мк1- PATRIK ( )

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

мк1- PATRIK ( )

Мнениеот mk1 » Нед 29 юни 2008 18:31


здравеите колеги!
ето моя проект.
нарекъл съм го патрик(от наи добрия приятел на спъндж боб с квадратни гащи),защото е луд!
малко по малко го подготвям.надявам се да ви е интересно да видите през какви трудности минавам.



Изображение


Изображение


Изображение


Изображение

Последна промяна от mk1 на Чет 16 юни 2011 4:10, променено общо 16 пъти.




Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Нед 29 юни 2008 18:55


Колега доста подробна информация си дал :lol:
Я сега кажи точно какво ни показваш-сменял ли си нещо,ако "да",какво и т.н.,че в такъв вид темата няма да изкара много :roll:


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Нед 29 юни 2008 19:07


Даши погледни двигателя :lol:


Потребителски аватар
B O B I
Мнения: 1637
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B O B I » Нед 29 юни 2008 19:46


Браво бе много ме кефят единички с Kr

пп.трудно ли се присажда мотора и какво се преправя ако не е тайна.Мерси :wink:


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Нед 29 юни 2008 21:58


Браво колега бързо си се справил.Пиши повече подробности по монтажа на мотора.


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Нед 29 юни 2008 22:12


sashobas написа:Браво колега бързо си се справил.Пиши повече подробности по монтажа на мотора.
ми то баце....нема никви разлики по мотора от към захва6тане по блок и скорости ;)


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Нед 29 юни 2008 22:34


r_tuning написа:
sashobas написа:Браво колега бързо си се справил.Пиши повече подробности по монтажа на мотора.
ми то баце....нема никви разлики по мотора от към захва6тане по блок и скорости ;)
Да знам даже мотора беше в единичка :lol:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

emo

Мнениеот mk1 » Пон 30 юни 2008 1:22


кво да ви кажа?то качването беше за точно 20-30мин.ама свалянето на дх....
само ще кажа, че за начало само 2 лимбоса на полуоските се развиха другите 10 превартяха.после понеже ги резах вътрешното каре на дългата полуоска се разглоби(паднаха ну 3 "бурми")защото се отрязаха само главите на лимбусите и старчаха болтоврте като шпилки.скоростите на леонардо бяха без чашки за каретата и сложих от дх-са(по точно приятел ми ги сложи щото е бахти ташака "майна" монтажа им).сложихме маховика на дх-са защото не е олекотяван(ако някои иска олекотяван маховик от кр да пише)а ас искам този мотор да си го карам поне още100,000 км(поне се надявам) ако не е прекалено късно.днес го зацепихме по белези(првдставете си в неделя да работят някви магазини за части)с ремъка на мотора и купих една ролка "има". :D надявам се да изкара още 20.000 км(ремъка е в перфекто състояние,ама тая ролка е жив та*ак).като свалих маховика на дх-са се видя оригналния закс съединител(това означава че мотора е на реални 148,000 км)притескателя е като нов на дх-а.направо ме хвана яд че се захванах с този филм.мотора ми беше супер читав


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 30 юни 2008 1:46


Пич ти ли си прави изпускателния колектор?


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

емо

Мнениеот mk1 » Пон 30 юни 2008 1:55


:heeeavy metal
днес се мачих да сваля резервоата,но нямах стоики(хубави),и се отлага не за тази а за другата събота,щото братлето в което се занимавме с мотора ,можем само събота и неделя да го правим.а тои пак тоя уикенд щял да ходи някаде.
за сега мисля трабите да ги увия с азбест.имам от едно времешния азбест една торба,сигорно ще ми стигне за 5 генетации.не знам дали ще ми варши работа обаче.мисля да сложа една права тръба на мястото на резонатора и да си остане с оригиналното гарне.пак после като си пусна една генерация 4-2-1 да си я направя с меки връски и резонатоиче и краино гарне(от колекторите да е 44мм а на зад да е 55 или 63мм)според мен не трябва да се отпушва много една генерация защото в повечето случаи се наблудава и обратен ефект.
та интересува ме тоя азбест дали ще ми варши работа?
снимки какво сма направил ще има още. че тва са със моя телефон,особено по демонтажа,другите снимки са в един приятел

Последна промяна от mk1 на Сря 07 окт 2009 16:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

емо

Мнениеот mk1 » Пон 30 юни 2008 2:02


не това го е правил леонардо.това е времено защото е по добре с някаква преправяна генерация от колкото без, все пак е в голф 1 а не г2.повярваи ми има голяма разлика в разположението трабите


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 30 юни 2008 7:33


Bobby_ написа:Пич ти ли си прави изпускателния колектор?

Това е суперспринта на който му е*ах мамата :lol:

Колега замерихте ли компресията. Почисти много добре горивната с-ма. И малко повечко снимки де. Понагласи малко темата, щот така е като филм който почва от средата. :wink:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mk1 » Пон 30 юни 2008 13:05


leonardo_vd написа:
Bobby_ написа:Пич ти ли си прави изпускателния колектор?

Това е суперспринта на който му е*ах мамата :lol:

Колега замерихте ли компресията. Почисти много добре горивната с-ма. И малко повечко снимки де. Понагласи малко темата, щот така е като филм който почва от средата. :wink:

прав си като филм е малко,ама не сам спал от 3-4дни и не знам каде сам....нали знаеш че се и бачка през другото време.
нямам другите снимки защото останаха в едно приятелче.
днес си порачах за "генерцията"гарнитурки и капачка за делкото,пуснах една права траба от колекторите до краиното гарне.
по късно ще докарам колта пред блока,и се започва окабеляването,поставянето на кж-троника и да видя какво ще правя с стартера че ще го разглобявам и ще му сменя четките и бронзовите втулки


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Пон 30 юни 2008 13:19


някой ще кажи ли дали маховика става за 1.6 карб :roll:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

емо

Мнениеот mk1 » Пон 30 юни 2008 13:35


маховика е за саединител с диаметар 210мм.
за 1,6 мисля че е 190мм.
маи няма да стане,но ако си го свалил можем да го сравним.междо другото имам маховик от 1,6 гти 110h.p. само че е стандартен,но ако искаш мога да го дам да се олекоти.......ако те устроиват 100лв с олекотяването(но трябва да го видиш преди това)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: S.Stefanov и 27 госта