Педал за газта-ниски обороти ?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Педал за газта-ниски обороти ?

Мнениеот siso92 » Пет 30 май 2008 10:31


Колеги,извенете че при толкова написано във форума отварям нова тема за оборотите!Проблема ми е по-различен от написаните/поне така си мисля/,прочетох всичко тук,но не намерих следното:
Пплото ми/1.4 АПКю 98г/ държеше 900 оборота,като имаше леки колебания при включване на клима и т.н.и пак се нормализират.Сега е на 1000-1100об.,като от 1400 ги сваля бавно и колебливо.Ако съвсем лекичко чукна педала на газта/без да отчете на оборотомера/,пак падат на 900.
Дайте съвет,благодаря!

Последна промяна от siso92 на Пон 02 юни 2008 8:47, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Педал за газта-обороти ?

Мнениеот maslinkov » Пет 30 май 2008 10:35


siso92 написа:Колеги,извенете че при толкова написано във форума отварям нова тема за оборотите!Проблема ми е по-различен от написаните/поне така си мисля/,прочетох всичко тук,но не намерих следното:
Пплото ми/1.4 АПКю 98г/ държеше 900 оборота,като имаше леки колебания при включване на клима и т.н.и пак се нормализират.Сега е на 1000-1100об.,като от 1400 ги сваля бавно и колебливо.Ако съвсем лекичко чукна педала на газта/без да отчете на оборотомера/,пак падат на 900.
Дайте съвет,благодаря!

Според мен е или време да си изчистиш клапата, или да си смениш маслото.


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Пон 02 юни 2008 8:20


Колега,маслото ми е на 1500 км.Виж,клапата и горивния не сам ги пипал.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 02 юни 2008 8:37


siso92 написа:Колега,маслото ми е на 1500 км.Виж,клапата и горивния не сам ги пипал.

Това за маслото го пиша, защото преди предната смяна сложих добавка за промиване на сестемата в старото и след като съм го сменил, при сегашната смяна се оказа че доста боклук се е отделил още. И оттогава се засили и играта на оборотите при мен. Старото масло беше на около 3000 км. и 9-10 месеца. Така че все пак със щеката намажи малко на пръстите и разтъркай - има ли частици, виж какво е на цвят и мирис. Доколкото знам по- точно става с вискозиметър в сервиз, но и това върши работа. Успех!


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Пон 02 юни 2008 8:49


Колега,исках да правя промивка,но в сервиза ми е познат и ми каза,че всичко отивало в клапаните,затова пропуснах.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 02 юни 2008 9:11


siso92 написа:Колега,исках да правя промивка,но в сервиза ми е познат и ми каза,че всичко отивало в клапаните,затова пропуснах.

Преди клапаните е филтъра и това му е работата. Аз я направих тази промивка, защото исках да си подобря мазането. Впоследствие се оказа че мигането на лампата ми за маслото е от лошия заряден ток при високи обороти от дефектирало реле- регулатор и след смяната му веднаж пък от излизане на горивната смес от ламбда контрола /авариен режим - разомкнутий контур - мисля че това означава на руски/. Сега вече при форсаж на място на 5000об/мин за 10мин, вече не свети проклетата лампа и съм щастлив, че в Италия не са отстранили този /много странен наистина/ дефект и стария собственик е продал тази прекрасна кола. Дори бобината са сменили с Беру, но без да установят истинската причина.


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Вто 03 юни 2008 8:29


Оки-доки колега,ама к'во пра'йм с тъпите обороти?Да взема да видя жилото и разните му връзки и ябълки и да ги смажа,а?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 03 юни 2008 8:48


siso92 написа:Оки-доки колега,ама к'во пра'йм с тъпите обороти?Да взема да видя жилото и разните му връзки и ябълки и да ги смажа,а?

Навремето и аз имах подобна идея даже пуснах и тема, ама никой не се закачи. Сега като се размислих, си спомних, че миналата година колата се държеше по същия начин- първо поддържаше по - високи обороти и някъде след август сами си спаднаха. Явно компа има нужда от по - продължителна адапатация с околната температура и повишената възпламеняемост на горивната смес. С две думи свиркай си и карай - всичко е нормално!


Потребителски аватар
Поло-жително
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Поло-жително » Вто 03 юни 2008 9:03


Чистене на дросела!
Но не на место, защото отдолу се събират ужасни неща и няма как да бръкнеш хубаво без да я свалиш. Има и препарати за целта. Търкаш до блясък, обучаваш и караш смело. Внимавай да не нараниш повърхността. В момента като пусна климата се променя само на звук /от перката/ ;)
И двете ми Поло-та ги излекувах така.


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Вто 03 юни 2008 9:43


За чистене на дросела съм се замислил.Свалих стара тема с обяснение и снимки как става ,без да се сваля клапата/на колегата Господ здраве да му дава и чисто ново поло да му прати :D/.Мисля да я почистя и да си сменя горивния филтър.Ама според мен проблема е в педала/жилото/ или някаква втулка,пружинка и т.н.Не ми се кара така щото блъска при превкл.на скоростите/бавно падат оборотите/,разходът май е по-голям и ме ДРАЗНИ.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 03 юни 2008 10:23


siso92 написа:За чистене на дросела съм се замислил.Свалих стара тема с обяснение и снимки как става ,без да се сваля клапата/на колегата Господ здраве да му дава и чисто ново поло да му прати :D/.Мисля да я почистя и да си сменя горивния филтър.Ама според мен проблема е в педала/жилото/ или някаква втулка,пружинка и т.н.Не ми се кара така щото блъска при превкл.на скоростите/бавно падат оборотите/,разходът май е по-голям и ме ДРАЗНИ.

Между другото забравих да ти спомена, че и моята от 3-4 дни като карам и освободя от скорост поддържа 1600 об/мин, а на скорост, като автопилот ми държи 1400 чак до 4-а предавка /ако не е на урва де/. Като спра, плавно се успокоява до 900 и после ако е на работна темп. падат още и почват да играят. Аз съм със съвсем прясно изчистена клапа, ама явно имам проблем в потенциометъра на стъпковото моторче. Дразни ме, но да се изръся точно сега за нова клапа не мога. Пак ти казвам, помни ми думата това е от затоплянето на времето. Сама ще се оправи.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 03 юни 2008 11:50


маслото няма нищо общо с оборотите, а това с времето и оборотите - направо ме срази :lol:
заминали са TPS-тата или други по-сериозни неща.......


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 03 юни 2008 12:20


lrlmodo написа:маслото няма нищо общо с оборотите, а това с времето и оборотите - направо ме срази :lol:
заминали са TPS-тата или други по-сериозни неща.......

Аз за моето вече си знам, ама за оборотите повтарям думите на майстора, че така са си нормално за Фв. Така или иначе, като сложа новата клапа някой ден ще разбера. А за маслото, както вече веднаж писах, това е мнение на колега от тунинга, а и моето като беше по - гадно /наливен Титан, доколкото помня /държеше 900/мин и въпреки че не ми играеха оборотите, а само трепкаха, доволен съм, че го смених /двг. ми е по - скъп/ Пък и сега работи съвсем безшумно в сравнение с преди.
ПП В момента експериментирам с Циклон F1 10W40 на него пише 100% синтетични технологии, но вече го рекламират за полусинтетика /а като го изписах по Интернет го пишеше за пълна/ Важно е че отговаря на 501 и 505 на Фв. Засега съм доволен и след зимата догодина по това време ще знам дали това е моето масло.


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Сря 04 юни 2008 8:43


lrlmodo написа:маслото няма нищо общо с оборотите, а това с времето и оборотите - направо ме срази :lol:
заминали са TPS-тата или други по-сериозни неща.......

Колега,светни ме повече,че съм бос като Росица Кирилова.К'во е ТПС?


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 04 юни 2008 11:36


siso92 написа:
lrlmodo написа:маслото няма нищо общо с оборотите, а това с времето и оборотите - направо ме срази :lol:
заминали са TPS-тата или други по-сериозни неща.......

Колега,светни ме повече,че съм бос като Росица Кирилова.К'во е ТПС?

:lol: датчик за положението на дроселовата клапа - на дросела отстрани е - то прецаква положението най-често :wink:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта