MK2 1.8Т 20V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

MK2 1.8Т 20V

Мнениеот madcap » Чет 11 сеп 2008 18:19


Е и аз да се похваля вече:

Проекта за колата беше замислен с двигател VR6, но поради липса на такъв се намери двигател 1.8Т 20V 179к.с. от Сеат Леон

Ето няколко снимки на донора:

http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_4858.jpg

http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_4855.jpg

В подготовка за разхвърляне

http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_5623.jpg

Вече е разколачено хе хе хе х

http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_5626.jpg

Ето го новото сърце за звера:
http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_5628.jpg

Частите който съм взел за моя проект:
Двигател, скорости, жилата със скоростния лост, полуоските, всички кабели, таблото с бушоните, бе цялата инсталация, педала за газста който е електронен и километража

Подготовка за раглобяване на голфа, красавец

http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_6414.jpg

http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_6416.jpg

Махнах и таблото за мога да премахна по лесно и моята инсталация

http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_6422.jpg

майсторите кой се занимават с черната работа, по принцип работи само единия, и се работи в свободното вереме

http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_6453.jpg

те така изглежда

http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_6456.jpg

тук се пробваме да вкараме мотора в коша за да видим каде да сложим тампоните, с който го взех (орг. от Сеата), левия тампон се вижда

Те, това за сега

Обичам VW
[/img]

Последна промяна от madcap на Вто 04 фев 2014 22:14, променено общо 9 пъти.




Потребителски аватар
dessident
Мнения: 346
Регистриран на: Чет 12 юни 2008 0:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот dessident » Чет 11 сеп 2008 18:52


Мхм е това ще интересно опредлено :) Само може ли да попитам като взехте двигатела от Сеята .... с какви полуоски ще е проекта (от голфа или от сеята) Само напред ....


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 11 сеп 2008 20:34


Проекта беше да ползвам скоростите от сеата, и си взех главини с шенкелите спирчни апарати на 280мм предни и задни по малки с разстояние на дупките 5*100

Но не можахме да се разберем с полоуските, не стваха, бяха дълги с по 2-3 см побвах да сменям карета и т.н. но нищо не стваше.
Единия вариант беше да се режат полуоските но така драстично им намаля работоспособноста

тука се пробвахме да сложим оргиналните тампони (само това се мотахме две седмици)

Лявата стойка за тампона, смаите тампони планка 1см дебела на 17-6см

Изображение

Десната стойка с тампона

Изображение

После намерих точно как се слага с оргиналните тампони от Г-60, или те са стандартни, добре че гледахме че требеше 300 за нови да скачам

Последна промяна от madcap на Чет 11 сеп 2008 20:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 11 сеп 2008 20:41


Попринцип, колко съм чел стават скорости от 3-ГТИ, но реших да пробвам мойте скорости и за късмет станаха:

тук съм махнал ауспуха за да може да наврем двигатела вътре

Изображение

Тук съм монтирал раздатката, искаше малко пилене на блока, един ръб пречеше

Изображение

Ето тук съм отбелязал каде се застъргва

Изображение


За монтажа на двигатела, търсех лапи от Г-60 но аз съм имал същите лапи на моя двигател и използвах тях, ето тази как се захваща на блока, иска се малко препилване за да не пречи на болта

Изображение

За скоростите нема да показвам

Сега като емонтиран двигатела и всичко е нагласено, незнам дали съединитела ще пасне, но ще се види като се запали

Последна промяна от madcap на Чет 11 сеп 2008 21:32, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 11 сеп 2008 21:23


Като гледам сте преправяли и тръбичката за маслото на турбото. 8)
Замислял ли си се дали ще издържи твоята кутия? А съединителя?
Аз мисля че ти споменах как реших проблема с полуоските, и при теб трябва да стане, защото от мк1 и мк2 нямат разлика. Аз ползвам полуоски от КР барабар с неговите карета.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 11 сеп 2008 21:32


Syncro написа:Супер!
Желая успех на начинанието.Ще следя с интерес
Мислиш ли,че syncro-то ще издържи?


По принцип всички викат нема да издържи, като за начало ще се кара бавно ще се настъпва от 3-та нагоре, но за сега искам да запаля и тогава другите щуротийй

leonardo_vd написа: . . .


Да преправя се, че опира леко, и се срязва, аз съм го снимал, срязва се малко ъгъла, ето го

Изображение

утре ще покажа как съм свързал хидравликата


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 12 сеп 2008 10:53


Краси .. раздатките и вискотата са няколко вида (3 ако не се лъжа) .. бегай ако строшиш тези .. да си вземеш от пасат г60.. все пак там пауъра е същия .. няма логика да не издържи..
единственото, което трябва да внимаваш е, че не трябва да тръгваш адски бързо с него.. щото тогава ако пауъра му дойде в повечко си заминава...

в синхро форума .. точно такова като твоето синхро .. издържа на 200 коня .. и още държи ;)


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пет 12 сеп 2008 17:39


Адаш, преди време питах Пацо за едни полуоски ма нищо не върна, явно не е влизал скоро

Иво- и аз се кефя че може да си остане 4х4 , ма не е сигорно колко ще издържи, иначе като цяло сега дерта ми е като запаля да тръгне със съединителя

Vizor- и аз знам че са няколко но нз че са три, и аз така си мисля, ако се предаде ще търсим от пасат или от 2.9 ако има изобщо де, иначе нема да се тръгва рязко щот е ясно, че после нова тема "кой ми ака в канчето"

yori- на 4motion там е друга системата, друго захващане на моста отзаде, не че не може да стане но вече се иска майстор за заварянето


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пет 12 сеп 2008 18:46


alpine той Леонардо ме разбъзика, иначе темата беше замислена след като се свърши проекта. А иначе само от ТТ е истината

Една снимка на Сеатовата 6 степенна кутия

Изображение

Мойте скорости монтирани на двг-то

Изображение

Днес си взех кулер от мерцедес 2.5 дизел

Изображение

Сега на дневен ред трябва да направя турбо пътищата

Трябва да удължа маркуча, май ще взимам нови маркучи

Изображение

Тука съм замислил да преправя гърловината за помпата че на Сеата ставало от тройка, някой заварчик за пластмаса ще свърши тази услуга
Ето затова обичам VW

Изображение

А тук направо заварка на новия накрайник за хидравликата :)

Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 12 сеп 2008 19:53


E Що аз да съм те запалил да качваш снимки. Редно е и е по-добре когато нещо се прави да се поства инфо и снимки в течение на работата. Така не се губи нишката и всичко е ясно. Както виждаш моя проект е в пауза, но това не пречи да е първата 1-ка в БГ с 1.8Т, нали?? Така че гордей се с това което правиш, защото не всеки би се наел да го свърши. Мен ме запалиха колеги от форума............теб не знам, но знам че като аз си завърша проекта ще се возя само с 1-ката ВЕРВАЙ ми.
Дано издържи съединителя в , корто се съмнявам. Помисли за кутия от ТТ Куатро.

ПП. Продай ми 6-степенната от Сеата. :roll:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пет 12 сеп 2008 20:47


leonardo_vd написа:E Що аз да съм те запалил да качваш снимки.Помисли за кутия от ТТ Куатро.

ПП. Продай ми 6-степенната от Сеата. :roll:


Ти ме запали да пусна темата, иначе щях чак като стане готова, но си мислех онази вечер че нема да е подредена и за това

Аз с кутията немам грижи, имам дерт с полуоските, но ще си взмем цяла система куатро от ТТ само да изпадне :wink:

п.п. И аз я правя за всекидневна, ако ли не само уйкенда :) :wink:


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пет 12 сеп 2008 21:40


уф, каквото и да кажа все ще звучи като клише, само да знаете че олях клавиатурата с лиги :lol:

ПС не ми стана ясно, в крайна сметка премахнахте ли тези планки дето сте ги заварявали за сеатовите тампони на мотора :roll:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Съб 13 сеп 2008 1:05


Още си седят, против уруки, хе хе хе

иначе те бяха временни ма то си им личи де,

Ето как е сега, утре слагам маската и закрепвам радиаторите за да видя какво ще ми трябва за турбо пътишата че там ми е малко тъмна индия

Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 13 сеп 2008 7:30


Благородно ти завиждам че имаш цялата кола за донор, щото нали се сещаш ако имаш липсващи части какво става. Минаваш през същия ад като мен :cry: . Пасва ли предната маска сега и не се ли налага рязане заради радиаторите.

Турбо пътищата са ти най-малкия проблем, има толкова турбинирани 2-ки от които може да черпиш идеи. :wink:
А генерацията каква ще бъде, и ще махаш ли катализатора.


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

sinhro

Мнениеот veidar » Съб 13 сеп 2008 7:44


Браво колега товамие мечтата даси направя моито голфе но секи ми вика кутията нече не сам строшил вече две помисли за ребилт на скоростите
единствения броблем на тези кутии е че се късат нитове на дифренцяла
замениги с болтове 12.9 якост. http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/48/11916_202.JPG



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта