Ситуацията е много идиотска сама по себе си.
Колата губи антифриз (доста при това - литър на 1000км извънградско).Имам подозрения за вътрешния радиатор на парното (като пусна да вее топло при загрял двигател изпотява цялото стъкло доста силно - вади водна пара).Обаче пък не тече през дренажа на климатика (освен ако той не е пуснат) нито вътре в купето от някъде.
Подозирам и предния радиатор - той е от най-големите (от фар до фар ама не помня точния размер).Целия е сух а долу в дясно почти винаги седи като мокър (влажен).Обаче няма други белези на теч от него.
Така или иначе вътрешния ще се сменя и той не ме притеснява....обаче външния май тече.....кажете някой трик да го проверя за да съм сигурен - колата винаги си е била и си е с антифриз.Точно от това смятам,че се получава омазняването в този ъгъл на радиатора.
Благодаря предварително!



Как да разбера дали ми тече радиатора
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не,не е сменяно поне откакто аз имам колата....клапите са и за ремонт (изгоряли са) така че като разглобявам ще го сменя и него (купил съм го даже новото).Когато наглася климатроника в режим на над 24 градуса (когато се предполага,че потока трябва да минава през топлото радиаторче) си мирише доста стабилно на влага и излиза влажен въздух (ако го наглася да вее на предното стъкло в момента,в който пускам парното целия прозорец се изпотява за секунда от долу до горе и постепенно се оправя).И аз предполагам вътрешното ама не съм съвсем сигурен пък и се чудя това навлажняване на предния от какво може да е тогава.
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Обикновенно при течове особено толкова големи се вижда. Антифриза оставя следи, нещо като отлагания да го нарека. Но ако пръска по мотора понеже температурата е по-голяма скоро изгарят и стават тъмни и се смесват с другите боклуци.
Лично при мен веднага се виждаше че антифриза изтича от двата тройника (т.е. едното е тройник).
Надявам се след вчерашния ден няма да има този проблем.
Лично при мен веднага се виждаше че антифриза изтича от двата тройника (т.е. едното е тройник).
Надявам се след вчерашния ден няма да има този проблем.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
pas1.8mi написа:Ако до сега не си сменял малкото радиаторче, ти препоръчвам да го направиш възможно по-скоро!Направи го докато е хубаво времето,че ако се спука зимата си е е... мамата! Ново е около 30лв,а и има тема с много снимков материал!
Ама аз даже си го возя в багажника новото от зимата още

Знам и как се прави и темите съм гледал и даже на един приятел му помагах като го сменяхме

Само трябва малко свободно време да остане

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi2140 и 24 госта