трудно превключване на скоростите голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
тони1977
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 27 май 2008 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

трудно превключване на скоростите голф 4

Мнениеот тони1977 » Сря 10 сеп 2008 13:57


превключването на скоростите става малко трудно и шумно,без значение дали колата се движи.някой има ли идея от какво е




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 10 сеп 2008 14:00


:търсачкаа :lock:


тони1977
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 27 май 2008 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот тони1977 » Сря 10 сеп 2008 14:31


не намерих същия проблем а подобни


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Сря 10 сеп 2008 15:01


Как е маслото в скоростите? Фиксаторa?


Потребителски аватар
mirkata_
Мнения: 121
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 18:16
Автомобил: Bmw
Двигател:

Мнениеот mirkata_ » Сря 10 сеп 2008 16:26


аз имах същия проблем много трудно влизаха всички скорости за задната да не говорим,смених съединител и сега са бомба


miro555
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар

Мнениеот miro555 » Сря 10 сеп 2008 19:46


Здравей те, наистина ако скоростите хъркат това се дължи на съединителя.Когато купувате кола ,съединителя се проверява като запалите автомобила и при работещ двигател се опитате да включите на задна скорост.Задна скорост е показателна за състоянието на съединителя тъй като няма синхронизатор.


ildimi
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот ildimi » Сря 10 сеп 2008 20:52


и какво се получава колега, дай варианти, симптоми и естествено последствия - т.е. какво не наред


miro555
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар

Мнениеот miro555 » Чет 11 сеп 2008 22:29


Привет на всички.Ами първото нещо за което може да се помисли дали добре отделя съединителя,ако е с жило може да се наложи регилировка-да се удължи бронята на жилото ако то е с винт.Има и автоматични-саморегулиращи се жила.Ако системета за задвижване е с жило има още една причина - проблема се проявява в това че се къса планката на педалите,когато натисните съединителя всички педали мърдат.Ако задвижването е хидравлично и съединителя не отделя вероятно се касае за въздух в системата,протичане на течност.Следващата неизправност е в самия съединител по-точно в притискателния диск.Съвременните дискове са диафрагмени и понякога се случва диафрагмата да се спука и това води до непълно отделяне на съединителя тоест неможе да се отдели напълно работещия двигател от скоростната кутия.Друга причина е износен аксиален лагер ,тои се познава по острия и стържещ шум при натискане на педала на съединителя.Затова се пробва съединителя на работещ двигатал на изгасен всички скорости влизат така че не се лъжете че съединителя е добре при изгасен двигател.СЪЕДИНИТЕЛ СЕ ИЗПРОБВА САМО ПРИ РАБОТЕЩ ДВИГАТЕЛ СТАР,СЛЕД РЕМОНТ ИЛИ НОВ АВТОМОБИЛ НЯМА ЗНАЧЕНИЕ.


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Мнениеот golf777 » Пет 12 сеп 2008 1:23


колега и моята беше така като я взех а първа дори и не влизаше и след смазване на всички щангички и оси за сега съм 6 а навъртях около 15 хил км



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Красимир Паров и 49 госта