проблем с двигателя на пасат6 2000тди 2006г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 02 сеп 2008 23:39


joro6909 написа:Пасата е с ръчна 6степенна ск.кутия.На колегата дето ми пише да доливам масло защото преди това светва жълтата лампа отговарям,че това го знам още от самото закупуване на колата,тъй като постоянно и доливам,на 15000км около 1,7л.Този път червената лампа светна изведнъж без предупреждение.Още повече,че около две седмици преди повредата в сервиза беше извършена втора редовна смяна на маслото.Друго което ми направи впечатление на мен и мои приятели е,че от известно време колата работеше прекалено шумно /направо щракаше/. Преди няколко дена от сервиза ми казаха,че според тях имало фабричен дефект /шупла/ в някои детайл /по всяка вероятност зъбно колело/ което е било причина за счупването му.Надявам се,че ще ми кажат за всичките повреди настъпили в двигателя и,че Фолксаген като сериозна фирма с традиции ще направи всичко необходимо такива проблеми да не ги компроментират и клиентите им да останат доволни като цяло.Благодаря!очаквам коментари.

не е шупла ами като се поразбие шестограма за маслената помпа ,обтега4а на веригата леко се охлабва и оттам нататък веригата дрънка докато с4упи успокоителя си и после става ............
настояваи да ти сменят мотора-вината не е твоя




Потребителски аватар
mitko3040
Мнения: 68
Регистриран на: Пон 11 авг 2008 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот mitko3040 » Сря 03 сеп 2008 10:06


Разговарях с един познат, при който е имало проблем с двигателя на 70000км и са му го сменили, само че е Пежо 407. Незнам какъв е бил дефекта. Искай смяна и ти или поне някакава гаранция да ти дадат след ремонта.


Потребителски аватар
mitko3040
Мнения: 68
Регистриран на: Пон 11 авг 2008 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот mitko3040 » Чет 11 сеп 2008 9:28


Жоро какво стана с Пасата? Оправиха ли го?


joro6909
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 30 авг 2008 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Мнениеот joro6909 » Нед 21 сеп 2008 9:19


Митко, Пасата за съжаление не са го оправили още. Оказа се че повредата е счупени две зъбни колела на балансиращи валове в картера и зъбно колело на коляновия вал.Ходих лично в сервиза да го видя. От там ми отговориха че ще сменят зъбните колела и всичко ще е наред,но уви оказа се че не могат да монтират новите тъй като имало специална технология за това /на преса с определено усилие или с нагряване или по някакъв друг начин който го знаят явно само в завода. Казаха ми последно още че може да му сменят цилиндровия блок и колянов вал. Лошото е че вече мина месец а аз съм още без кола.Пълен резил! Може би след като се развият действията ще се наложи да го продам и повече да не си помислям за Пасат,въпреки че до сега съм карал почти само Фолксваген. Нещо ми мина мерака за тази кола .Може би е по добре да мина на японски вариант и без това не горят масло като Фолксваген.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Нед 21 сеп 2008 11:16


Това е най-лошото нещо на една гаранционна кола. Докато те навият да я купиш, те увещават по какъв ли не начин, колко е здрава и как при евентуален проблем ще реагират по най-бързия начин, с оригинални части във фирмен сервиз, а като ти дойде белята на главата се почва едно ходене по мъките, което е много, много неприято за собственика.

Наскоро мой познат си взе ново возило и на 900км. му се разхлопа едно тампонче. Оплака се във фирмения сервиз, а те му отговориха, че ще го сменят за тяхна сметка - до тук всичко ОК.
Резултата беше смяна, но след 2 месеца по-късно, а колата беше вече на 20000км :shock , а на всичкото отгоре се опитаха да му обеснят, че въпросния тампон е извън гаранционните условия и трябва да заплати около 250лв.... след луд скандал, тампона му беше сменен за сметка на сервиза, но нервите и телефонните обаждания, които момчето изхаби заради един нищо и никакъв си тампон..... бяха нечовешки според мен.

Дано скоро да се оправят нещата с Пасата, че да можеш да му се радваш.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта