Проблем с палене на пасат автоматик - решен
-
Mitko_M
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 22 авг 2008 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Проблем с палене на пасат автоматик - решен
Здравейте!От доста време чета вашия форум и се радвам че има толкова компетентни хора като вас.Ето че дойде време и аз да пиша тук.Имам Пасат Б5 автоматик V6 TDI.Проблема се появи преди 1 час.Отивам да наливам нафта.Влизам,въртя ключа,пали като часовник.Преместих я 2 метра напред и я изгасих.Отварям капачката и я напълних догоре(с обезвъздушаване).Оставих отворена капачката да я поместя пак малко напред защото пречеше.И така при отворена капачка отидох да паля.Влизам въртя...въртя...въртя, но никакъв ефект.Стартера върти, но не пали
.Затворих капачката и пак опитах, но пак не запали.
.Ако някой има идея моля да я сподели.Спешно е.Благодаря предварително!
Последна промяна от Mitko_M на Пон 25 авг 2008 0:20, променено общо 2 пъти.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ligustrum написа:може и да е малко късно,но мисля,че има значение в каква позиция ти е лоста на автоматикамай не пали освен на неутрална.ако греша ме поправете
ако лоста не е в правилното положение не върти стартера.много се надяваме да има въздух в системата.тоя мотор се обезвъздушава сравнително трудно,че ако не е въздух... ,диагностиката ще покаже,но тия помпи ...на никой не го пожелавам.
-
Mitko_M
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 22 авг 2008 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Проблема е, че съм в Китен в момента.И вече не съм сигурен дали е засмукала въздух, защото едно момче дойде от Приморско за диагностика, но на компютъра му не даде никаква грешка.Незнам какво да правя вече.Най-вероятно на платформа към Севлиево ще е
.На ауспуха духа(да речем да е от катализатора).В понеделник сутрин ще я караме към Севлиево.Ако имате идея до тогава,моля да ми пишете
.На паркинг и на свободна да се мъча да я паля ефекта е един и същ....не пали и не пали... 
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
колега ,нека друг да върти на стартер ,а ти слушай помпата след като спре въртенето дали има някакви шумове от нея.трябва да се чува секунди след спирането на въртенето- цъкане.много е тъпо,но няма как да се насочим по друг начин в случая.ако чуваш цъкането, със обезвъздушаване ще запали,но ако не го чуваш ,в тия жеги си поредната изгоряла помпа .
-
Mitko_M
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 22 авг 2008 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Проблема е решен!За пореден път се убедих че има хора в този форум, които искат и могат да помогнат.Оказа се невъзможното и нещото, което никой не можеше да го допусне.Явно е засмукала въздух през отворената капачка(или си прави някакъв вакуум незнам),макар и да имаше много нафта в резервоара..ifidik написа:колега ,нека друг да върти на стартер ,а ти слушай помпата след като спре въртенето дали има някакви шумове от нея.трябва да се чува секунди след спирането на въртенето- цъкане.много е тъпо,но няма как да се насочим по друг начин в случая.ако чуваш цъкането, със обезвъздушаване ще запали,но ако не го чуваш ,в тия жеги си поредната изгоряла помпа .
. 
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Mitko_M написа:Проблема е решен!За пореден път се убедих че има хора в този форум, които искат и могат да помогнат.Оказа се невъзможното и нещото, което никой не можеше да го допусне.Явно е засмукала въздух през отворената капачка(или си прави някакъв вакуум незнам),макар и да имаше много нафта в резервоара..ifidik написа:колега ,нека друг да върти на стартер ,а ти слушай помпата след като спре въртенето дали има някакви шумове от нея.трябва да се чува секунди след спирането на въртенето- цъкане.много е тъпо,но няма как да се насочим по друг начин в случая.ако чуваш цъкането, със обезвъздушаване ще запали,но ако не го чуваш ,в тия жеги си поредната изгоряла помпа ..Днес въртях почти до отказ на стартер и полека-лека колата даде признаци, че ще запали...и накрая запали
.Сега си пали както преди(като часовник).Съвета ми към всички е не палете на отворени капачки на резервоара,за да не се получи същото нещо като с мен.Искам да изкажа искрената си благодарност на ifidik за оказаната помощ.Благодаря колега, спести ми много допълнителни разходи и главоболие!Незнам как ще ти се отблагодарявам.
.
Проблема ти не е бил в отворената капачка.
Не знам колко нафта си имал, но това ще ти се появи пак.
Има случай, когато сондата не смуче почти до края горивото и примерно като остане около 10л прекарва и въздух, а от там трудно палене.
-
Mitko_M
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 22 авг 2008 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Здравейте отново!Прибрах се от морето, но наистина проблема иска май пак да се обажда.Може наистина да не е било от капачката, но аз нея набедих, защото досега колата не беше давала никакви проблеми.След пълнене на резервоара колата се опита пак да не запали.Но все пак запали, но се усети това прекарване на въздух.Сега не го прави при всяко палене,даже мога да кажа, че досега откакто стана проблема, го е направила 2-3 пъти(но успява да си запали де).Тук пак я карах на диагностика, но проблем не дава и това е.Този филтър от по-новите ще стане ли за този модел?И каква е разликата в цената?Засега така ще я карам да видя дали ще зачестят тези проблеми, но ако имате идеи от какво може да е споделете.
