Девет годишна кола или нова на изплащане

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Пон 30 юни 2008 12:34


Според мен все още не е дошло времето масовия потребител да си позволява безпроблемно купуването на нова кола. Имам предвид най-вече финансовата страна на въпроса. Идеалният вариант би бил да се вземе ново от магазина, да се кара 2-3 год. и да се сменя с още по-ново. Това е във възможностите на богатите хора, предполагам не само у нас. За по-малко имащите са тези върнатите и рециклирани в оторизирания сервиз коли, които би трябвало да са на цени до 2/3 или 1/2 от началната цена на новата кола. Аз лично не се сещам някой представител на автомобилна марка За още по-малко имащите - нов внос, карани само от бабички или дядовци, за да си купуват весници! Лично аз бих предпочел да използвам 20-30 хил. лв. за стари коли и мисля, че ще ги ползвам доста по-дълго време отколкото една нова. Не коментирам качеството на изработка на новите, в което влиза и качеството на материалите, зависимостта от високо специализиран сервиз за ремонт на все по-сложната електроника и т.н. Дай Боже да дойде времето, когато ще гледаме на ежедневните си коли като на ръчни часовници или мобилни телефони, а за глезотийките...




Потребителски аватар
chinadracon
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: AKL 1999
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот chinadracon » Пон 30 юни 2008 12:41


мисля че доста народ с четворки са изпадали в такива дилеми като колегата forski , модела си е скъп за поддръжка като цяло, но лично за мен е неоправдано след като човек е вкарал доста сериозни суми в колата си и знае вече що-годе реално в какво състояние е, да се отказва и да се мята наново, пък било то и за нов автомобил на лизинг.


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Девет годишна кола или нова на изплащане

Мнениеот restless » Пон 30 юни 2008 12:43


forski написа:Купих я за 11500лв преди около пет месеца и за парите си получих кола в добро състояние с някоя друга забележка тук там и надежди за дълги и безаварийни километри.
Ами след като по Шваке такава кола се оценява на около 9000лв... малко множко си дал


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Пон 30 юни 2008 16:12


И на мене ми се подпали главата от цифри...
Карам Бората вече 40-50к км. До сега сериозен ремонт не съм правил, но се почва. Предстои ми смяна на съединител (1200лв), задни лагери (лагер главина е 170лв броя), накладки, дискове, ремъци, ролки, водна помпи и сигурно още нещо дето забравям. До тук сметката е около 2200лв. Баси народната кола!

Новата кола си е нова!


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Пон 30 юни 2008 16:24


Затова извода е: Няма се оплаквате ако карате истинската машина - Голф 2 :lol: Ефтинджос всичко :D


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 30 юни 2008 16:50


Ех - ако знаеш колко време съм мислил по проблема и как всеки ден мисля по него :lol: :lol: :oops:

Аз си пиша всяко нещо, което сменям по колата - само бензина не.
Е познай какво - за 2 години съм дал толкова колкото струваше голфа - към 6000лв.
Ама в тия 6000лв:
1200 гуми
800 каско
400 ксенон
300 ГО
300 още други данъци
- ето ти на 1 дъх 3000лв които заминават без да се усетиш къде и как ..
Ако сложа и джанти като теб не ми се мисли.
Сериозни ремонти не съм правил - само ъпгрейди :oops:

На новата кола пак ще дадеш пари за горните неща и то много повече.
Така че разликата между новата и старата кола са ремонтите срещу данъците и обезценката на 2-те.
1 колега продава Ц4 - много съблазнителна оферта, но откакто я е купил за 2 години се е обезценила с 12 000лв + разходите, който е направил са още 3-4000лв. Е какво излезе - щях да съм 16 000лв назад ако бях купил Ц4, а сега съм 6000 назад като карам голфи.

Ако можеш да си го позволиш и за теб е важно да караш нова кола - давай напред, ако не - като мен :wink:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 30 юни 2008 17:33


Всичко, което си изброил, са консумативи.
Ако мислиш, че в гаранцията на чисто-новата ти кола влизат консумативи като гуми, масла, филтри, накладки, дискове, чистачки, спирачна течност, антифриз, жестоко се лъжеш. За всичко си бъркаш в джобчето. И то в официалния сервиз, който не стига, че е по-скъп, ами и не можеш да го смениш, ако не ти хареса. А той почти сигурно няма да ти хареса, защото живеем в България. Само застраховката ти е 2-3-4 хиляди лв, в зависимост от колата. Загубата на стойност я коментираха колегите...

Според мен, ако искаш да караш сравнително нова кола, най-изгодно е да си вземеш 3-4 годишна.


Потребителски аватар
vladikk
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 1:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Сливен

Мнениеот vladikk » Пон 30 юни 2008 19:29


има по салоните на официалните дилъри преоценени автомобили на 3-4г. на половин цена!!! Ако толкова ти е зор за нова....скачай!!! Но до сега толкова пари си набутал и мисля,4е смисъл няма!
карай си колата и не му мисли много...

П.С новата кола е много голям бирник!!!



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта