Здравеите. Имам пасат комби 1.8mi 92 г.с двигател ABS. От доста време имам странно прекъсване, което не се появява на празен ход.
Днес ходих на диагностика в UNITRADE. Запаметената грешка в компютъра е G69 - датчик на дроселната клапа на инжекциона. Проблема е че след като вързаха тяхниа компютар, той не показва никаква грешка. Гледаха датчика на дроселната клапа и казаха че не показва проблем. Платих си като поп 33 лв. , но проблема си остана. От Дружба до хотел Хемус, колата ми прекъсна на няколко пъти.
Не е от бензин или от филтри. Това прекъсване е от 3 години.
Та сега питането ми е имал ли е някой такъв проблем и как го е решил? Този въпросен датчик не се продавал отделно. Бил част от инжекциона.
Дайте идеи колеги. Втора употреба инжекцион ми казаха че било много рисковано да се купува.
1.8mi прекъсване
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
Re: 1.8mi прекъсване
Зафиров написа:Здравеите. Имам пасат комби 1.8mi 92 г.с двигател ABS. От доста време имам странно прекъсване, което не се появява на празен ход.
Днес ходих на диагностика в UNITRADE. Запаметената грешка в компютъра е G69 - датчик на дроселната клапа на инжекциона. Проблема е че след като вързаха тяхниа компютар, той не показва никаква грешка. Гледаха датчика на дроселната клапа и казаха че не показва проблем. Платих си като поп 33 лв. , но проблема си остана. От Дружба до хотел Хемус, колата ми прекъсна на няколко пъти.
Не е от бензин или от филтри. Това прекъсване е от 3 години.
Та сега питането ми е имал ли е някой такъв проблем и как го е решил? Този въпросен датчик не се продавал отделно. Бил част от инжекциона.
Дайте идеи колеги. Втора употреба инжекцион ми казаха че било много рисковано да се купува.
Не се притеснявай не си само ти, аз се оплаквах на една от срещите.
Ходил съм къде ли не- Сигорно към 25-30диагностики съм направил в 10-на сервиза, изпосменил съм гарнитури, филтри, датчици-всичките, включително и ламбда сонда, последното което устана е да се смени този датчик за който ти говориш, обаче той върви към инжекциона и не може да се смени отделно-закапсулован е и се отказах и си карам така. Съжалявам че не мога да ти помогна, но единственото което се сещам е да направиш това- да смениш инжекциона, иначе оправия няма.

Re: 1.8mi прекъсване
[quote="Зафиров"]Здравеите. Имам пасат комби 1.8mi 92 г.с двигател ABS. От доста време имам странно прекъсване, което не се появява на
И при мен го прави по някога.Този датчик представлява потенциометър за положението на дроселната клапа.Понеже въз основа на този сигнал Ел.блока дозира горивото,дори малко прекъсване на потенц. води до "шашкане" на блока.Ако разбереш цената на комплекта :корпус+потенциометър прати я.
И при мен го прави по някога.Този датчик представлява потенциометър за положението на дроселната клапа.Понеже въз основа на този сигнал Ел.блока дозира горивото,дори малко прекъсване на потенц. води до "шашкане" на блока.Ако разбереш цената на комплекта :корпус+потенциометър прати я.

Първо този датчик (поне на моя Пасат) си е най-обикновенна част хваната с два винта към колектора. Свалял съм го, нищо особенно. Има си VW каталожен номер, което значи, че можеш да си го купиш. А го свалях, защото и аз имам едно придърпване при по-рязко натискане и отпускане на газта. По принцип датчика е един прост потенциометър, ама е капсулован. Поне за моя намерих данните в какво положение в какви граници му е съпротивлението, а също и промяната при движение на клапата. С мултицета го замерих и се оказа че си е наред. Засега не знам откъде е прекъсването. И в Юнитрейд и в Юве сервиз не откриха проблем по инжекциона.
В руски сайт (ама кой беше не помня) намерих обяснение от един братушка, който разкапсуловал датчика и открил, че проблема идва от износени пътечки на потенциометъра. Презапоил следящите контактори и го херметизирал със силикон. Датчика заспал. Ако моя беше скапан бях решил да се пробвам, ама той си е добре...
Късмет
В руски сайт (ама кой беше не помня) намерих обяснение от един братушка, който разкапсуловал датчика и открил, че проблема идва от износени пътечки на потенциометъра. Презапоил следящите контактори и го херметизирал със силикон. Датчика заспал. Ако моя беше скапан бях решил да се пробвам, ама той си е добре...
Късмет
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
незвам за какво прекъсване говориш...........аз съм със същия мотор и имам едно придърпване при каране на пета при скорости над 100километра в момента на подаване и отневане на газта..........понякога и при други частни случаи които са много на рядко...........ако става въпрос за това прекъсване ......то след като смених всички тампони на мотора стигнах до извода че въпроса опира до бензина...........колкото и инжекциона да е нечувствителен към качеството на бензина при калпав бензин се получава точно това придърпване............поне до този извод стигнах внимателно анализирайки и съпоставяйки...........
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Явно е от бензина... щото и при мене го има на 3 скорост(само дето аз съм с 1.8 Mi). До сега сипвах от Еко Петролеум, и що годе двигателчето беше спокойно. Онзи ден реших да сложа от Shell V Power 95 и все едно 20-30 кончета са отишли да пасат некаде на друго място!!! Уж хубав бензин беше... какво са му слагали не знам, ама знам, че вече няма да сипя и капка от него повече! Преди време, когато се появи в началото, беше на ниво, и много ми харесваше като сипя от него - двитателят заспиваше. Сега придърпва и не ускорява нормално.
Поне мойте наблюдения са такива.
Поне мойте наблюдения са такива.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Колеги,без смяна няма да стане
Аз имам разглобен потенциометър, но нямам цифров фотоапарат за да направя снимки и да покажа какво представлява.Аз съм със същия двигател и ми правеше същите мизерии.Откакто смених потенциометъра всичко заспа.Карам зверски и няма никакво придърпване(да чукна на дръво).Този потенциометър е най-важната част от инжекциона,той определя колко бензин да се впръска и ако пръсне повече отколкото трябва става придърпването...

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
От къде успя да го намериш и за колко пари го взе? Ако има някаква възможност, бих дошъл да го видя и да го снимам.
Предполагам че се сменя лесно. При мене компютъра показва че грешката е в този датчик, но в Юнитрейд замериха потенциометара и казаха че бил наред. Аз обаче сам сигурен че проблема ми идва от него.
Предполагам че се сменя лесно. При мене компютъра показва че грешката е в този датчик, но в Юнитрейд замериха потенциометара и казаха че бил наред. Аз обаче сам сигурен че проблема ми идва от него.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Пак за това прословуто прекъсване!!!! В UNITRADE поискаха за основата на инжекциона заедно с потенциометара на дроселната клапа около 1000 лв. В магазин на Бош, ти предлагат рециклирана основа с нова плочка на потенциометара за 500 лв.
По автоморгите може да се намери след като проверих, от 100 до 200 лв. Един приятел ме насочи към сервиза на Бош под моста Чавдар. Направиха ми пак поредната диагнистика, и заявиха че тази част трябва да се смени. За моя огромна радост имаха основата с плочката втора употреба.Цената беше 150 лв. и реших да я взема от тях. Монтираха новата стара част, регулираха всичко на стендовете, и ето че вече съм щастливец. ПРЕКЪСВАНЕТО ИЗЧЕЗНА:))))). Карам вече трети ден и всичко е наред. Все пак се разбрах с тях ,че ако има нещо и не е наред им го връщам.
Та там видях какво прдставлява това нещо разглобено. На плочката от вътрешната има 4 писти, а към основата на инжекциона са контактните пера. Плочката е хваната с 4 болта, които са капсоловани с пластмасови капачки. Нямам идея защо това нещо не се продава отделно. От сервиза на Бош ми казаха че се настройвало фабрично. Какво има да му се настройва? Просто плочката прилепва към контактните пластини. Смятам мойта старата основа на инжекциона да си я изремонтирам сам и някой път като имам възможност и време ще я сложа да я пробвам.
Сега изкам да благодаря на всички, които взеха отношение по темата.
Успех на всички:))))
По автоморгите може да се намери след като проверих, от 100 до 200 лв. Един приятел ме насочи към сервиза на Бош под моста Чавдар. Направиха ми пак поредната диагнистика, и заявиха че тази част трябва да се смени. За моя огромна радост имаха основата с плочката втора употреба.Цената беше 150 лв. и реших да я взема от тях. Монтираха новата стара част, регулираха всичко на стендовете, и ето че вече съм щастливец. ПРЕКЪСВАНЕТО ИЗЧЕЗНА:))))). Карам вече трети ден и всичко е наред. Все пак се разбрах с тях ,че ако има нещо и не е наред им го връщам.
Та там видях какво прдставлява това нещо разглобено. На плочката от вътрешната има 4 писти, а към основата на инжекциона са контактните пера. Плочката е хваната с 4 болта, които са капсоловани с пластмасови капачки. Нямам идея защо това нещо не се продава отделно. От сервиза на Бош ми казаха че се настройвало фабрично. Какво има да му се настройва? Просто плочката прилепва към контактните пластини. Смятам мойта старата основа на инжекциона да си я изремонтирам сам и някой път като имам възможност и време ще я сложа да я пробвам.
Сега изкам да благодаря на всички, които взеха отношение по темата.
Успех на всички:))))
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 64 госта