29.06.08 последен мирен протест 11.07 отново

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Чет 10 юли 2008 22:30


Има един лаф:"Всеки втори с кола." Е да,ама сега се получава всеки с по две коли,барабар и служебна.И така въпреки че подписах петицията,съм за тва бензина,дизела и особено газта да се вдигнат с поне 25%,за да може в буквалния смисъл да се диша.И все пак,ако се погледне по глобално съм за бензин 5 лева,за да може да се спрат тия индийци и китайци.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 10 юли 2008 22:34


Индийците и китайците не можеш да ги спреш. Няма как да стане това. А и не виждам защо е необходимо. Нормално е тяхната развиваща се икономика в момента да е най-конкурентноспособна заради ниската себестойност на продукцията, стоките им. Нещо, от което ние само можем да се учим, но едва ли ...
А след като стандарта там постепенно се вдигне, едва ли цените им ще са толкова ниски, както в момента, въпросът е колко време ще мине, преди това да се случи.


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Чет 10 юли 2008 22:43


dobrinb написа:Индийците и китайците не можеш да ги спреш. Няма как да стане това. А и не виждам защо е необходимо. Нормално е тяхната развиваща се икономика в момента да е най-конкурентноспособна заради ниската себестойност на продукцията, стоките им. Нещо, от което ние само можем да се учим, но едва ли ...
А след като стандарта там постепенно се вдигне, едва ли цените им ще са толкова ниски, както в момента, въпросът е колко време ще мине, преди това да се случи.


А се опитай да си представиш как 2 500 000 000 папкат месо и кашкавал и карат коли и пак го напиши ... mhihi

п.п. протеста .... бляяяяяях .... mhihi

Последна промяна от Cherepaha на Пет 11 юли 2008 7:57, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 10 юли 2008 22:52


Cherepaha написа:А се опитай да си представиш как 2 500 000 000 папкат месо и кашкавал и карат коли и пак го напиши същото ... mhihi
п.п. протеста .... бляяяяяях .... mhihi

dobrinb написа:въпросът е колко време ще мине, преди това да се случи.

Рано или късно :wink:


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Чет 10 юли 2008 23:01


dobrinb написа:
Cherepaha написа:А се опитай да си представиш как 2 500 000 000 папкат месо и кашкавал и карат коли и пак го напиши същото ... mhihi
п.п. протеста .... бляяяяяях .... mhihi

dobrinb написа:въпросът е колко време ще мине, преди това да се случи.

Рано или късно :wink:


ЦЪ ..... Бъркаш. Треа да се вземат мерки (ние) ...
Вместо да правят боклука от който пиша в момента да вземат да се самоизхранят, пък и нас покрай тях .... май ще е по-добре за всички .... mhihi

иначе лошо. и за нас и за тях ....


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 10 юли 2008 23:03


Не съм следил вноса на Китай и Индия по отношение на храните, но не мисля, че това е основния проблем. А и все пак защо си мислиш, че имаме право да им определяме какво да произвеждат. А и освен това, защо мислиш, че основна причина за поскъпването на горивата е Китай, а не спекулативните сделки на всички стокови, че и фондови борси?


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Чет 10 юли 2008 23:19


dobrinb написа:Не съм следил вноса на Китай и Индия по отношение на храните, но не мисля, че това е основния проблем. А и все пак защо си мислиш, че имаме право да им определяме какво да произвеждат.


Защото произвеждат пластмасата от коята пиша в момента. От която единствените ползи са, че ще замърси света за следващите ХXXХХХХ години ....


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Пет 11 юли 2008 6:17


Айде момци аз тръгнах,ако ни е писано ще стане .... :wink:


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Пет 11 юли 2008 7:09


dobrinb написа:За Плевен - Варна си прав. Днес точно се връщам от там. Има един участък, от Каспичан в посока Варна, няколко километра са отвратителни. Точно тази част на магистралата не е ремонтирана вече повече от 10 години. За сметка на това, останалия път между София и Варна, с изключение на няколко километра, за мен е в добро общо състояние. В момента дори се правят доста нови отсечки, има много нов асфалт, оправят се мостове.
Мисълта ми е, че се представят толкова плачевни нещата, че едва ли не сме в средата на 90-те. А ако се замислим малко какво беше тогава, ще видим, че разлика им, и то голяма.


често пътувам сф-варна. витиня на 3 места е стеснена. едното място от 3 години,второто между 2-я и 3-я тунел посока варна софия, другото място отскоро ама за сметка на това задълго. по виадуктите железата за темп. разширение са под всякаква критика. от магистрала влизаш в село :roll: където нерядко има задръстване. държавата ни има 2-3 основни коридора и нито един от тях не е магистрала. продължаваш след ябланица и на сопот опааааа стеснение...светофар. продължаваш натам и както си караш след завоя оппппп спирачка пак светофар на извънградския път. стигаш севлиево, където от миналта година правят 2 км път. разбира се преди него има окло 5 км с адски дупки. да кажем оттам до каспичан бива, има малко проблемни участъци ама става. качваш се на магистралата и тя е АД. така е от много време и освен, че е цялата на вълни ами е и на дупки и ще искат да плащам такса да мина по нея. аз и така я избягвам. понеже отивам до добрич предпочитам междуСЕЛСКИЯ път през нови пазар отколкото да мина по магистралата. не се бъзикам. ако някой пътува натам 90% от междуселския път е значително по-добър.
да не споменаваме моста на мездра, миналото лято направиха едното платно от 1 км за цяло лято. това лято е другото платно. и кое му е много хубавото на пътя?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 11 юли 2008 7:37


Никъде не съм писал, че пътя е много хубав, прочети внимателно. Писал съм, че е добър. А относно магистрала Хемус от Шумен до Варна - ад е само в описания по-горе участък, след това си е доста добре. Гадни са преходите на мостовете при Девня, ама то има ли мост в БГ, който да е качествено направен, с изключение на новите?



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта