

chefito написа:е значи всичко е ток и жици.....на спрял 350 - в движение 1200 = 850 перфект! стрелката може да е мръднала леко...отвори и я нагласи /на тройката ставаше номера/
chefito написа:НЕ СЪМ ГО ПРАВИЛ НА ГОЛФ 4 !!!
никак не съм сигурен....на тройката съм калибрирал стрелка, но на 4-ка не знам как става....сваляш таблото...достигаш до стрелката....вероятно там е проблема, защото според мен всички датчици работят...
chefito написа:Сигурен съм че е от стрелката. Няма как да има повреда, при положение, че в спряло положение е на 350....нормалните обороти са ти около 800-850....при мен са точно 780...но моят матор е много различен....при теб са някъде 840 мисля...
Green_Madness написа:chefito написа:Сигурен съм че е от стрелката. Няма как да има повреда, при положение, че в спряло положение е на 350....нормалните обороти са ти около 800-850....при мен са точно 780...но моят матор е много различен....при теб са някъде 840 мисля...
Това за 350 оборота е при абсолютно спряла кола с изключен двигател - в смисъл не пада до долу както трябва да бъде преди да запаля колата. Просто си остава на 350 оборота, което естествено не е нормално, и го нямаше до вчера.
chefito написа:Green_Madness написа:chefito написа:Сигурен съм че е от стрелката. Няма как да има повреда, при положение, че в спряло положение е на 350....нормалните обороти са ти около 800-850....при мен са точно 780...но моят матор е много различен....при теб са някъде 840 мисля...
Това за 350 оборота е при абсолютно спряла кола с изключен двигател - в смисъл не пада до долу както трябва да бъде преди да запаля колата. Просто си остава на 350 оборота, което естествено не е нормално, и го нямаше до вчера.
да да разбрах го това....имаш 3 варианта...
1. Да може твоята стрелка да се калиброва...което включва сваляне на таблото и отваряне /лесно е/
2. Ново табло втора ръка /тука е добре запознатите да кажат дали ще има някакви проблеми при смяната
3. От старо счупено табло да прехвърлиш само оборотомера...
Green_Madness написа:chefito написа:Green_Madness написа:chefito написа:Сигурен съм че е от стрелката. Няма как да има повреда, при положение, че в спряло положение е на 350....нормалните обороти са ти около 800-850....при мен са точно 780...но моят матор е много различен....при теб са някъде 840 мисля...
Това за 350 оборота е при абсолютно спряла кола с изключен двигател - в смисъл не пада до долу както трябва да бъде преди да запаля колата. Просто си остава на 350 оборота, което естествено не е нормално, и го нямаше до вчера.
да да разбрах го това....имаш 3 варианта...
1. Да може твоята стрелка да се калиброва...което включва сваляне на таблото и отваряне /лесно е/
2. Ново табло втора ръка /тука е добре запознатите да кажат дали ще има някакви проблеми при смяната
3. От старо счупено табло да прехвърлиш само оборотомера...
Трета точка май най-добре ми звучи, че цяло таблоА това с калиброването - как точна да я върна да си бъде както преди, самата операция каква е?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: SeatSportuser и 22 госта