шпер на нормален диференциал

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

шпер на нормален диференциал

Мнениеот martineli » Съб 01 мар 2008 20:42


ето какво намерих (с помощта на един приятел).потърсих из нашия форум ама не намерих подобна тема пък и тази е от скоро в другия форум.дано да ви е интересно
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=81855




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 01 мар 2008 21:25


Все още не са споменали цена...


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1932
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 06 мар 2008 20:31


Простотии :lol: :lol: :lol:
Единствената файда да направиш такова нещо е да спечелиш евентуално по-добър старт,в повечето случаи синхротатта с вискомуфите ще те мачкат.Другата е малко по-лесмо да се измъкваш от калищата.Всъщност истината е че се подбира специално масло за да е ефективен този диф с повишено триене.А сметките кой ще ги прави колко процента ще се самозадържа дифа.. или опит грешка докато стане да бива.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 06 мар 2008 21:08


Колега ако няма някаква система за частично блокиране.. какво ще стане при завой ? ще успееш ли да завиеш с газ ? ;)
бмв-тата са със задно и ги боли флейтите.. те в завойте влизат с вратите


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 07 мар 2008 10:37


Бориш се с волана ама си завиваш,много от бегачките с предно са със заключен диф :idea:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 07 мар 2008 10:51


negodnika написа:Бориш се с волана ама си завиваш,много от бегачките с предно са със заключен диф :idea:


мондеото примерно (16 клапановото старото.. 96-та ли коя се водят не знам..) имат частичен блокаж с включен тракшън но е някакви малки проценти ..и си завиваш перфектно.. ама не мога да си представя с някакъв корав блокаж какво ще стане ?


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пет 07 мар 2008 11:32


Vizor-е батка аз съм я пуснал темата заради самата технология.щото за мен това е ново нещо(в смисъл че незнаех как се прави в домашни условия дет се вика).иначе никой не птрича че е много голям зор да се кара предно с шпер.но не е и невъзможно.и аз не мога да си представя как ще е с предно щот до ся съм карал шпер само на задно 2-3 пъти(40%-ов оргинален за нисан силвиа).


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 07 мар 2008 11:49


Заради заключения диф волана се опитва да се изправи в завоя,но определено се взима по-бързо,при по-мощни коли без блокаж предно предаване едната гума се пали при повечко газ в завои,нестава дума за серийни коли.


Потребителски аватар
mitrax
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот mitrax » Пон 10 мар 2008 14:59


интересна работа нали ... аз пък вчера сефте разбрах че почти всички 150 коньови GTIта са със шпер , Продаваме едно такова на части , и кутията замина в събота . Предполагам че шпера си е на същия принцип като тоя в бмв форум темата .. с повишено триене . В завой не е задължително гума да губи сцепление , не е 100% блокаж това . Карал съм GTI и не се съм се борил с волана. При вас не знам как е но за бмв шпер се харчи кат топъл хляб , аз само дифа го взех 550лв, а за голфчето скоростите на 350 барабар с шпера заминаха :(


Потребителски аватар
plamen03
Мнения: 117
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот plamen03 » Вто 11 мар 2008 19:00


mitrax написа:интересна работа нали ... аз пък вчера сефте разбрах че почти всички 150 коньови GTIта са със шпер , Продаваме едно такова на части , и кутията замина в събота . Предполагам че шпера си е на същия принцип като тоя в бмв форум темата .. с повишено триене . В завой не е задължително гума да губи сцепление , не е 100% блокаж това . Карал съм GTI и не се съм се борил с волана. При вас не знам как е но за бмв шпер се харчи кат топъл хляб , аз само дифа го взех 550лв, а за голфчето скоростите на 350 барабар с шпера заминаха :(

Колега голфа има EDS т.е. ABS ти задържа колелото което буксува,скоростната кутия си е съвсем нормална.( казвам го от опит защото сменях кутия от абф и сложих от пасат 2е и EDS си го имаше)


Потребителски аватар
mitrax
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот mitrax » Пет 13 юни 2008 7:49


от прахта .....
....

бъркаш колега ! тоя АБФ дето си правил може и така да е бил , но тея два ABF-a дето ние ги срязахме си бяха с шперове с повишено триене , тея системи дето ти казваш се слагат само на отворени дифове.
+ с включена такава "екстра" кат му набиеш конете нама да пушат 2те гуми ..нали ??? :D


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 13 юни 2008 8:30


Колега..имам само един въпрос...как прецени че са с повишено триене? Нещо си видял да пише или какво?
Имам два дифа за 2Y скорости от KR и мога да ти кажа, че единия е на 15% а другия на 35% само дето са еднакви на пръв и последен поглед...сам се сети как се стягат :idea: Ай сега ми кажи за тоя от ABF-a как стоят нещата.

РАСО


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 13 юни 2008 9:44


paco а по-какво да разбера моя диф от кой тип е(15% или 35%) :roll:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 13 юни 2008 10:06


Негодника има Л.С. а Жоро да ми намери описание в дедо Гугъл, че и той е изтрещял по тоя въпрос ако не четеш между редовете.

РАСО


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 13 юни 2008 10:14


Жокер: няма стандартен(сериен) диф за КР който осигурява 35%.

Негодника да пусне това дето му го пратих ама след отговор на колгата за АБФ дифа, че ми е интересн какво ще каже.

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта