Проект Шкода Суперб 1.8Т AWT 2003

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проект Шкода Суперб 1.8Т AWT 2003

Мнениеот belqta » Пет 15 авг 2008 17:55


От около година активно се занимавам с доста перформанс манипулации по моята кола. В тази тема ще се опитам да споделя какво съм направил до момента. Все още не съм я завършил и постоянно нещо ново излиза. В общи линии много разправия си е. Но скоро надявам се ще е готова.



Първото нещо което направих беше да смена чипа. Отидох при Vimax. Не работи лощо Владо но не са му тесна специалност ВАГ-овете. Оттози чип съм му доволен, но впоследствие правихме нов по надут с които съм в момента и не съм очарован(няма ламбда контрол и мисла че дава много богата смес с цел да предпази двигателя от детонации ама и като се натисне дава моментен разход до 70/100. за този ми проблем ще споделя по нататък) След това сложих КН панелен филтър. Изчистих и дросела. Определено колата се промени. Вдигна се разхода но и почна да върви повече. След което ми изгоря бубина. Аз с всичкия си акъл си помислих че е катализатора. отидох и ми го махнаха. оттук се почнаха разправиите понеже съм с 2сонди. Една преди и една след катализатора. Оплескваше постоянно смесите и стана много зле. 2месеца не можах да оправа тоя проблем. Не става софтуеарно а само ако се оцели точното място на 2те сонди. Нещо почти невъзможно. Накрая отидох в Екстриим тунинг и ми сложиха резонатор с изнесени на него сонди за лесно променяне на местото им. Играхме си няколко пъти и в момента са сложени така че да дава добра смес. И до сега лампата за катализатора ми свети. Но от този резонатор( 70мм е) има много смисъл. С него тръгва много по лесно и не се замисля...мойте наблюдения са че от този резонатор колата се отпушва повече отколкото със задно гърне. Звука се промени на по дълбок. Определено ми хареса много...

Доста има за писане... на по малко от време на време. Снимки и до къде съм в момента в гаража. Поздрави на всички тунинг ентусиасти.

Изображение

Последна промяна от belqta на Съб 16 авг 2008 18:00, променено общо 9 пъти.




Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот passat123 » Пет 15 авг 2008 17:58


Със нетърпение очакваме ! Позволих си да ти погледна гаража и да оценя ест с 10 + и разбирам ,че си фен ! Напрво снимките сами говорят ! :D


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пет 15 авг 2008 19:12


относно как се качват снимки :wink: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=9617


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Шкода Суперб 1.8Т AWT 2003

Мнениеот Vizor » Пет 15 авг 2008 19:53


belqta написа:...надут с които съм в момента и не съм очарован(няма ламбда контрол и мисла че дава много богата смес с цел да предпази двигателя от детонации ама и като се натисне дава моментен разход до 70/100..


показанията на компа ти не ги гледай..това е първото, което ще ти кажа. Второто е, че това за богатата смес с цел да се предпази двигателя от детонации е ама нямаш си на представа колко голяма глупост.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 15 авг 2008 20:00


Колега не са ли ти малко тясни турбо пътищата :roll:
Иначе браво за ентусиазъма.


Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот belqta » Пет 15 авг 2008 22:12


турбо пътищата са ми на 55мм. не мисля че са тесни. проекта ми е до 300-320коня. тези и тази генерация на 63mm могат да го поемат. за разлика от маховика, които вече е тотал щета...


а за сместа все още не знам какво е точно, но нещо не е както трябва. Определено ще ми трябва помощ тук. Ако имате идея какъв е проблема помощ не отказвам.Не знам защо дава този висок разход все още. Днес се заиграх с бууст контролера и замалко да и видя сметката...


Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот belqta » Пет 15 авг 2008 22:20


Dorian написа:относно как се качват снимки :wink: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=9617
10x за незнам кои път го уча това и все го забравям :?


Потребителски аватар
kpematop
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 10:07
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CRCA 2012
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Шкода Суперб 1.8Т AWT 2003

Мнениеот kpematop » Чет 12 фев 2009 17:07


Слагаш прегради в гърнето, където е бил катализатора и втората ламбда сонда няма да ти дава грешка. Просто трябва малко да има задържане на газовете...аз съм с AWT и точно така направено гърне и нямам ядове.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Шкода Суперб 1.8Т AWT 2003

Мнениеот Vizor » Чет 12 фев 2009 17:09


1 година по-късно е добре да му отговориш :lol: иначе колегата белята искам да му благодаря за блоуоф-а :) още си го ползвам със здраве :)


Потребителски аватар
kpematop
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 10:07
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CRCA 2012
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Шкода Суперб 1.8Т AWT 2003

Мнениеот kpematop » Чет 12 фев 2009 17:13


хубаво е хората да знаят какво се прави със разваления катализатор на AWT двигател, а не да карат със светнала ламБа.


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: Проект Шкода Суперб 1.8Т AWT 2003

Мнениеот set16v » Чет 12 фев 2009 19:50


по-голям тъшак за това със сондите не бях чел :mrgreen: :mrgreen: не се прави така


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Шкода Суперб 1.8Т AWT 2003

Мнениеот Vizor » Чет 12 фев 2009 21:30


Бате тука философии като от тунинг.бг нямаме нужда
имаме нужда от обяснение как е правилно :)

ако имаш какво да кажеш .. го кажи.. ако нямаш.. не го казвай тука :)


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: Проект Шкода Суперб 1.8Т AWT 2003

Мнениеот set16v » Чет 12 фев 2009 21:45


Vizor написа:Бате тука философии като от тунинг.бг нямаме нужда
имаме нужда от обяснение как е правилно :)

ако имаш какво да кажеш .. го кажи.. ако нямаш.. не го казвай тука :)


ми БАТЕ нямам какво да обясна,не се прави така и толкоз....
п.п.а извинявай може ли да пиша :applause:


Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект Шкода Суперб 1.8Т AWT 2003

Мнениеот belqta » Чет 19 фев 2009 10:11


На колегата с AWT-то да му кажа само, че съм с сменен катализатор( с права тръба ) и не мисля, че запушването е решението. 99% процента от проблемите са ми идвали от "невероятния чип" на ВИМАКС. Сега вече е с нов софт от Стефан(Сумиста) и др доработки и се надявам да няма проблеми.



Гената е много в час с 1.8Т и такова изказване му идва в повече.




Иво(адаш) поздрави и на теб. трябва да покажеш колата на някое събиране на клуба. мисля на следващото да дойда.



каде изчезна гаража на форума???


Потребителски аватар
kpematop
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 10:07
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CRCA 2012
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Шкода Суперб 1.8Т AWT 2003

Мнениеот kpematop » Чет 19 фев 2009 10:25


при мене чипа от сумиста нещо не сработи, бил ми лабав гейта, но като откачиш N75 налягането се дига до 1.2 и колата прекъсва



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 141 госта