днес гледахме колата на един приятел (Г3 ААМ) и с учудване открихме, че има доста сериозна хлабина на ангренажния ремък (1.5-2 см.). решихме да проверим каква е ситуацията с ремъка на половера (AAU) - там ситуацията беше подобна. нормална ли е тази хлабина според вас и възможно ли е хидравличния обтегач (ако има такъв) да компенсира тази хлабина?
п.п. реших, че темата е за основен, ако съм сгрешил, моля да бъде преместена в подходящия раздел
хлабина на ангренажен ремък
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ще намериш...
ремъка се опъва на топъл мотор!
заради линейните разширения.
опъването става така че в средата на най дългия участък между 2 колела да можеш да обърнеш с палец ремъка на 90 градуса спрямо нормалното му положение.
спокойно да го обърнеш-не с огромен зор.
така опънат на топло ще пази ролката. на студено, естествено ще е хлабав.
затова на по новите коли има автоматични обтегачи-за да компенсират.
пиниза е че те не дообтягат ремъка а го отпускат щом мотора загрее...
и затова на по старите коли се казва че не е добре да я палиш на студено с бутане че да не превърти ремъка-тогава е най хлабав и риска от прескачане на теория е най голям.
работата е на усет-трудно може да се направи точно ако нямаш окото и ръката на много ремъци.
затова всеки различно казва.
ремъка се опъва на топъл мотор!
заради линейните разширения.
опъването става така че в средата на най дългия участък между 2 колела да можеш да обърнеш с палец ремъка на 90 градуса спрямо нормалното му положение.
спокойно да го обърнеш-не с огромен зор.
така опънат на топло ще пази ролката. на студено, естествено ще е хлабав.
затова на по новите коли има автоматични обтегачи-за да компенсират.
пиниза е че те не дообтягат ремъка а го отпускат щом мотора загрее...


и затова на по старите коли се казва че не е добре да я палиш на студено с бутане че да не превърти ремъка-тогава е най хлабав и риска от прескачане на теория е най голям.
работата е на усет-трудно може да се направи точно ако нямаш окото и ръката на много ремъци.
затова всеки различно казва.

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта