maznia написа:имобилайзер имала ли е да не се ибава той може и бобина да прави номера другото което се чува като кххт цък пръг е дроселовата клапа която се настройва и мърда преди запалването и педала се мърда като дадеш контак реле за подгрев на ламбда сонда и инжектори провери ли иначе като запали двигатела чесовник ли е стабилно ли работи без претрисане на ниски обороти- като за начало смени ремаците и бензиновият филтар и след това минаваш почистване на дросела и сензори и датчици и смяна на вакуми и чак тогава продалжаваме да гадаем за запалването- без пари нема стане номера сменяй нещата този автомобил не тарпи занемарияване
значи при първа възможност мисля ремъци и ролки да сменя в 1 сервиз к' ми препоръчаха след като се освободи място и за мен,честно незнам да е имала имобилайзер дадоха ми 2 ключа с нея,за дросела знам че още се адаптира след като го чистих само с парцалче преди седмица някаде,още ми държи на празен ход леко високи обороти около 1000,а преди да го чистя си бяха много стабилни около 900 си стояха с тази разлика че сега при палене се вдигат до около 1300 а преди да го чистя до към 1100 и спадаха на 900,чак сега си намерих от карб и чоук клийнъра,но гледам вече седмицасъм е минало и са леко завишени но още не сам минал повече от 300км от тогава и чакам,акомулатор не съм откачал вобще а двигателя както и преди като запаля си работи на стабилни обороти мисля равномерно с тази разлика че сега се чуват по слабо ако се чуват повдигачите след смяна на двиг.масло,за бензиновият филтър ще питам в сервиз как стоят нещата колко ли ще ми струва,а може и сам да се пробвам да го сменя,само 1 симптом има когато съм на 1 или r, понякога при отпускане на съединителя и се чува за кратко едно притрисане на предницата по скоро на таблото цялото,като от заминаващ си съединител знам ли,а вчера на задна бях на улица с обратен наклон и връщах назад и това тропане се получи доста по силно в определен момент от отпускането на съединителя-когато зацепва мисля,и това е в общи линии дано не е нещо голямо и скъпо!!
