Питане за турбо
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Питане за турбо
имам питане дали има разлика между турбо то голф 4 1.9 Тди (90) коня и от голф 4 Тди (150) дали мога да сложа от 150 на 90 ? благодаря
- Cee
- Мнения: 1366
- Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател: AMX
- Местоположение: София
Re: Питане за турбо
[quote="Dragostinov"][/quote]
Сигурно ще можеш,обаче какъв ще е ефекта и смисъла на тая цялата врътка
Сигурно ще можеш,обаче какъв ще е ефекта и смисъла на тая цялата врътка

-
- Мнения: 166
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ок
имам чип но имам и турбо от 150 коня седи в мазето
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Колега ти като си купувал кола,защо си купил TDI 90коня и сега се чудиш как да я направиш 150
Щом си с бензин в кръвта да беше взел 1.8Т и да си я караш с 220км.постоянно.Продавай го тоя Голф и си вземи бегачка.
Моята е 90кончета и като ги сръчкам бегат но при теб явно е друга играта.Със смяната на скоростната кутия какво стана?


- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Питане за турбо
Dragostinov написа:имам питане дали има разлика между турбо то голф 4 1.9 Тди (90) коня и от голф 4 Тди (150) дали мога да сложа от 150 на 90 ? благодаря
Едната турбина е с вестагейт а другата с променлива геометрия.
ЕКУ-то ти не може да я управлява.
Помисли колко неща трябва да сменяш и ще се убедиш дали си заслужава.

- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Питане за турбо
andonov написа:Dragostinov написа:имам питане дали има разлика между турбо то голф 4 1.9 Тди (90) коня и от голф 4 Тди (150) дали мога да сложа от 150 на 90 ? благодаря
Едната турбина е с вестагейт а другата с променлива геометрия.
ЕКУ-то ти не може да я управлява.
Помисли колко неща трябва да сменяш и ще се убедиш дали си заслужава.
А! и, нека каже колегата, от къде мисли да и вземе вакум за да я управлява прецизно тази променлива геометрия...
- NIGHT^WALKER
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Ако кода на мотора е ALH като моя 90 к.с. той е с променлива геометрия на турбото и можеш спокойно да си сложиш другото турбо всичко си пасва. Дали ще върви повече отговора е ДА дори и без нова електроника. както са казали колегите с едни дузи един кулер и един смукателен колектор от пасат ПД и колата ти може да стане около 180 к.с. след мапване, НО при положение че горивната ти помпа позволи. Моя котур не можа да стане тези коне поради тази причина и сега май ще се търси горивна помпа с повече дебит.
- pezo-TDI
- Мнения: 47
- Регистриран на: Чет 21 фев 2008 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
а дали по голямата копресия няма да повреди нещо ?
Последна промяна от pezo-TDI на Пон 30 юни 2008 23:00, променено общо 1 път.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Даскала™ и 25 госта