Питане за турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Dragostinov
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Питане за турбо

Мнениеот Dragostinov » Чет 26 юни 2008 12:14


имам питане дали има разлика между турбо то голф 4 1.9 Тди (90) коня и от голф 4 Тди (150) дали мога да сложа от 150 на 90 ? благодаря




Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Чет 26 юни 2008 14:43


Има разлика, да... И не можеш просто така да го пльоснеш на мястото на твоето...много неща ще трябва да смениш...да не кажа почти всичко... не е ли по лесно да сложиш чип за начало... :)


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Re: Питане за турбо

Мнениеот Cee » Чет 26 юни 2008 19:12


[quote="Dragostinov"][/quote]

Сигурно ще можеш,обаче какъв ще е ефекта и смисъла на тая цялата врътка :wink:


Dragostinov
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ок

Мнениеот Dragostinov » Чет 26 юни 2008 19:19


имам чип но имам и турбо от 150 коня седи в мазето


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Чет 26 юни 2008 19:22


Незнам ,според мен ако си мислиш ,че следкато сложиш това турбо колата ти ще върви повече :?


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Чет 26 юни 2008 20:02


Колега ти като си купувал кола,защо си купил TDI 90коня и сега се чудиш как да я направиш 150 :roll: Щом си с бензин в кръвта да беше взел 1.8Т и да си я караш с 220км.постоянно.Продавай го тоя Голф и си вземи бегачка. :wink:Моята е 90кончета и като ги сръчкам бегат но при теб явно е друга играта.Със смяната на скоростната кутия какво стана?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Питане за турбо

Мнениеот Andonov » Чет 26 юни 2008 20:18


Dragostinov написа:имам питане дали има разлика между турбо то голф 4 1.9 Тди (90) коня и от голф 4 Тди (150) дали мога да сложа от 150 на 90 ? благодаря


Едната турбина е с вестагейт а другата с променлива геометрия.
ЕКУ-то ти не може да я управлява.
Помисли колко неща трябва да сменяш и ще се убедиш дали си заслужава. :wink:


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Питане за турбо

Мнениеот dani_94 » Чет 26 юни 2008 20:25


andonov написа:
Dragostinov написа:имам питане дали има разлика между турбо то голф 4 1.9 Тди (90) коня и от голф 4 Тди (150) дали мога да сложа от 150 на 90 ? благодаря


Едната турбина е с вестагейт а другата с променлива геометрия.
ЕКУ-то ти не може да я управлява.
Помисли колко неща трябва да сменяш и ще се убедиш дали си заслужава. :wink:


А! и, нека каже колегата, от къде мисли да и вземе вакум за да я управлява прецизно тази променлива геометрия...


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 26 юни 2008 21:08


заслужава си слагането,ако има кой да я направи.управлението е на принципа: променливата геометрия,са използва и работи като уестгейт.от там нататък сменяш дюзи и нов чип и гарантирани около 180к.с.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 26 юни 2008 21:12


код на 90коньовия мотор, ако е с променлива геометрия има игра


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 26 юни 2008 21:42


Както написа колегата по-горе, може да се направи, ако има кой да го направи и кой да плаща. Отделно да не говорим, че ще трябва да се пише и custom чип ...


Потребителски аватар
NIGHT^WALKER
Мнения: 63
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот NIGHT^WALKER » Нед 29 юни 2008 14:12


Ако кода на мотора е ALH като моя 90 к.с. той е с променлива геометрия на турбото и можеш спокойно да си сложиш другото турбо всичко си пасва. Дали ще върви повече отговора е ДА дори и без нова електроника. както са казали колегите с едни дузи един кулер и един смукателен колектор от пасат ПД и колата ти може да стане около 180 к.с. след мапване, НО при положение че горивната ти помпа позволи. Моя котур не можа да стане тези коне поради тази причина и сега май ще се търси горивна помпа с повече дебит.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 30 юни 2008 22:07


А дали някой се е замислял все пак за по-голямата турбодупка, която ще се получи с толкова голяма турбина, без да се пипа нищо по електрониката?!


Потребителски аватар
pezo-TDI
Мнения: 47
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pezo-TDI » Пон 30 юни 2008 22:26


а дали по голямата копресия няма да повреди нещо ?

Последна промяна от pezo-TDI на Пон 30 юни 2008 23:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 30 юни 2008 22:30


Явно никой не чете, просто си питате! А и търсачката ви е чужда!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Даскала™ и 25 госта