Отскоро забелязвам един проблем-на място, при работещ двг, завъртя ли волана или натисна ли спирачката оборотите падат. На какво се дължи това?Също ако спирачния педал не е натискан отдавна, при натиск след това е много мек. След няколко натиска се втвърдява.
Мерси предварително.
честа промяна на обороти-г3 1.8 моно
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
!!!!!1
И при мен е така!!!!!!!
СПОКО.
Ако се влоши-тогава търси причина!!!
+ - 100/200об.сек не е проблем.
СПОКО.
Ако се влоши-тогава търси причина!!!
+ - 100/200об.сек не е проблем.

- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
!
m2595 написа:Мерси още един път!
Няма защо,нали сме съдвигателници-АБС

- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
несъм много съгласен с теб!чистоновите коли и тях ли ги продават с дефектирала мембрана.............на.......dokros написа:Всичко, описано по-горе, се дължи на пробита мембрана на сервоусилвателя,вземаш от някоя автоморга друг и и си решаваш проблема.
Ама преди да го вземеш, нека си го бележат ,те знаят как , ако е дефектен,да го заменят за читав .

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта