестичката да дойда на работа,ама кой квото си обича-след него тича!Та и аз по Голфчето...


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Нед 18 дек 2005 23:55


Пробвай да инициализираш, като загрееш двигателя до включване на перката на радиатора.При мен се получи - моят голф е със същия двигател


Потребителски аватар
bob.ts
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 30 юни 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bob.ts » Пон 19 дек 2005 15:15


Благодаря GOLFSTROM,ако стане ще плуваш в река от бира Drunk


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 19 дек 2005 17:03


По принцип след изтриване на паметта на ЕУБ(чрез откачане на акумулатора) оборотите на празен ход се повишават(поне при мен е така) и след като мотора поработи във всички режими и измине определен брой километри, всичко си идва на мястото.


Потребителски аватар
bob.ts
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 30 юни 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bob.ts » Пон 19 дек 2005 19:19


Току що загрях до вкл. на перката 2 пъти,ама си е все същото,може да е дигнал 40-50 об.,ама не е това което трябва.Пък за в движение да я включи и дума не става,щото е с "летен" термостат.Утре слагам кашона!!!! :twisted: Знам,че с трици маймуни,ама...


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Пон 19 дек 2005 21:16


Така...хм?
Струва ми се,че този двигател не е много популярен,така че, ще трябва да се справяме със собствени сили.
Опитай следното:
-сваляш внимателно въздухопровода,черната пласмасова тръба към блока на дроселната клапа
-с парцал напоен с някакъв разредител почистваш идеално мястото където се намира самата клапа.Там не трябва да има нищо мръсно и лепково!
-поставяш обратно въздухопровода
-проверяваш внимателно тръбите за вентилация на картрните газове
дали са плътно поставени.Въздух трябва да влиза само от въздушния филтър!-от никаде другаде!
-разкачаш акумулатора за няколко минути
-палиш и загряваш на място, до включване на перката на радиатора

Успех!

п.п.Извинявай,но това за летния термостат и кашона са ..... :?
-


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 19 дек 2005 22:43


Тоя Симос може да го имам в една книжка, ако го има утре ще сканирам и ще пусна някакво инфо :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта