Проблем с ниските обороти

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Проблем с ниските обороти

Мнениеот Winner25 » Нед 25 май 2008 21:10


Преди около седмица почнаха да ми играят оборотите. Падат до 500 след няколко секунди се вдигнат малко над 1000(може би стъпковия мотор се мъчи да ги коригира) после пак падат и така. На няколко пъти ми угасна даже. Като почна да прави това на същия ден и бобината отказа. Сега вече съм с друга бобина, но проблема си остана. Понеже кабелите ми бяха в лошо състояние реших че може да е от тях и ги смених, но пак същата работа. Реших че може да е от изпарителя и пробвах да ги коригирам от там. Уж се оправят и като покарам малко пак се появява проблема. Като паднат оборотите и почне да тресе ако превключа на бензин се оправя. Днеска както бяха ниски оборотите и прекъсваше след малко станаха високи и падаха бавно. В случая с бавното падане на бензин беше същата работа.
Проверявах за грешки:
появява се това:
00525 - Oxygen Sensor (G39)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
но и преди се появяваше тази грешка след като съм карал на газ а колата си работеше добре.
Гледах и другите показатели:
На снимката това LOAD не знам какво означава но по принцип на празен ход стоеше към 26-27%, а като почне да прекъсва и паднат оборотите става на 50%
Изображение
Дайте идеи какво да правя. Дали да сменя и свещите и дистрибуторната капачка, защото и те не са първа младост или да ходя на газаджия?




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 25 май 2008 21:15


а мембраните на колко хиляди километра са?
така както описваш проблема разбирам, че е само на газ...
мисля че иска смяна на мембрани, щом се оправя като нагласиш и после пак се променя.
това за грешката е нормално при работа на газ.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Нед 25 май 2008 21:19


Изпарителя е на няма и две години и съм минал 25 000км, но и зимата и лятото карам предимно на къси разстояния без да чакам много да загрее. Незнам това дали оказва влияние на мембраните.


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Нед 25 май 2008 21:56


Може да ти смуче въздух от някъде.Провери мъркучетата на сервото.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 25 май 2008 21:58


А какъв ти е изпарителя?
И аз предполагам мембрани или може би боклучета в газовия клапан - почисти го и виж после как ще е.
Ако не те е страх от газта може да отвиеш газовия клапан на изпарителя и с едно кабелче, пъхнато в + обувката на клапана да допреш + на акумулатора и така налягането на газта да издуха евентуални боклучета в изпарителя... :)


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Нед 25 май 2008 23:25


Изпарителя е старгаз, ама модела точно не го знам. Предполагам че е електрически защото никви вакумни маркучета не влизат в него. Той даже си е в гаранция още. Интересно че оборотите не мога да ги вдигна повече от 1000. Иначе колата си върви добре, на дълъг път няма проблем. Филтърчето го чистих имаше нещо като стружки в него.


Jivko73
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

ре

Мнениеот Jivko73 » Пон 26 май 2008 12:50


Колега,провери тампона на моното.Имах сходен проблем-оказа се от там.
Поздрави.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пон 26 май 2008 19:58


аз аз преди време заредих от лукойл веднъж и даже почна да гасне...криво ляво я изгорих газта и при следващото зареждане от друга бензиностанция о чудо няма и помен от проблем...от тогава две години...така и нищо не пипнах по газовата...я направи и ти тъй така..па тогава пипай...


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пон 26 май 2008 23:41


Тмпона на моното не е - проверих. Газ също зареждах няколко пъти от различни места - и това не помага. Като почне да прекъсва като я изфорсирам до към 3000 оборота и се оправя, но след малко пак почва. Може и някой боклук да е попаднал някъде не знам. Има моменти когато си работи перфектно но на моменти гасне постоянно. Както казах изпарителя ми още е в гаранция и не мисля да го разглобявам сам. Тези дни ще ида в сервиза където ми я поставяха да я оправят. Като реша проблема ще пиша. Ако все пак някой се сети за нещо което не съм проверил - да казва, винаги може да се окаже нещо малко което създава проблеми :)


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jims » Вто 27 май 2008 14:51


-

Последна промяна от jims на Пон 16 юни 2025 12:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Сря 25 юни 2008 23:56


След настройка всичко се оправи. Не знам защо но се оказа че кранчетата са много затворени, а преди си работеше нормално. Настроих всичко по описанието в темата за настройка на изпарител
Сега колата работи добре и разхода горе долу го бива, само че като е студена и прехвърля на газ, мирише доста. Къде съм сбъркал? :roll:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 26 юни 2008 7:22


повечко си я отворил или болта за сместта на изпарителя ти е отвит повече.
когато ДВГ не е загрял оптимално, изпарителя не е затоплен и пуска повече газ.. затова мирише.
пробвай лека корекция на тройника и на изпарителя към завиване.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 26 юни 2008 13:19


тройника мога да го затворя още малко, но винта на изпарителя ако го завия още и почва да прекъсва.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 26 юни 2008 14:54


Winner25 написа:тройника мога да го затворя още малко, но винта на изпарителя ако го завия още и почва да прекъсва.

е говорим за около четвърт оборот.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 26 юни 2008 22:31


ivo123 написа:
Winner25 написа:тройника мога да го затворя още малко, но винта на изпарителя ако го завия още и почва да прекъсва.

е говорим за около четвърт оборот.

Ще пробвам :wink:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта