Колеги малко ъп по темата:
Сега вече имам възможността да започна някои промени и имам едно въпросче:
Това чудо - http://www.topspeed.bg/product.php?iid=45
ще ми свърши ли работа според вас?...някои ако знае дали са добри?...ако не, предлагайте нещо.
Бензинова помпа с по-височко налягане и регулатор?
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
baivan написа:....
Това чудо - http://www.topspeed.bg/product.php?iid=45
ще ми свърши ли работа според вас?...някои ако знае дали са добри?...ако не, предлагайте нещо.
Това е един от най-евтините регулатори предлагани в БГ, което само по себе си говори за качеството му, но познавам хора които го имат по колите и не се оплакват

Но за моноинжекцион нямам идея дали ще ти върши работа, предвид ниското налягане на което работи системата и особеностите на моното...
П.С. Иначе аз също ползвам подобен(леко по-добър) - прилично работи за моите нужди...
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Тъй като заглавието е такова искам и аз да задам един въпрос:
При пълната инжекция на АБФ мотора ще има ли ефект от такъв регулатор? Какво налягане е оптималното?
п.с. Спомням си, че имаше някаква шашма с набиване на стоковия регулатор с цел 'вървеж', но ми изглежда доста допотопно, макар някои да са ми споделяли положителен ефект
При пълната инжекция на АБФ мотора ще има ли ефект от такъв регулатор? Какво налягане е оптималното?
п.с. Спомням си, че имаше някаква шашма с набиване на стоковия регулатор с цел 'вървеж', но ми изглежда доста допотопно, макар някои да са ми споделяли положителен ефект
Така, както го мислиш, даже няма да усетиш разлика... много пари на вятъра...
Атмосферния тунинг е най-скъп като отношение коне/лв. Имай го предвид. Тия 10 коня, дето искаш да ги извадиш ще ти глътнат едно 1000 лв. в най-добрия случай и в крайна сметка, като теглиш чертата, заслужава ли си?
Сега много псевдо тунери ще ревнат, че слагаш спортен филтър (от Илиянци), слагаш чип (от неръждавейка), махаш 2-3 гърнета и тя почва да върви като отвързана... като им повярваш (и повярваш на себе си), после ще трябва само да повтаряш пред близки и познати (и пред себе си), че е точно така...
Не се занимавай с глупости.
Атмосферния тунинг е най-скъп като отношение коне/лв. Имай го предвид. Тия 10 коня, дето искаш да ги извадиш ще ти глътнат едно 1000 лв. в най-добрия случай и в крайна сметка, като теглиш чертата, заслужава ли си?
Сега много псевдо тунери ще ревнат, че слагаш спортен филтър (от Илиянци), слагаш чип (от неръждавейка), махаш 2-3 гърнета и тя почва да върви като отвързана... като им повярваш (и повярваш на себе си), после ще трябва само да повтаряш пред близки и познати (и пред себе си), че е точно така...
Не се занимавай с глупости.
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kam_tod написа:Ма земи си и още италиански неща за колата с врътки под пластинки и т.н. Ще се родиш, направо!
Ми не знам,човече опитах се да ти кажа да не се набиеш с пари за ментерлив регулатор,на който даже манометърът не му е верен.
Човек да неизкаже мнение и да не е коментирано от всеки!
Kam_tod,ти на колко коли си слагал такъв регулатор да те питам?И ако е нужно може да си вземе още неща от други коли!
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
sin orel C20XE написа:kam_tod написа:Ма земи си и още италиански неща за колата с врътки под пластинки и т.н. Ще се родиш, направо!
Ми не знам,човече опитах се да ти кажа да не се набиеш с пари за ментерлив регулатор,на който даже манометърът не му е верен.
Човек да неизкаже мнение и да не е коментирано от всеки!
Kam_tod,ти на колко коли си слагал такъв регулатор да те питам?И ако е нужно може да си вземе още неща от други коли!
Оценявам това приятел, аз точно това исках да попитам хора които са се сбласквали с подобни историй да си дадат мнението за този и ако не е добър(както явно се очертава) да предложат нещо друго. Са аз хубаво ще си взема регулатор от некоя италянка ама после ще трябва май отделно да си търся манометър за да определя налягането. Опитвам се да намеря така да кажа оптимален вариянт - хем да не ми излезне много скъпо, хем да не е някой боклук.
А относно това което съм решил да правя : когато реша нещо да направя винаги го правя и не се отказвам. Прещрака ли ми в главата го почвам

Сега може и от някои неща да не получа очаквания ефект но поне ще се науча.
Лошото е че си порязах доста хубаво раката и сега съм в гибс и съм с вързани раце и направо откачам така но какво да се прави.
Иначе тъкмо бях започнал да правя колектора и генерацията, но скоро ще се оправя и всичко продължава.
П.С. Доста хора са ми помагали от форума на които наистина благодаря, ако мога аз да помогна с нещо...свиркайте

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта