ето какво намерих (с помощта на един приятел).потърсих из нашия форум ама не намерих подобна тема пък и тази е от скоро в другия форум.дано да ви е интересно
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=81855
шпер на нормален диференциал
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Простотии
Единствената файда да направиш такова нещо е да спечелиш евентуално по-добър старт,в повечето случаи синхротатта с вискомуфите ще те мачкат.Другата е малко по-лесмо да се измъкваш от калищата.Всъщност истината е че се подбира специално масло за да е ефективен този диф с повишено триене.А сметките кой ще ги прави колко процента ще се самозадържа дифа.. или опит грешка докато стане да бива.
Единствената файда да направиш такова нещо е да спечелиш евентуално по-добър старт,в повечето случаи синхротатта с вискомуфите ще те мачкат.Другата е малко по-лесмо да се измъкваш от калищата.Всъщност истината е че се подбира специално масло за да е ефективен този диф с повишено триене.А сметките кой ще ги прави колко процента ще се самозадържа дифа.. или опит грешка докато стане да бива.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
negodnika написа:Бориш се с волана ама си завиваш,много от бегачките с предно са със заключен диф
мондеото примерно (16 клапановото старото.. 96-та ли коя се водят не знам..) имат частичен блокаж с включен тракшън но е някакви малки проценти ..и си завиваш перфектно.. ама не мога да си представя с някакъв корав блокаж какво ще стане ?
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Vizor-е батка аз съм я пуснал темата заради самата технология.щото за мен това е ново нещо(в смисъл че незнаех как се прави в домашни условия дет се вика).иначе никой не птрича че е много голям зор да се кара предно с шпер.но не е и невъзможно.и аз не мога да си представя как ще е с предно щот до ся съм карал шпер само на задно 2-3 пъти(40%-ов оргинален за нисан силвиа).
- mitrax
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
интересна работа нали ... аз пък вчера сефте разбрах че почти всички 150 коньови GTIта са със шпер , Продаваме едно такова на части , и кутията замина в събота . Предполагам че шпера си е на същия принцип като тоя в бмв форум темата .. с повишено триене . В завой не е задължително гума да губи сцепление , не е 100% блокаж това . Карал съм GTI и не се съм се борил с волана. При вас не знам как е но за бмв шпер се харчи кат топъл хляб , аз само дифа го взех 550лв, а за голфчето скоростите на 350 барабар с шпера заминаха
- plamen03
- Мнения: 117
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
mitrax написа:интересна работа нали ... аз пък вчера сефте разбрах че почти всички 150 коньови GTIта са със шпер , Продаваме едно такова на части , и кутията замина в събота . Предполагам че шпера си е на същия принцип като тоя в бмв форум темата .. с повишено триене . В завой не е задължително гума да губи сцепление , не е 100% блокаж това . Карал съм GTI и не се съм се борил с волана. При вас не знам как е но за бмв шпер се харчи кат топъл хляб , аз само дифа го взех 550лв, а за голфчето скоростите на 350 барабар с шпера заминаха
Колега голфа има EDS т.е. ABS ти задържа колелото което буксува,скоростната кутия си е съвсем нормална.( казвам го от опит защото сменях кутия от абф и сложих от пасат 2е и EDS си го имаше)
- mitrax
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
от прахта .....
бъркаш колега ! тоя АБФ дето си правил може и така да е бил , но тея два ABF-a дето ние ги срязахме си бяха с шперове с повишено триене , тея системи дето ти казваш се слагат само на отворени дифове.
+ с включена такава "екстра" кат му набиеш конете нама да пушат 2те гуми ..нали ???
....
бъркаш колега ! тоя АБФ дето си правил може и така да е бил , но тея два ABF-a дето ние ги срязахме си бяха с шперове с повишено триене , тея системи дето ти казваш се слагат само на отворени дифове.
+ с включена такава "екстра" кат му набиеш конете нама да пушат 2те гуми ..нали ???
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега..имам само един въпрос...как прецени че са с повишено триене? Нещо си видял да пише или какво?
Имам два дифа за 2Y скорости от KR и мога да ти кажа, че единия е на 15% а другия на 35% само дето са еднакви на пръв и последен поглед...сам се сети как се стягат Ай сега ми кажи за тоя от ABF-a как стоят нещата.
РАСО
Имам два дифа за 2Y скорости от KR и мога да ти кажа, че единия е на 15% а другия на 35% само дето са еднакви на пръв и последен поглед...сам се сети как се стягат Ай сега ми кажи за тоя от ABF-a как стоят нещата.
РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 168 госта