Иде зима, провери си алтернатора!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот L&R » Съб 20 сеп 2008 18:52


Колеги напоследък покрай DRL-ите забелязвам доста автомобили са с неизправни алтернатори или такива излязли от работни параметри, иде зима не може с под 13,8V на работещ двигател да зареждате акумулаторите си. Направете по едно замерване и сменете каквото е нужно , че иначе най-малкото е нов акумулатор.

Пускам цяла тема защото явлението става масово :bishop




Потребителски аватар
break
Мнения: 532
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот break » Съб 20 сеп 2008 19:22


аз съм май първият,акумулатор ли е алтернатор,понеже излизам сутрин към 2-3 за работа колата много трудно пали,последната седмица ми се случиха много странни неща,ставам сутрин отивам в колата въртя-ама няма никойедвам едвам запали,после видях че часовника на колата и на цд-то са нулирани все едно е махан акумулатора,преди два дни пак същия проблем този път по обяд..нямам идея от какво е...


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 20 сеп 2008 19:27


Като запалиш провери напрежението на клемите B+ на алтернатора и акумулатора, ако е под 13,8V и да си вземеш нов акумулатор пак ще го съсипеш за нула време, което е и масова грешка.


13,8 - 14,4(5)V запомнете тези стойности :wink:


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот mariovasi » Съб 20 сеп 2008 19:54


:roll: Здравейте преди два дена бях същия...замери човека и показа 13.8-9.
Не показа над 14 . Това го мери на обороти...дали има проблем.Всъщност каза да си купя акумулатор.Купих преди ден...,а вчера правиха втулки на стартера,че стържеха,затягал.
Не видях да показва над 14 проблем ли е... :?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот L&R » Съб 20 сеп 2008 19:59


mariovasi написа::roll: Здравейте преди два дена бях същия...замери човека и показа 13.8-9.
Не показа над 14 . Това го мери на обороти...дали има проблем.Всъщност каза да си купя акумулатор.Купих преди ден...,а вчера правиха втулки на стартера,че стържеха,затягал.
Не видях да показва над 14 проблем ли е... :?

ами не е идеално , НО нямаш проблем

Това си е лично мое мнение ,но под 14V e слаба работа, особенно при каране на къси разстояния.


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот mariovasi » Съб 20 сеп 2008 20:04


Благодаря...като казвам на обороти,в смисъл двг.работи без да се форсирва и 13.8.Да правят ли и алтернатора че да не скапя новата Варта.И постояно карам градско.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот L&R » Съб 20 сеп 2008 20:15


mariovasi написа:Благодаря...като казвам на обороти,в смисъл двг.работи без да се форсирва и 13.8.Да правят ли и алтернатора че да не скапя новата Варта.И постояно карам градско.



Засега не пипай, но наблюдавай изкъсо да не падне напрежението още.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 20 сеп 2008 20:20


Мерете колеги ,..... аз така си прецаках немския акумулатор .. на 13.8V каране на къси разстояния градско.Под 14V не си е работа.


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Съб 20 сеп 2008 21:30


как се мери напрежението на алтернатора,аз като замерих полусите на акомулатора на запален двигател ми показва 14,54/5 не е ли много?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 20 сеп 2008 22:18


Евала Вики - пере те яко тока , но е за благото на всички съфорумци !!!
:applause: :respect :bowdown :bowdown :bowdown love.vwclub


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Съб 20 сеп 2008 22:19


Понеже и аз се съмнявах за проблеми като видях темата реших да замемеря напрежението. При работещ двигател с пуснати фарове - 14,18 - 14,19. Смятам че е добре :)


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Нед 21 сеп 2008 7:49


Аз от 5 години си карам с 13.6-13.7 без товар и 13.3-13.4 под товар и акумулатоите ми умират на по 2.5- 3 години като не ми се е налагало да ги свалям за дозареждане...така че не мисля че е фатално и под 13.8....


Потребителски аватар
lubo_g2
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_g2 » Нед 21 сеп 2008 8:09


Аз 2-ва пъти го хващам алтернатора как зарежда неправилно!
Акомулатора когато се предаде тотално купих нов!Замерих пак
волтажа и ми показа 17.2 ...презареждане!
Последва смяна на реле регулатора и всичко се оправи на 14.0v но
не за дълго!!
Ментето си каза думата!След месец -меря 12.6...не зарежда!
Айде един регулатор втора ръка оригинален....13.9 успа се вече 2години!


XpacTa
Мнения: 424
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 16:03
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот XpacTa » Нед 21 сеп 2008 8:09


Добре де, айде кажете как точно да се замери. С мултицет къде да пипам?


Потребителски аватар
lubo_g2
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_g2 » Нед 21 сеп 2008 8:16


XpacTa написа:Добре де, айде кажете как точно да се замери. С мултицет къде да пипам?

Работещ двигател-мултицета на акумолатора и мериш :wink:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта