бубина кабел стартер-(бендикс)

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

бубина кабел стартер-(бендикс)

Мнениеот pe_aps » Пет 23 май 2008 23:01


привет колеги
искам да ви попитам каква е функцията на този кабел който е част от бубината и при мен лично е с наранявания,дали това му състояние може да доведе до нещо по сериозно ако не се смени?
имам 1 оплакване при опит за старт на ДВ понякога дори и 2 пъти се чува 1 звук като кхххт и не ще,и пали от 3 път чак,понякога и от 1 път си пали,без значение дали на студен или загрят двигател,
възможно ли е повредата на кабела на бубината да е и част от причината за невъзможността колата да запали както трябва

Изображение

мерси предварително за коментарите на всички

Последна промяна от pe_aps на Вто 27 май 2008 17:44, променено общо 2 пъти.




maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 24 май 2008 3:56


този кабел си е чиста маса на бобината не му пречи че е наранен, най-много да му зачистиш клемите и наново да го стегнеш друго нема ко да се пипа по него ако искаш го пахни в маркуч вместо да го олепяш. - А звукът -кхххт ми изглежда на бензинова помпа като качва бенз заварти два три пъти на контакт и тогава запали и виш нещата как са -сменял ли си бензинов филтар


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Съб 24 май 2008 11:19


значи всичко е ясно за кабела пронто,
колата ми е от скоро и не сам и сменял бензиновия филтър както и половината от консумативите все още,значи дадох 3 пъти на контакт без да я паля-чува се едно ннннн дето е явно от бенз. помпа че подкачва гориво и след 3я контакт запали,така запали 2 пъти последователно горе долу гладко,след това не запали 3 пъти последователно като се чуваше пак тоя тежък дразнещ звук като когато стар автомобил неще да запали(тежко и остро) "кхххххт" и накрая "тък",звук като от ремък ли лагер ли де да знам или си е чисто от стартера,още не съм и сменял ремъците и ролките,ами направи впечатление също че след 5,6 завъртания на ключа(2 пъти можа и 3 не можа да запали),последният път когато запали въпреки че запали пак се чуваха странни звуци и това тък на края,а иначе мисля че пали някаде при 3тото завъртане на стартера когато е на контакт,по преди мисля и от 2рото завъртане палеше като завъртя ключа както мисля е най правилно,дано съм обяснил разбираемо и не се колебайте за съвети и мнения


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Съб 24 май 2008 20:27


Това нараненото е наистина масата, ама не виждам добре или нямаш кабел за управлението на комутатора - вижда се само голия щифт, без букса и кабел Това едно - оправи го ако е вярно и второ иди да ти направят профилактика на стартера - същия човек ще ти види и първото


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 24 май 2008 23:07


имобилайзер имала ли е да не се ибава той може и бобина да прави номера другото което се чува като кххт цък пръг е дроселовата клапа която се настройва и мърда преди запалването и педала се мърда като дадеш контак реле за подгрев на ламбда сонда и инжектори провери ли иначе като запали двигатела чесовник ли е стабилно ли работи без претрисане на ниски обороти- като за начало смени ремаците и бензиновият филтар и след това минаваш почистване на дросела и сензори и датчици и смяна на вакуми и чак тогава продалжаваме да гадаем за запалването- без пари нема стане номера сменяй нещата този автомобил не тарпи занемарияване


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Съб 24 май 2008 23:39


maslinkov написа:Това нараненото е наистина масата, ама не виждам добре или нямаш кабел за управлението на комутатора - вижда се само голия щифт, без букса и кабел Това едно - оправи го ако е вярно и второ иди да ти направят профилактика на стартера - същия човек ще ти види и първото


Изображение
значи по отношение на комутатора(запалителният модул-нещо като голяма закрита платка-както разучих сега) нямам представа дали го имам или не и трябва ли въобще да го имам,по скоро знам само как изглежда под капака при мен,при други полота с комутатори нямам наблюдения а нищо чудно и да пропускам подробности от незнание кое къде и как трябва да е и явно ще трябва да се консултирам с някой майстор по електрическата част на автомобилите и за него и за стартера

Последна промяна от pe_aps на Нед 25 май 2008 0:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Съб 24 май 2008 23:59


maznia написа:имобилайзер имала ли е да не се ибава той може и бобина да прави номера другото което се чува като кххт цък пръг е дроселовата клапа която се настройва и мърда преди запалването и педала се мърда като дадеш контак реле за подгрев на ламбда сонда и инжектори провери ли иначе като запали двигатела чесовник ли е стабилно ли работи без претрисане на ниски обороти- като за начало смени ремаците и бензиновият филтар и след това минаваш почистване на дросела и сензори и датчици и смяна на вакуми и чак тогава продалжаваме да гадаем за запалването- без пари нема стане номера сменяй нещата този автомобил не тарпи занемарияване


значи при първа възможност мисля ремъци и ролки да сменя в 1 сервиз к' ми препоръчаха след като се освободи място и за мен,честно незнам да е имала имобилайзер дадоха ми 2 ключа с нея,за дросела знам че още се адаптира след като го чистих само с парцалче преди седмица някаде,още ми държи на празен ход леко високи обороти около 1000,а преди да го чистя си бяха много стабилни около 900 си стояха с тази разлика че сега при палене се вдигат до около 1300 а преди да го чистя до към 1100 и спадаха на 900,чак сега си намерих от карб и чоук клийнъра,но гледам вече седмицасъм е минало и са леко завишени но още не сам минал повече от 300км от тогава и чакам,акомулатор не съм откачал вобще а двигателя както и преди като запаля си работи на стабилни обороти мисля равномерно с тази разлика че сега се чуват по слабо ако се чуват повдигачите след смяна на двиг.масло,за бензиновият филтър ще питам в сервиз как стоят нещата колко ли ще ми струва,а може и сам да се пробвам да го сменя,само 1 симптом има когато съм на 1 или r, понякога при отпускане на съединителя и се чува за кратко едно притрисане на предницата по скоро на таблото цялото,като от заминаващ си съединител знам ли,а вчера на задна бях на улица с обратен наклон и връщах назад и това тропане се получи доста по силно в определен момент от отпускането на съединителя-когато зацепва мисля,и това е в общи линии дано не е нещо голямо и скъпо!! :roll: :D


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Нед 25 май 2008 1:11


pe_aps написа:
maslinkov написа:Това нараненото е наистина масата, ама не виждам добре или нямаш кабел за управлението на комутатора - вижда се само голия щифт, без букса и кабел Това едно - оправи го ако е вярно и второ иди да ти направят профилактика на стартера - същия човек ще ти види и първото


Изображение
значи по отношение на комутатора(запалителният модул-нещо като голяма закрита платка-както разучих сега) нямам представа дали го имам или не и трябва ли въобще да го имам,по скоро знам само как изглежда под капака при мен,при други полота с комутатори нямам наблюдения а нищо чудно и да пропускам подробности от незнание кое къде и как трябва да е и явно ще трябва да се консултирам с някой майстор по електрическата част на автомобилите и за него и за стартера

Колега, споко - на втората ти снимка вече се вижда щипката на буксата на комутатора - под онази къщичка върху бубината


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Нед 25 май 2008 9:20


maslinkov написа:
pe_aps написа:
maslinkov написа:Това нараненото е наистина масата, ама не виждам добре или нямаш кабел за управлението на комутатора - вижда се само голия щифт, без букса и кабел Това едно - оправи го ако е вярно и второ иди да ти направят профилактика на стартера - същия човек ще ти види и първото


Изображение
значи по отношение на комутатора(запалителният модул-нещо като голяма закрита платка-както разучих сега) нямам представа дали го имам или не и трябва ли въобще да го имам,по скоро знам само как изглежда под капака при мен,при други полота с комутатори нямам наблюдения а нищо чудно и да пропускам подробности от незнание кое къде и как трябва да е и явно ще трябва да се консултирам с някой майстор по електрическата част на автомобилите и за него и за стартера

Колега, споко - на втората ти снимка вече се вижда щипката на буксата на комутатора - под онази къщичка върху бубината

хехе :D ако е това с металните щипки значи всичко е ок,пък и щом казваш че си е вкъщи нема ядове,...та по скоро проблема е от стартера май но ще разбера едва след смяна на ремъци,ролки и бензинов филтър мисля


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Вто 27 май 2008 17:52


за архива: майстора каза че било бендикс проблема и в общи линии колата пали от всеки път сега каквато беше и целта, та,
30лв бендикс
20лв труд
мучо доларес



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта