Масло по свещите - прекъсване ... ?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Масло по свещите - прекъсване ... ?

Мнениеот myrshavija » Нед 29 юни 2008 8:19


Имаме теч на масло от капака на клапаните. Чичката разправя, че тва било причината за прекъсването. На мен ми се вижда малко трудно да влезе маслото при свещите. Пък и му нямам доверие на тоя, от както го видях да ми сваля барабана на голфа с чук.
Може ли да влезе маслото от теча на капака при свещите и да ги зацапа?




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 29 юни 2008 8:28


Този направо го забрави.
1. Свещта е завита с усилие, и е уплътнена с меден пръстен.
2. Налягането в цилиндъра е по-голямо отколкото отвън -> дори и да имаш неплътности около свещта, маслото няма да влезе - от там ще "духа".
Друг въпрос е, че освен капака на клапаните може да имаш неплътности по гумичките на клапаните и/или сегментите, и от там да идва маслото по свещите, и прекъсването.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 29 юни 2008 10:28


Свщите могат да са мръсни от:
1. Износени (ама мноооого) гумички на клапани и водачи на клапани.
2.Сегменти.
3.Супер много преобогатена горивна смес.


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Нед 29 юни 2008 14:46


andro_ написа:Свщите могат да са мръсни от:
1. Износени (ама мноооого) гумички на клапани и водачи на клапани.
2.Сегменти.
3.Супер много преобогатена горивна смес.

Много навременна и точна диагноза. :!:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 29 юни 2008 14:48


m&m16v написа:
andro_ написа:Свщите могат да са мръсни от:
1. Износени (ама мноооого) гумички на клапани и водачи на клапани.
2.Сегменти.
3.Супер много преобогатена горивна смес.

Много навременна и точна диагноза. :!:


както винаги от андро :)


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Нед 29 юни 2008 14:53


andro_ написа:Свщите могат да са мръсни от:
1. Износени (ама мноооого) гумички на клапани и водачи на клапани.
2.Сегменти.
3.Супер много преобогатена горивна смес.

Предполагам обаче, че ако има нещо такова отзаде ще си пуши стабилно.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Нед 29 юни 2008 20:12


Възможно е свещите да дават пробив и да фърлят искра наоколо, но ако лолите изолацията им е много омазнена, маслото да ги дразни. При студен мотор как са, виш температурното число да нее проблема или изолацията да е изпечена в масло. друг вариант :cry: :cry:

П. П. Виш свещите как са ако са черни гориш масло, ако имаш газово на газ трябва да са ти раждиви ако и тогава са черни почвай с парички и фложки и ако не излезе от тях горивната смес , в краен случай сегментите.А масло харчи ли ти?



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта