Интересува ме как най-лесно да разбера дали работи моторчето на задната чистачка или повредата е в лостчетата? По принцип знам за варианта с кабели от акумулатора.
Ако някой има опит с подобен проблем, да сподели най-вероятната поверда.
Мерси предварително!
задна чистачка не работи
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
radotom написа:За издържането съм пас!
При спойка точно на това място става твърдо и после много лесно се прекършва кабела точно до спойката.
На бившето ми Г2 го направих с клемичка, но местото там е исключително малко, а кабелите както и да ги опъвах не щяха да се издърпат, та... зор си беше с монтажа!
Точно така. но с клема не става.....затова се използват т.н твърди връзки за електроника....има ги във всички магазини за електроника...аз направих така и край с проблема....а моята задна врата се отваря поне 4 пъти дневно заради кучето.....така,че само твърди връзки-стискаш с клещите и си готов..
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Имам опит с блокирал редуктор на Г3 . не е бил ползван Х време и се е запекла остта. Не помогна пръскане със спрей. Понеже нямах време взех 2 ра младост. Моето го разпробих, нарязох резбичка. Проблема с е оказа в ръждясала ос . Едвам я избих почистих с шкурка 400 , смазах и сега е резервна работеща. Гарнитурката на редуктора се скапа и изрязох нова от прешпан.
Точно по остта под гайката има 1 гумена втулка - явно тя се изтрива с годините и по остта таи вода - ръжда ...
Над тази гумена втулка поставих шайба от тефлон б 1,5мм плътна по остта !!!Върху тази тефлонова шайба се слага металната шайба и гайката.
Точно по остта под гайката има 1 гумена втулка - явно тя се изтрива с годините и по остта таи вода - ръжда ...
Над тази гумена втулка поставих шайба от тефлон б 1,5мм плътна по остта !!!Върху тази тефлонова шайба се слага металната шайба и гайката.
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта