Проблем с клаксон на Polo 1,4

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
rymo
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с клаксон на Polo 1,4

Мнениеот rymo » Пет 06 юни 2008 11:17


Здравейте.
И аз да питам нещо :)
Преди около месец стана вече- валеше дъжд и както си карах се наложи да освиря един "колега"... поосвирих го за около 5 до 10 сек. с постоянно натиснат клаксон ( все пак искаше да се размаже в един ТИР, пък мен ме запрати скоропостижно по околните канавки да бера гъби...нямаше гъби :twisted: ).
Та на следващ опит да свиря- няма никой. Изгорял бушон. Смених го. Натискам- свири. Кеф :) По-късно натискам пак- няма никой- бушона пак изгорял.
Тъй като тези дни мисля да търся проблема, а за половите бибитки не намерих много инфо във форума:
1. Има ли някакво реле, което да търся за евентуален виновник.
2. Бибитката само една ли е (мисля, че пред предна лява гума се крие).
3. Ако проблема е във волана дали да се занимавам сам и да сгафя нещо( с вятърна възглавница е ) или да карам на майстор...лесно ли се разглобяват там такъмите!?
Благодаря предварително. Ако постигна някакъв успех ще споделя :)
П.П. Случвало се е отвреме на време свирката да глъхне( когато свиреше :) , но вече не си спомням дали само при влажно време). Обяснявах си го с лош контакт някъде по трасето, но нищо не направих по въпроса :oops:




Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Пет 06 юни 2008 18:05


Има реле ама непомна кой номер беше. При мен клаксона е само един, и то за ниските. Най ввероятно проблема нее във волана а в клаксона. Свали го и виж дали няма вода в него, на мен така ми спря да свири веднъж.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 06 юни 2008 20:56


Аз първо бих ,погледнал какво е положението с мостчето в леглото на релетата номер 11

Изображение

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 2%E0%F2%E0

После щях да сваля клаксона и да му пусна 12 волта директно от акумулатора като сложа един предпазител 10 А във веригата. Ако гори предпазителят ,значи сменям клаксон. ( не бих си играл да го отварям ,а направо ще си купя един от Форд (много арно свирят) за 6 лв от пазара и това е )

И ако не е от това проблема ,започвам да ровичкам по инсталацията с огромно внимание върху буксите особенно


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Съб 07 юни 2008 14:26


Аз реших да споделя моя проблем .... в същата тема, дано колегата не се сърди! Някой път ... при по-продължително каране моят изчезва ... немога да свиря ... като оставя колата ... се появява. Нищо не гори от предпазителите и немога да разбера какво става! Някой имал ли е подобен проблем? Нещо явно загрява и се разширява и не прави контакт ... ама къде .... господ даже незнае! :)


Потребителски аватар
Tatrata
Мнения: 588
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: ABF
Местоположение: София

Мнениеот Tatrata » Съб 07 юни 2008 15:07


Koksan написа:Аз реших да споделя моя проблем .... в същата тема, дано колегата не се сърди! Някой път ... при по-продължително каране моят изчезва ... немога да свиря ... като оставя колата ... се появява. Нищо не гори от предпазителите и немога да разбера какво става! Някой имал ли е подобен проблем? Нещо явно загрява и се разширява и не прави контакт ... ама къде .... господ даже незнае! :)

Имах същият проблем миналата година по баловете. Посвири един ден и после спря. Мислех, че нещо е изгоряло, но на сутринта всичко си беше наред. До ден днешен и аз немога да открия проблема :?


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CTaH4o » Съб 07 юни 2008 17:41


Tatrata написа:
Koksan написа:Аз реших да споделя моя проблем .... в същата тема, дано колегата не се сърди! Някой път ... при по-продължително каране моят изчезва ... немога да свиря ... като оставя колата ... се появява. Нищо не гори от предпазителите и немога да разбера какво става! Някой имал ли е подобен проблем? Нещо явно загрява и се разширява и не прави контакт ... ама къде .... господ даже незнае! :)

Имах същият проблем миналата година по баловете. Посвири един ден и после спря. Мислех, че нещо е изгоряло, но на сутринта всичко си беше наред. До ден днешен и аз немога да открия проблема :?

ако ти се получи пак бръкни от доло (от под бронята) и го раздвижи напред назад
случва се да блокира :)


Потребителски аватар
rymo
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rymo » Вто 24 юни 2008 11:39


Здрасти пак.
Извинявам се, че пуснах тука една муха и изчезнах :)
Благодарско за мненията.
Anbuch- злато си да знайш :beer
Koksan- колкото повече проблеми се съберат с повече решения- по-добре :)
Вчера успях да се класирам с времето и ето резултата- мостчето на #11 изглежда ОК( на гледане :) )
- имам две бибитки- доволно корозирали около контактите- пробвах ги директно към акумулатора по инструкциите на колегата Anbuch, но въобще не просвириха.
В момента съм ги свалил и смятам да ги сменям.
Въпрос- мога ли да си монтирам само една свирка или пак трябва да са две (битонални или незнам как се казва точно)
Също така ще се наложи да се снабдявам с мултицет, за да разбера какви тоци/напрежения стигат до клемите.
П.П. На свирките има две клеми и трети контакт за маса- някой може ли да ме светне къде какво минава... схема или нещо подобно.
...абе с две думи нищо не свърших :( ... ще пиша когато има прогрес.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта