Та днес не можах да запаля първо превъртя няколко пъти после умря.
Мисле да го заредя тука съседа даде едно зарядно.
Питането ми е дали трябва да долея (дейонизирана вода) преди да заредя акумулатора?
Зареждането с отвъртяни капачки ли се прави?
И нещто друго ако има че ми е за първи път
10x
Зареждане на акумулатор???
- icemen
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Зареждане на акумулатор???
Последна промяна от icemen на Пет 27 яну 2006 13:27, променено общо 1 път.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ей не в хола, ке ти исъхне фикуса...
Това нещо отделя кофти работи, с киселинен ефект
махай го на балкона...
Или де да знам, ама да е проветриво място...
сваляш капачките, ръгаш зарядното.. не напрежението е важно, а тока, ама ако не можеш го мериш, разчиташ на зарядното...
И щом ти е за първи път, през 4 часа го гледаш. Почнал ли е да "ври" демек усилено изкарва балончета откачаш го от зарядното, и после изключваш самото зарядно..
Недей да изключваш зарядото а да оставяш аку на него, щото почва обратен процес на разряд...
формулата е следната:
Зарежда се с ток около 1/10 от капацитета на акуто
т.е. 45 АмперЧаса се зарежда с 4.5 Ампера в продължение на 10-14 часа....
Има и услиен заряд, ама е хабящ за акуто..
Най-добре е с едини специални зарядни, дето следят некакви изменения по тока, и усилват намаляват ама това струва 200 кинта, така че действай смело..
Само не в ХОЛА...НЕ НЕ НЕ....
Може. По-добре в банята.!
Това нещо отделя кофти работи, с киселинен ефект

махай го на балкона...
Или де да знам, ама да е проветриво място...
сваляш капачките, ръгаш зарядното.. не напрежението е важно, а тока, ама ако не можеш го мериш, разчиташ на зарядното...
И щом ти е за първи път, през 4 часа го гледаш. Почнал ли е да "ври" демек усилено изкарва балончета откачаш го от зарядното, и после изключваш самото зарядно..
Недей да изключваш зарядото а да оставяш аку на него, щото почва обратен процес на разряд...
формулата е следната:
Зарежда се с ток около 1/10 от капацитета на акуто
т.е. 45 АмперЧаса се зарежда с 4.5 Ампера в продължение на 10-14 часа....
Има и услиен заряд, ама е хабящ за акуто..
Най-добре е с едини специални зарядни, дето следят некакви изменения по тока, и усилват намаляват ама това струва 200 кинта, така че действай смело..
Само не в ХОЛА...НЕ НЕ НЕ....
Може. По-добре в банята.!
Не съм акумулаторджия, но ще ти кажа аз как процедирам. На зарядното трябва да пише колко Ah е при 12 V. На акумулатора също пише колко Ah е, делиш го на тези от зарядното и получаваш за колко часа ще се зареди от празен. Доливаш дестилирана вода на 1-1.5 см. над клетките, мериш колко волта е акумулатора и, ако е до 10.5-11, го оставяш за пълното време. Ако е повече - 7-8 часа са достатъчни, по натам алтернаторът ще го дозареди. Зареждай на отвити капачки. Моето зарядно също е българско и го оставям през нощта да си зарежда само, но в мазето. Има опасност, ако акумулатора ти е прецакан, някоя клетка да кипи повече и да опръска наоколо.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
еее колега ако беше така с деленето направо перпетуум мобиле..
колкот вкараш толко изкараш...
Да подобна е сметката, но за това казах от 10 до 14 часа
Да не говорим, че глупавите зарядни дават еднакво напрежение, и в момента в който акумулатора стигне 14V двете напрежения това от зарядното и това от Акум.... се изравняват, и тока отива към 0
колкот вкараш толко изкараш...
Да подобна е сметката, но за това казах от 10 до 14 часа

Да не говорим, че глупавите зарядни дават еднакво напрежение, и в момента в който акумулатора стигне 14V двете напрежения това от зарядното и това от Акум.... се изравняват, и тока отива към 0

- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Еи Wili сега ти си за в бисерите!!! с това ще ти изсъхне фикоса ме расмя доста.
Иначе е вярно всичко което си написал. Определено хола не е подходящо място за зареждане. Дори и банята не е! Най добре е на проветриво място. Пак като го заредиш можеш да го пребереш на топло.
Бях писал 12.5 волта щото брат ми така ми каза.А той уж е много навътре с електрониката и др. такива.
Иначе е вярно всичко което си написал. Определено хола не е подходящо място за зареждане. Дори и банята не е! Най добре е на проветриво място. Пак като го заредиш можеш да го пребереш на топло.
Бях писал 12.5 волта щото брат ми така ми каза.А той уж е много навътре с електрониката и др. такива.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
wili98 написа:spam
Ми съхнат гадините бе...
кво да ги праиш..
ей го аз вече цяла зима седим между фикуса и вратата да му праим завет от течението, с бира го поливат и пак жълтее...
Е сори за спама ама не се сдържам вече!!!!
За фикуса ще ходите да си купите от някой магазин за цветя "калифорнииски червей" и помалко сипвайте че после става джунгла





Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта