Ами колегата казва,че като я запали и след малко време прегрява.
Значи или наистина има въздушна възглавница или термостата не работи.
Схемата за проверка е следната :
горе от тройника на главата излизат два маркуча - един дебел към радиатора и един по-тънък към водната помпа.Този малкия за разширителното казанче не го разглеждам.
Долу от радиатора излиза един дебел и отива в помпата.
Като запалиш колата трябва долния да си остане студен а този по-тънкия постепенно да започне да се загрява.Като дойде време да отвори термостата (85-90градуса,а точната цифра е 87) трябва да започне да се загрява и долния дебел маркуч от радиатора.Малко след това трябва да тръгне перката на радиатора и ако колата продължи да загрява трябва да тръгне и 2-та и степен.Първа тръгва на 95градуса а втора на 102 доколкото си спомням.
Ако това не се случва така значи имаш проблем ама пиши как са ти маркучите за да мислим какъв е.
По повод съединителя така като слушам имаш проблем или с горната помпа или с долната.Вероятно имаш проблем с долната ама това трябва да се провери за да е 100% сигурно.Иначе на самия съединител нищо му няма.По повод 1-ва явно проблема си си го имал отпреди с помпата.И при мен беше така и един ден просто спря да работи,протече спирачна течност между двигателя и скоростите и ми стана ясно,че долната помпа е заминала.....беше се изкормила направо
Успех!