Колеги напоследък покрай DRL-ите забелязвам доста автомобили са с неизправни алтернатори или такива излязли от работни параметри, иде зима не може с под 13,8V на работещ двигател да зареждате акумулаторите си. Направете по едно замерване и сменете каквото е нужно , че иначе най-малкото е нов акумулатор.
Пускам цяла тема защото явлението става масово
Иде зима, провери си алтернатора!
аз съм май първият,акумулатор ли е алтернатор,понеже излизам сутрин към 2-3 за работа колата много трудно пали,последната седмица ми се случиха много странни неща,ставам сутрин отивам в колата въртя-ама няма никойедвам едвам запали,после видях че часовника на колата и на цд-то са нулирани все едно е махан акумулатора,преди два дни пак същия проблем този път по обяд..нямам идея от какво е...
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Иде зима, провери си алтернатора!
Здравейте преди два дена бях същия...замери човека и показа 13.8-9.
Не показа над 14 . Това го мери на обороти...дали има проблем.Всъщност каза да си купя акумулатор.Купих преди ден...,а вчера правиха втулки на стартера,че стържеха,затягал.
Не видях да показва над 14 проблем ли е...
Не показа над 14 . Това го мери на обороти...дали има проблем.Всъщност каза да си купя акумулатор.Купих преди ден...,а вчера правиха втулки на стартера,че стържеха,затягал.
Не видях да показва над 14 проблем ли е...
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Иде зима, провери си алтернатора!
mariovasi написа::roll: Здравейте преди два дена бях същия...замери човека и показа 13.8-9.
Не показа над 14 . Това го мери на обороти...дали има проблем.Всъщност каза да си купя акумулатор.Купих преди ден...,а вчера правиха втулки на стартера,че стържеха,затягал.
Не видях да показва над 14 проблем ли е...
ами не е идеално , НО нямаш проблем
Това си е лично мое мнение ,но под 14V e слаба работа, особенно при каране на къси разстояния.
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Иде зима, провери си алтернатора!
Благодаря...като казвам на обороти,в смисъл двг.работи без да се форсирва и 13.8.Да правят ли и алтернатора че да не скапя новата Варта.И постояно карам градско.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Иде зима, провери си алтернатора!
mariovasi написа:Благодаря...като казвам на обороти,в смисъл двг.работи без да се форсирва и 13.8.Да правят ли и алтернатора че да не скапя новата Варта.И постояно карам градско.
Засега не пипай, но наблюдавай изкъсо да не падне напрежението още.
- lubo_g2
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 24 яну 2007 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз 2-ва пъти го хващам алтернатора как зарежда неправилно!
Акомулатора когато се предаде тотално купих нов!Замерих пак
волтажа и ми показа 17.2 ...презареждане!
Последва смяна на реле регулатора и всичко се оправи на 14.0v но
не за дълго!!
Ментето си каза думата!След месец -меря 12.6...не зарежда!
Айде един регулатор втора ръка оригинален....13.9 успа се вече 2години!
Акомулатора когато се предаде тотално купих нов!Замерих пак
волтажа и ми показа 17.2 ...презареждане!
Последва смяна на реле регулатора и всичко се оправи на 14.0v но
не за дълго!!
Ментето си каза думата!След месец -меря 12.6...не зарежда!
Айде един регулатор втора ръка оригинален....13.9 успа се вече 2години!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 160 госта