Буталата удрят в главата Голф 3 1.8 ABS

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Пет 22 авг 2008 16:41


Тука на мене ми се вижда, че са се удряли парчета сегменти. Тея дълбоки резки оградени в червено е малко трудно да се получат от плоски повърхнини, каквито са челата на буталата и главата. Да не говорим, че резките в кръгчето посочено със стрелката, както и това под него се падат в камерата на буталото, чиято повърхност е доста по надолу от челото на буталото и няма начин да се докосне до главата. Клапаните както се вижда на снимките на колегата не са се удряли в буталата!
Изображение
Като по-малък се занимавах с мотори соц производство и прекалено износените сегменти по същият начин се чупеха минаваха в горивната камера и наковаваха буталата и камерите на главите с такива резки.




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 22 авг 2008 18:01


auubau написа:Тука на мене ми се вижда, че са се удряли парчета сегменти.
[img]...[/img]
...

На мен пък това в цилиндрите ми приличат на счупени иглички от нагревателя на всмукателните тръби....


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Съб 23 авг 2008 23:04


ей,ей !колко са отваряли този мотор? я хубаво погледнете ! тая плоска равнина е по висока от общата площ на челото на буталото!това увелечава степента на сгъстяване в някои мотори , и те за това имат различни обозначения!това /издатъка /никога не удря в главата!леле! как може да си го помислите?!дебелината на уплътнителя пък се определя ат ремонтните работи/шлайф на глава - по дебела гарнитура и т.н./


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 24 авг 2008 9:15


При щлайф на блока се слага по-дебела гарнитура.

А за това може ли да бие челото в главата - да може при разбит бутален болт или биелен лагер.


Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Мнениеот marianchev » Нед 07 сеп 2008 16:48


Има ли някакво развитие по темата :?: :arrow:


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Мнениеот sportul » Нед 07 сеп 2008 17:45


искате ли да ви кажа какво е станало изобщо не е удряло буталото в главата такова нещо неможе да стане , тези резки са от влезли по някъкъв начин пре отворените клапани стружки от катализатор или както каза по горе колегата от смъкателния колектор , влезли са поблъскали са няколко пъти и са излезли ,хубавото е че не са задрали цилиндъра късмет ,понеже съм имал такива случаи съм сигурен че това е проблема , но бутало да удря глава АБСУРД


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 07 сеп 2008 22:27


sportul написа:...... , но бутало да удря глава АБСУРД

Колега много неподготвен се изказваш.
Преди 10-ина дни отворих един ВР6 мотор който имаше същия проблем. /нещо чукаше зверски/
На 5-и цилиндър биелния лагер така и не се намери /само 2 тънки намачкани и прегорели ламаринки имаше в картера/ буталото беше подбито и точно над него главата също беше подбита. Мога да го снимам ако е толкова зор /за доказателство/


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Мнениеот sportul » Нед 07 сеп 2008 22:50


колега и аз съм автомонтьор като тебе и какво ли не е минало през очите ми , но в случая ясно се вижда какво е причинило този "мазоч" така да се изразя


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Нед 07 сеп 2008 23:08


този който е отварял двигателя може да кажа какво е имало в цилиндрите счупени парченца сегменти или някакви боклуци което е малко вероятно. :roll:


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Мнениеот sportul » Нед 07 сеп 2008 23:19


всичко е излязло когато клапана отвори :idea:


Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Мнениеот Bobcho_82 » Пон 08 сеп 2008 17:16


Колеги двигателя е почти сглобен оказаха се биелни лагери(поне така излиза)всичко друго е наред . На главата е направена пълна профилактика остава само да се качи и да го припалим.
този който е отварял двигателя може да кажа какво е имало в цилиндрите счупени парченца сегменти или някакви боклуци което е малко вероятно.

Колега когато го отворихме вътре нямаше нищо! А какво е направило тези "дупки" по буталата и главата остава загадка!


pepstroi
Мнения: 178
Регистриран на: Вто 09 авг 2011 8:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Буталата удрят в главата Голф 3 1.8 ABS

Мнениеот pepstroi » Нед 10 фев 2013 21:17


малко късно мернах темата хах но отговора е в твоя пост биелните лагери са накарали буталото да удря главата ето ви няколко снимки от 1 подобен случай и разгадайте какво е станало
Изображение
Изображение
Изображение



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта