Питам защото тази сутрин запалих със дърпане из квартала
Добавки за студен старт...
Добавки за студен старт...
Някой от вас ползвал ли е? Къде се продават? Има ли подобрение с тях? Можете ли да ми препоръчате нещо за ДИЗЕЛ....
Питам защото тази сутрин запалих със дърпане из квартала
Питам защото тази сутрин запалих със дърпане из квартала
Аз ползвах на Castrol, но сега сложих на Redex. Направих го с чисто експериментална цел - да видя има ли разлика в двата продукта, която да оказва влияние върху паленето, вървенето и разхода на гориво. Лично аз останах по-доволен от Redex-a (с което съвсем не искам да кажа, че Castrol-a e лош). Като се поразрових малко из мрежата от прочетеното останах с впечатление, че Castrol-a e за общо подържане и третиране на горивната система (и според запознати наистина го прави много добре), докъто Redex-a имал допълнителни съставки специално за улесняване на паленето. Имай в предвид обаче, че Redex-ите са два вида - единият е за почистване на системата и той не се препоръчва за постоянна употреба ; а другият се води Diesel Treatment който освен за поддържане на горивната система има и тези съставки улесняващи паленето. Redex-a обаче е по-скъп - разфасовка от 250ml (които са за 2 резервоара от по 60-65лтр.) е около 12лв. по цени Shell
Благодаря ти за изчерпателния отговор! Още тази вечер ще потърся Redex...
Не разбрах само сипването как става? При такива малки количества, ако ги изсипя директно в тръбата на тезервоара, няма ли да се загуби докато се стича надолу?
Ти в момента с такова ли караш? Сутринта лесно ли запали с него? С механична помпа ли е Дизелчето ти?
При мен ситуацията е следната: Акумулатора е приличен, защото в диапазона до -10 си палех, но с днешните рекордно ниски температури усетих, че не върти мощно... Абе има си ток и не пада веднага, но все пак не развърта достатъчно бързо за да запали... Мисля, че има още доста живот в акумулатора и ще го сменя чак за другата зима...
Мислиш ли че ще ми помогне такава добавка? А какво мислиш за доливането на бензин в дизела?
Благодаря предварително!
Не разбрах само сипването как става? При такива малки количества, ако ги изсипя директно в тръбата на тезервоара, няма ли да се загуби докато се стича надолу?
Ти в момента с такова ли караш? Сутринта лесно ли запали с него? С механична помпа ли е Дизелчето ти?
При мен ситуацията е следната: Акумулатора е приличен, защото в диапазона до -10 си палех, но с днешните рекордно ниски температури усетих, че не върти мощно... Абе има си ток и не пада веднага, но все пак не развърта достатъчно бързо за да запали... Мисля, че има още доста живот в акумулатора и ще го сменя чак за другата зима...
Мислиш ли че ще ми помогне такава добавка? А какво мислиш за доливането на бензин в дизела?
Благодаря предварително!
- dvanew
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
- Автомобил: VW Sharan 2005
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Велико Търново
привет и от мен, днес сутринта още не сам запалил, но установих че като развих капачката на горивниа филтър се чу едно изфъскване,което ме кара да мисля че 100% имам замръзване в резервоара или тръбопровода, виж дали и при теб нема такова нещо!!
, а иначе и на мен мой познат ми препоръча Castrol GTA добавката, имало я на ПЕТРОЛ/16лв/ .Сега се чудя как да си размразя замръзналия участък?
Късмет на всички!!!
Късмет на всички!!!
-
WasteLand_TD
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Радвам се, че съм бил полезен. Да, в момента карам с Redex. Двигателя ми е TDI, AJM, помпа-дюза. Сутринта запали учудващо добре (разбира се тук не пропускам да спомена, че направих и 2 подгрявания). Допуснал съм обаче една грешка Redex-a, който взех не е 250ml, a 125ml. (цената обаче съм сигурен, че не съм я сбъркал около 12лв. беше; 250ml. мисля гонеше 20 кинта) Съотношението на смесване мисля беше 10ml. на 5lt. но прочети все пак упътването - написано е повече от ясно, а и шишенцето е разграфено за да знаеш колко сипваш.
Както ти казах в предишния си пост - експериментирам, но и търся най-доброто. Затова и взех по-малката разфасовка - ако не ми хареса два резервоара ... къде не съм ги изгорил. Моето лично мнение, че различните двигатели би следвало да се държат по различн начин към различните добавки. Въпроса е да се нацели коя пасва на твоя двигател. За съжаление не мисля че тук в BG някой би могъл да даде професионално мнение за присадките и затова не ни остава нищо друг освен да поекспериментираме и да споделим - "аз ползвах това - доволен съм", или пък "при моя двигател нещо не се държи добре" и т.н. Ето, следващия път съм решил да тествам LIQUI-MOLY (то пък е цяла опаковка за 1 резервоар).
В завършек искам само да ти обърна внимание, че Redex-ите са 2 типа: единия е за почистване на горивната система и се води нещо "...system cleaner" - той не се препоръчва за непрекъсната употреба и има силно почистващи свойства. Другия, който е за третиране на горивото се води нещо "...diesel fuel treatment" - това е този който ползвам аз в момента (sorry, че шишенцето е в колата).
Не, не мисля, че ще се загуби. Аз обикновенно зареждам винаги "до горе" и карам докъто свърши (не ми приятно през 3-5 дни да ходя до бензиностанцията и да сипвам за по 20-30лв. - придържам се към принципа "какво занчение има, нали така или иначе я изразходвам тая нафта"). Според мен правилният начин е - отлива се първо от добавката количеството което е необходимо и след това маркуча с нафтата - мисля, че така по-добре се смесва.GAD написа:Не разбрах само сипването как става? При такива малки количества, ако ги изсипя директно в тръбата на тезервоара, няма ли да се загуби докато се стича надолу?
Трудно ми е да преценя. Сигурен съм, че няма да ти навреди.GAD написа:Мислиш ли че ще ми помогне такава добавка?
Както ти казах в предишния си пост - експериментирам, но и търся най-доброто. Затова и взех по-малката разфасовка - ако не ми хареса два резервоара ... къде не съм ги изгорил. Моето лично мнение, че различните двигатели би следвало да се държат по различн начин към различните добавки. Въпроса е да се нацели коя пасва на твоя двигател. За съжаление не мисля че тук в BG някой би могъл да даде професионално мнение за присадките и затова не ни остава нищо друг освен да поекспериментираме и да споделим - "аз ползвах това - доволен съм", или пък "при моя двигател нещо не се държи добре" и т.н. Ето, следващия път съм решил да тествам LIQUI-MOLY (то пък е цяла опаковка за 1 резервоар).
Мисля, че мненията са противоречиви. За моя дизел (PD с електронно управление) това е недопустимо. Колеги с класически дизел (от собствен опит) твърдят, че 5-10% бензин в нафтата (3-5литра на 50 литров резервоар) имали благоприятно въздействие при палене при по-ниски температури, но аз лично никога не съм го пробвал.GAD написа:А какво мислиш за доливането на бензин в дизела?
В завършек искам само да ти обърна внимание, че Redex-ите са 2 типа: единия е за почистване на горивната система и се води нещо "...system cleaner" - той не се препоръчва за непрекъсната употреба и има силно почистващи свойства. Другия, който е за третиране на горивото се води нещо "...diesel fuel treatment" - това е този който ползвам аз в момента (sorry, че шишенцето е в колата).
И това е абсолютно правилно, аз в момента съм с OMV Алпийски дизел. Но слагам и добавка - мисля, че не вреди.WasteLand_TD написа:... зареждайте хубава нафта и не би трябвало да имате проблеми.....
горещо препоръчвам универсалния модификатор, лично карам с такъв и никакви ядове, служебните коли - всичките дизели , баничарки, бусове и камиони са третирани също с него и ако акумулаторите са им ОК - ядове няма ...
Последна промяна от One на Вто 24 яну 2006 14:26, променено общо 1 път.
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта