
Спортен филтър за Голф 4
Спортен филтър за Голф 4
Интересувам се от спортен филтър за мойто Г, 2000 година 1.9 TDI 90 ps. Искам да взема истински спортен филтър,по-скоро конусен. Ако може да ми дадете съвети за това какъв и откъде да взема. Също имам още една идея,но ще я споделя като видя някакви отговори. Благодаря предварително! 

- B O B I
- Мнения: 1637
- Регистриран на: Чет 02 мар 2006 0:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Отиваш в Хеед91 и го получаваш
80-100лв прати лс. на колегата GAS ще ти каже най-точно

80-100лв прати лс. на колегата GAS ще ти каже най-точно
Последна промяна от B O B I на Вто 17 юни 2008 10:36, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Колеги, прочетете тази тема и тогава коментирайте разликите.
Поне като казваме нещо- да е подкрепено и с ФАКти
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 4%E8%ED%EE
п.п. 2-3 нютонметра в повече, появили ти се в подходящия момент, ти идват много блажко, да знаете
Поне като казваме нещо- да е подкрепено и с ФАКти

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 4%E8%ED%EE
п.п. 2-3 нютонметра в повече, появили ти се в подходящия момент, ти идват много блажко, да знаете

-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 17 юни 2008 15:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: вдясно
radotom написа:Колеги, прочетете тази тема и тогава коментирайте разликите.
Поне като казваме нещо- да е подкрепено и с ФАКти
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 4%E8%ED%EE
п.п. 2-3 нютонметра в повече, появили ти се в подходящия момент, ти идват много блажко, да знаете
Колега напълно правси, обаче има едно НО...! Спортен филтър дава различен ефект при всеки двигател!! Тъй като тук говорим за Голф 4 има доста изписано из интернет, включително и на сайтовете на производителите на спортни филтри, като К&N и други!
Конусния спортен филтър НЕ дава положителен ефект при Голф 4 при нито един от двигателите или ако има такъв е под 1PS!
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 17 юни 2008 15:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: вдясно
radotom написа:Амиииии... не знам...![]()
Все си мисля, че принципа на действие на топлинния бензинов двигател не се е променил коренно в последните 100 години, ама...
Освен на Г4 да слагат заводски спортен филтър и чип
Прав си, само че не става дума за принципа на работа на двигателя тук а за въздухопотока, който при намеса на всякакъв филтър се намалява. При панелните повече, при конусните - по-малко.
При Голф 4, за разлика от други модели и автомобили обаче размера на панелния филтър е изчислен добре и с резерв и въздухопотока при един все пак нов и качествен панелен филтър е на своя максимум. Поставянето на конусен не подобрява с нищо.
Това разбира се не са мои заключения - преди време се интересувах от същото и попаднах на няколко сайта, вкл данни на ADAC че при Г4 поставянето на Конус-кит не носи никаква полза (нито вреда разбира се) про двигателите на Г4.
Освен това ползата от поставянето на такъв я има отразена на сайта на K&N - там също поне за моя двигател даваха 0% повишена мощност.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 17 юни 2008 15:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: вдясно
http://www.knfilters.com/search/hp_search.aspx
Horsepower gains are shown below the part number of air intakes. If no air intakes are displayed for the vehicle entered then none are available.
Horsepower gains are shown below the part number of air intakes. If no air intakes are displayed for the vehicle entered then none are available.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта