Сила необходима за натискане на педалите ...

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
eddiesoft
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Сила необходима за натискане на педалите ...

Мнениеот eddiesoft » Нед 06 юли 2008 9:09


Здравейте колеги, имам един малко нетипичен въпрос. Някой знае ли каква сила (колко кг/см) е необходима за натискане на газта и спирачката на различните модели автоматик. Да поясня: от септември 2007 г съм инвалид след ПТП и имам проблем с краката. Правя си устройство, което с джойстик се управлява газта и спирачката. Оказа се че има интерес от хора с моите проблеми и ми трябва инфо, за да мога да сметна сервото което щте "натиска" педалите.
Предварително благодаря.




Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Нед 06 юли 2008 9:15


Зависи от това за каква скорост става въпрос?
За спирачките също.
Натоварването се усилва постепенно...

Последна промяна от FreeSoul на Нед 06 юли 2008 9:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Нед 06 юли 2008 9:16


Едва ли на всички коли е еднакво. :roll: Защо не пробваш да измериш на колата на която ще се преправя точно колко е необходимо? :roll:


eddiesoft
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот eddiesoft » Нед 06 юли 2008 9:22


интересуват ме максимални стойности, а и съм на инвалидна колицхка и ми е малко трудно да с заввирам :) и да мериа силата на натиск, а и нямам с какво


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 06 юли 2008 9:28


мисля че ако вземеш 80-90 кг. за макс стойност-няма какво да се опре на това. едновременно педалите би трябвало да издържат без проблем.
номера е как ще направиш контрола от 0-80/90 плавен и непрекъснат/ненасечен. и едновременно с това да е достатъчно хмм как да го кажа... рязък ако има нужда и нежен ако няма.
много игра ще е това с дозирането на усилието... иначе стойностите не са чак такъв проблем. и 100 кг. да вземеш за макс-не мисля че нещо ще се потроши по педали... :roll:


eddiesoft
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот eddiesoft » Нед 06 юли 2008 9:35


машинките които ползвам за 0.2с сопроменят от мин в макс положение и мога абсолютно точно д ги позиционирам, но тези са с максимална сила 35 кг/см. ако не стват трябва да търся по силни и затова ме интересува силата


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 06 юли 2008 9:39


ооо. намери по силни!
трябва да може да натяга силно-ако фъсне серво на спирачки? трябва яка сила да може да упражни ако трябва.
ако дозировката е прецизна-може никога да не се наложи да се използва макс сила ма трябва да я има там! :roll:


eddiesoft
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот eddiesoft » Нед 06 юли 2008 9:43


ами затова ми трябва инфо, а не около и може би...
защото тези машинки цената им скача с по около 100 ла за всеки 10 кг/см . интересува ме сервизна информация


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Пон 07 юли 2008 22:40


градски, мисля, че си тръгнал в грешна посока или по-точно много си усложняваш работата... в щатите съм карал много коли, пригодени за инвалидизирани хора, а пригаждането е така да се каже елементарно- без никакви устройства, а само с шини, свързващи педалите на газта и спирачката към един общ лост - като се натисне напред лоста колата спира, като се бута настрани се подава газ... същевременно колата може да се кара и с педалите (т.е. те не са премахнати)... успех с пригаждането!


eddiesoft
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот eddiesoft » Вто 08 юли 2008 11:49


Явно си виждал преправяни коли в домашми условия - извинявам се за израза, но културно направените изглеждат по друг начин, или европейските производители работят иначе. први се с джойстик и колата мойе да се използва сащо и от нормални хора - педалите могат да си се ползват. И не мога да разбера защо всеки пълни форума с теория на общия лаф, а никой не дажа конкретно нищо. Извинявам се ако съм обидил някой.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 08 юли 2008 11:54


без теория на общия лаф-отиваш в порше и ги питаш!
ти какво искаш не мога да разбера? няма начин да получиш точно инфо-не разбра ли?
механика? машинни елементи? учил си нали?
колко са условията? колко са вероятностите?
каква точна информация искаш?
ми ако...? колко ми ако-та има-наясно ли си?
всяко спиране се извършва при различни условия-ВСЯКО ЕДНО!
слагаш работен ДИАПАЗОН. и това си учил... защо изобщо задаваш повече въпроси?
100лв на 10 кг.? и повече ако трябва ше се дадат! нали целта е да има нещо надеждно, а не изчислено до някъде...?
резерв му се вика-трябва да го имаш.
казах ти колко ще издържат педалите-те са смятали нещо все пак.
недей търси спирачно усилие а по скоро умора на метала-без педал си заникъде.
разбираш ли какво се опитвам да ти кажа чрез теорията на общия лаф? :?


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Вто 08 юли 2008 13:53


eddiesoft написа:Явно си виждал преправяни коли в домашми условия - извинявам се за израза, но културно направените изглеждат по друг начин, или европейските производители работят иначе. први се с джойстик и колата мойе да се използва сащо и от нормални хора - педалите могат да си се ползват. И не мога да разбера защо всеки пълни форума с теория на общия лаф, а никой не дажа конкретно нищо. Извинявам се ако съм обидил някой.


не са правени в домашни условия, да ти кажа, според мен, или ако са правени, то са направени както се прави и според техните изисквания (защото предполагам това нещо се удобрява от съответните власти)... карал съм такива и коли и всичките са били по този начин, но това си е точно някакво приспособление (и то съвсем културно) на обикновена кола... ако си я поръчаш от завода може би може и да ти я направят с джойстик с хидравлика и т.н.... но ти си знаеш все пак какво искаш да постигнеш... просто споделях опит...


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 08 юли 2008 14:14


Това нещо (дано е успешно завършването му!) после със сигурност ще трябва да минава на ТЕХНОТЕСТ. :?
Освен ако не го скриеш, разбира се...


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Вто 08 юли 2008 16:32


Помисли ли zа компутара на АБСа, и той може да се полzва да спира... не само когато трябва а и когато му кажеш


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Вто 08 юли 2008 16:41


можеби полезен линк:
http://www.bukkehave.com/Vehicles/Short ... abled.aspx



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта