Здравейте колеги, имам един малко нетипичен въпрос. Някой знае ли каква сила (колко кг/см) е необходима за натискане на газта и спирачката на различните модели автоматик. Да поясня: от септември 2007 г съм инвалид след ПТП и имам проблем с краката. Правя си устройство, което с джойстик се управлява газта и спирачката. Оказа се че има интерес от хора с моите проблеми и ми трябва инфо, за да мога да сметна сервото което щте "натиска" педалите.
Предварително благодаря.
Сила необходима за натискане на педалите ...
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Зависи от това за каква скорост става въпрос?
За спирачките също.
Натоварването се усилва постепенно...
За спирачките също.
Натоварването се усилва постепенно...
Последна промяна от FreeSoul на Нед 06 юли 2008 9:16, променено общо 1 път.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
мисля че ако вземеш 80-90 кг. за макс стойност-няма какво да се опре на това. едновременно педалите би трябвало да издържат без проблем.
номера е как ще направиш контрола от 0-80/90 плавен и непрекъснат/ненасечен. и едновременно с това да е достатъчно хмм как да го кажа... рязък ако има нужда и нежен ако няма.
много игра ще е това с дозирането на усилието... иначе стойностите не са чак такъв проблем. и 100 кг. да вземеш за макс-не мисля че нещо ще се потроши по педали...
номера е как ще направиш контрола от 0-80/90 плавен и непрекъснат/ненасечен. и едновременно с това да е достатъчно хмм как да го кажа... рязък ако има нужда и нежен ако няма.
много игра ще е това с дозирането на усилието... иначе стойностите не са чак такъв проблем. и 100 кг. да вземеш за макс-не мисля че нещо ще се потроши по педали...

- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
градски, мисля, че си тръгнал в грешна посока или по-точно много си усложняваш работата... в щатите съм карал много коли, пригодени за инвалидизирани хора, а пригаждането е така да се каже елементарно- без никакви устройства, а само с шини, свързващи педалите на газта и спирачката към един общ лост - като се натисне напред лоста колата спира, като се бута настрани се подава газ... същевременно колата може да се кара и с педалите (т.е. те не са премахнати)... успех с пригаждането!
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 13 ное 2006 12:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Явно си виждал преправяни коли в домашми условия - извинявам се за израза, но културно направените изглеждат по друг начин, или европейските производители работят иначе. први се с джойстик и колата мойе да се използва сащо и от нормални хора - педалите могат да си се ползват. И не мога да разбера защо всеки пълни форума с теория на общия лаф, а никой не дажа конкретно нищо. Извинявам се ако съм обидил някой.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
без теория на общия лаф-отиваш в порше и ги питаш!
ти какво искаш не мога да разбера? няма начин да получиш точно инфо-не разбра ли?
механика? машинни елементи? учил си нали?
колко са условията? колко са вероятностите?
каква точна информация искаш?
ми ако...? колко ми ако-та има-наясно ли си?
всяко спиране се извършва при различни условия-ВСЯКО ЕДНО!
слагаш работен ДИАПАЗОН. и това си учил... защо изобщо задаваш повече въпроси?
100лв на 10 кг.? и повече ако трябва ше се дадат! нали целта е да има нещо надеждно, а не изчислено до някъде...?
резерв му се вика-трябва да го имаш.
казах ти колко ще издържат педалите-те са смятали нещо все пак.
недей търси спирачно усилие а по скоро умора на метала-без педал си заникъде.
разбираш ли какво се опитвам да ти кажа чрез теорията на общия лаф?
ти какво искаш не мога да разбера? няма начин да получиш точно инфо-не разбра ли?
механика? машинни елементи? учил си нали?
колко са условията? колко са вероятностите?
каква точна информация искаш?
ми ако...? колко ми ако-та има-наясно ли си?
всяко спиране се извършва при различни условия-ВСЯКО ЕДНО!
слагаш работен ДИАПАЗОН. и това си учил... защо изобщо задаваш повече въпроси?
100лв на 10 кг.? и повече ако трябва ше се дадат! нали целта е да има нещо надеждно, а не изчислено до някъде...?
резерв му се вика-трябва да го имаш.
казах ти колко ще издържат педалите-те са смятали нещо все пак.
недей търси спирачно усилие а по скоро умора на метала-без педал си заникъде.
разбираш ли какво се опитвам да ти кажа чрез теорията на общия лаф?

- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
eddiesoft написа:Явно си виждал преправяни коли в домашми условия - извинявам се за израза, но културно направените изглеждат по друг начин, или европейските производители работят иначе. први се с джойстик и колата мойе да се използва сащо и от нормални хора - педалите могат да си се ползват. И не мога да разбера защо всеки пълни форума с теория на общия лаф, а никой не дажа конкретно нищо. Извинявам се ако съм обидил някой.
не са правени в домашни условия, да ти кажа, според мен, или ако са правени, то са направени както се прави и според техните изисквания (защото предполагам това нещо се удобрява от съответните власти)... карал съм такива и коли и всичките са били по този начин, но това си е точно някакво приспособление (и то съвсем културно) на обикновена кола... ако си я поръчаш от завода може би може и да ти я направят с джойстик с хидравлика и т.н.... но ти си знаеш все пак какво искаш да постигнеш... просто споделях опит...
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта