Пасат 5 ?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
bugssy
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Пасат 5 ?

Мнениеот bugssy » Съб 21 юни 2008 11:24


Здравеите, бихте ли ми помогнали при изботра на пасат 5 с кои двигател е наи удачен до 150 коня 1.8 20v ,1.8 turbo, 1.9 tdi 110 ps ,1.9 tdi 90 ps ,1.6 16v икономичен и еластичен,автоматик или ръчна скоростна кутия ....да попитам и дали на пасата окачването е скъпо и дали е като на ауди с аломиниеви части....балгодаря на вси4ки които ми помогнат !!!!

P.S..След като прочетах темата Б5 или А6 май сам стигам до извода че голф 4 ще е наи добре ...дано поне тои не е с алуминиеви консерви по окачването....че не се знае каде може да ти изхварчи колелото в някоя яма по пътя.....дали греша вие ще кажете....




Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Съб 21 юни 2008 17:20


1.8 20v Turbo с ръчни скорости, Най-добро съотношение на динамика спрямо икономия. Самият двигател е носител на няколко инженерни награди.


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Съб 21 юни 2008 17:30


ами аз веднага ти препоръ4вам големия моторец, но ти ще си преценяваш дали ще можеш да му сипваш бензинец пък и подръжката си е цифра, според мен правилно си се ориентирал към голф 4 :wink: ако се спреш на Г4 и искаш бензинов мотор или ГТИ или по добре не :lol: :lol: а ако си фен на дизелов някое 1.9 ТДИ 4 моушън ще ти служи вярно :wink: успех


Потребителски аватар
bugssy
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот bugssy » Нед 22 юни 2008 15:08


stoqn_g60 написа:ами аз веднага ти препоръ4вам големия моторец, но ти ще си преценяваш дали ще можеш да му сипваш бензинец пък и подръжката си е цифра, според мен правилно си се ориентирал към голф 4 :wink: ако се спреш на Г4 и искаш бензинов мотор или ГТИ или по добре не :lol: :lol: а ако си фен на дизелов някое 1.9 ТДИ 4 моушън ще ти служи вярно :wink: успех


какво означава 4 моушан ??????


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 22 юни 2008 15:15


bugssy написа:
stoqn_g60 написа:ами аз веднага ти препоръ4вам големия моторец, но ти ще си преценяваш дали ще можеш да му сипваш бензинец пък и подръжката си е цифра, според мен правилно си се ориентирал към голф 4 :wink: ако се спреш на Г4 и искаш бензинов мотор или ГТИ или по добре не :lol: :lol: а ако си фен на дизелов някое 1.9 ТДИ 4 моушън ще ти служи вярно :wink: успех


какво означава 4 моушан ??????


и четирите гумета рипат у движение....


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Нед 22 юни 2008 15:38


chefito написа:
bugssy написа:
stoqn_g60 написа:ами аз веднага ти препоръ4вам големия моторец, но ти ще си преценяваш дали ще можеш да му сипваш бензинец пък и подръжката си е цифра, според мен правилно си се ориентирал към голф 4 :wink: ако се спреш на Г4 и искаш бензинов мотор или ГТИ или по добре не :lol: :lol: а ако си фен на дизелов някое 1.9 ТДИ 4 моушън ще ти служи вярно :wink: успех


какво означава 4 моушан ??????


и четирите гумета рипат у движение....
mhihi mhihi mhihi mhihi 4motion като при мерцедес 4етири матик и про4ие


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Нед 22 юни 2008 16:44


аз залагам на 1.9 тди ако искаш икономия ;) аз карам 5-ца 2.5 тди и искам да ти кажа че ако си примерен в града можеш спокоино да го прикоткаш до 9.5-10 нафта, извънградско ми дава 5.5 при 140 ;) ти си знаеш каква кола искаш моита определено на дълъг път се чувства в свои води :)


Потребителски аватар
bugssy
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот bugssy » Нед 22 юни 2008 18:00


stoqn_g60 написа:
chefito написа:
bugssy написа:
stoqn_g60 написа:ами аз веднага ти препоръ4вам големия моторец, но ти ще си преценяваш дали ще можеш да му сипваш бензинец пък и подръжката си е цифра, според мен правилно си се ориентирал към голф 4 :wink: ако се спреш на Г4 и искаш бензинов мотор или ГТИ или по добре не :lol: :lol: а ако си фен на дизелов някое 1.9 ТДИ 4 моушън ще ти служи вярно :wink: успех


какво означава 4 моушан ??????


и четирите гумета рипат у движение....
mhihi mhihi mhihi mhihi 4motion като при мерцедес 4етири матик и про4ие


днес ходих на автопазара в димитровград да ви кажа незнам дали са високи цените там но ще ви дам пример псат 4 1.9 тди 110 к.с. 1997 цена 11200лв голф 4 1999 г 1.9 тди 110 к.с. без климатик 9999 лв..
та много инфо прочетох и питах и да ви кажа с наи здравото окачване се оказват Г4 и Бора ,та те са с железа а не с алуминии по предницата и маи това е наи одачния вариант ...само че незнам за какъв двигател да гледам ,по принцип мисля да задам нова тема да сравним тези двете....


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Нед 22 юни 2008 18:02


bugssy написа:
stoqn_g60 написа:
chefito написа:
bugssy написа:
stoqn_g60 написа:ами аз веднага ти препоръ4вам големия моторец, но ти ще си преценяваш дали ще можеш да му сипваш бензинец пък и подръжката си е цифра, според мен правилно си се ориентирал към голф 4 :wink: ако се спреш на Г4 и искаш бензинов мотор или ГТИ или по добре не :lol: :lol: а ако си фен на дизелов някое 1.9 ТДИ 4 моушън ще ти служи вярно :wink: успех


какво означава 4 моушан ??????


и четирите гумета рипат у движение....
mhihi mhihi mhihi mhihi 4motion като при мерцедес 4етири матик и про4ие


днес ходих на автопазара в димитровград да ви кажа незнам дали са високи цените там но ще ви дам пример псат 4 1.9 тди 110 к.с. 1997 цена 11200лв голф 4 1999 г 1.9 тди 110 к.с. без климатик 9999 лв..
та много инфо прочетох и питах и да ви кажа с наи здравото окачване се оказват Г4 и Бора ,та те са с железа а не с алуминии по предницата и маи това е наи одачния вариант ...само че незнам за какъв двигател да гледам ,по принцип мисля да задам нова тема да сравним тези двете....


Цените на колите в Димитровград са силно завишени и нереални (поне повечето).

Оправи си малко правописа ...
Алуминиевите носачи на Пасат не са болка за умиране (и такава заради която да се откажеш от този прекрасен автомобил) !


Потребителски аватар
bugssy
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот bugssy » Нед 22 юни 2008 18:12


webdude написа:
bugssy написа:
stoqn_g60 написа:
chefito написа:
bugssy написа:
stoqn_g60 написа:ами аз веднага ти препоръ4вам големия моторец, но ти ще си преценяваш дали ще можеш да му сипваш бензинец пък и подръжката си е цифра, според мен правилно си се ориентирал към голф 4 :wink: ако се спреш на Г4 и искаш бензинов мотор или ГТИ или по добре не :lol: :lol: а ако си фен на дизелов някое 1.9 ТДИ 4 моушън ще ти служи вярно :wink: успех


какво означава 4 моушан ??????


и четирите гумета рипат у движение....
mhihi mhihi mhihi mhihi 4motion като при мерцедес 4етири матик и про4ие


днес ходих на автопазара в димитровград да ви кажа незнам дали са високи цените там но ще ви дам пример псат 4 1.9 тди 110 к.с. 1997 цена 11200лв голф 4 1999 г 1.9 тди 110 к.с. без климатик 9999 лв..
та много инфо прочетох и питах и да ви кажа с наи здравото окачване се оказват Г4 и Бора ,та те са с железа а не с алуминии по предницата и маи това е наи одачния вариант ...само че незнам за какъв двигател да гледам ,по принцип мисля да задам нова тема да сравним тези двете....


Цените на колите в Димитровград са силно завишени и нереални (поне повечето).

Оправи си малко правописа ...
Алуминиевите носачи на Пасат не са болка за умиране (и такава заради която да се откажеш от този прекрасен автомобил) !


Взимам си бележка за правописа... не съм свикнал да пиша на бг...


Потребителски аватар
doncheff
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 17:27
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот doncheff » Нед 22 юни 2008 18:19


Абе кой те излъгА, че като предницата ти е алуминиева и ше ти отхвърчи колелото в движение бе колега?!? Тоя да му ма'анеш един шамар, та да заспи! Алуминиевото окачване може да ти натежи само в случай, че е разтропано, когато го взимаш Аудито или ФВ-то. Ако толкова те болят 700-800 лв. на 100 000 км. за нова предница, ти накъде си тръгнАл? Ще взима кола за 10-15 000 лв, а след това искаш само да сипваш бензин и да върви. Колата е бирник! Тя пари не печели, тя пари дърпа. Ако не си подготвен психически за ремонти, то си вземи нова гаранционна и забравяш за 3, 5, дори 7 (при КИА) години за ремонти...

Аз лично бих препоръчал Ауди А6 или ФВ Пасат с бензинов мотор 1.8Т или с дизелов 1.9TDI. Избора е твой. Дизела харчи по-малко (то с тая цена на нафтата...), но пък поддръжката му е по-скъпа (ако се счупи изобщо). И двете коли са хубави, но А6 просто е по-горен клас кола! Избирах между А6 и Пасат и затова съм карал и двете. Просто А6 е друга кола. Пасата според мен повече може да се конкурира с А4, дори и да спечели конкуренцията.

Успех в избора! :)


Потребителски аватар
bugssy
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот bugssy » Нед 22 юни 2008 18:28


doncheff написа:Абе кой те излъгА, че като предницата ти е алуминиева и ше ти отхвърчи колелото в движение бе колега?!? Тоя да му ма'анеш един шамар, та да заспи! Алуминиевото окачване може да ти натежи само в случай, че е разтропано, когато го взимаш Аудито или ФВ-то. Ако толкова те болят 700-800 лв. на 100 000 км. за нова предница, ти накъде си тръгнАл? Ще взима кола за 10-15 000 лв, а след това искаш само да сипваш бензин и да върви. Колата е бирник! Тя пари не печели, тя пари дърпа. Ако не си подготвен психически за ремонти, то си вземи нова гаранционна и забравяш за 3, 5, дори 7 (при КИА) години за ремонти...

Аз лично бих препоръчал Ауди А6 или ФВ Пасат с бензинов мотор 1.8Т или с дизелов 1.9TDI. Избора е твой. Дизела харчи по-малко (то с тая цена на нафтата...), но пък поддръжката му е по-скъпа (ако се счупи изобщо). И двете коли са хубави, но А6 просто е по-горен клас кола! Избирах между А6 и Пасат и затова съм карал и двете. Просто А6 е друга кола. Пасата според мен повече може да се конкурира с А4, дори и да спечели конкуренцията.

Успех в избора! :)


Хиляда мнения изчетах и прочих сичко из дъно ...някои казват че аломиниевите носачи били като консомативите ...имам един познат с А4 каза че на 6 месеца сменя предница 1500 лв а разбирате ли искам да карам хубава кола по новичка поне да е след 1999 година батко ми кара пасат 2007 модел 2.0 тди 140 коня е немога да си вадя изводи от него тои дето се казва още не е разработен ....Та ако наистина са здарви мога да си взема пасат или а6 но които и да някои от вас няма да е сагласен с това което ми казаха на мен че всяка година се сменя предницата поне веднаж...по принцип много искам 1.8т това е моя мотор


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3970
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Нед 22 юни 2008 18:32


а пасата, за който пишеш е 5 май...


Потребителски аватар
doncheff
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 17:27
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот doncheff » Нед 22 юни 2008 18:36


bugssy написа:Хиляда мнения изчетах и прочих сичко из дъно ...някои казват че аломиниевите носачи били като консомативите ...имам един познат с А4 каза че на 6 месеца сменя предница 1500 лв а разбирате ли искам да карам хубава кола по новичка поне да е след 1999 година батко ми кара пасат 2007 модел 2.0 тди 140 коня е немога да си вадя изводи от него тои дето се казва още не е разработен ....Та ако наистина са здарви мога да си взема пасат или а6 но които и да някои от вас няма да е сагласен с това което ми казаха на мен че всяка година се сменя предницата поне веднаж...по принцип много искам 1.8т това е моя мотор

Тва за консуматива, който ти го е казал, явно е мразил по някаква причина тая кола. Зависи как я караш и къде я караш. Ако я караш със 120 през спящи полицаи, може и всеки ден да сменяш предница. Ако си я караш нормално няма да имаш проблеми поне до 20-30000км, дори и повече...


Потребителски аватар
bugssy
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот bugssy » Нед 22 юни 2008 18:56


doncheff написа:
bugssy написа:Хиляда мнения изчетах и прочих сичко из дъно ...някои казват че аломиниевите носачи били като консомативите ...имам един познат с А4 каза че на 6 месеца сменя предница 1500 лв а разбирате ли искам да карам хубава кола по новичка поне да е след 1999 година батко ми кара пасат 2007 модел 2.0 тди 140 коня е немога да си вадя изводи от него тои дето се казва още не е разработен ....Та ако наистина са здарви мога да си взема пасат или а6 но които и да някои от вас няма да е сагласен с това което ми казаха на мен че всяка година се сменя предницата поне веднаж...по принцип много искам 1.8т това е моя мотор

Тва за консуматива, който ти го е казал, явно е мразил по някаква причина тая кола. Зависи как я караш и къде я караш. Ако я караш със 120 през спящи полицаи, може и всеки ден да сменяш предница. Ако си я караш нормално няма да имаш проблеми поне до 20-30000км, дори и повече...


doncheff Благодаря за мненията но не съм поглеждал А6 кажи горе доло колко варвят като цена и с това 1.8т как е положението ! А и колко гори с този мотор съответно? и на него ли му е около 1500 лв газификацията?????



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта