Пускам тук тази тема за де не се нахвърлят, някой фърху мене, че пускам глупави теми!!!
Още откакто взех колата капака на главата си беше ръждясал.Не на цяло но най-вече над одушника. Та вчера с един колега си зяпам колата и тои м вика:
-Аве защо ти е ръждив капака. Да не е прегряван двигателя или нещо такова.
В интерес на истината и аз си помислих з прегряване. После забелязах че и тръбата дето е за удущника и тя има петна .по нея петната приличат на капки.
Та въпроса ми е:възможно ли е да падне боята от прегряване, и как мога да разбера дали двигателя е прегряван?
И възможно ли е от миенето на двигателя с разни препараи пак да падне боята?
п.п. колата е г3 1.8, АБС, 92г.
Ръждясал капак на главата
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако си забелязал всички двигатели ( главите де ) например на Горубляне са въждясали ( или поне са тръгнали натам )... това е просто защото са добре измити
... според мен няма причини за притеснение но нека все пак каже някой по-опитен.
Въпреки всичко на мен по- си ми харесва омасления вид на двигателя ми
.

Въпреки всичко на мен по- си ми харесва омасления вид на двигателя ми

- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Като обикалях за кола и на мен ми беше направило впечатление-на всички коли внос от Германия и Австрия бяха ръждясали не само капака ,но и алтернатора,блока
и всичко по окачването.
Точно за това взех италианка...хода на мисли беше такъв- щом се е стигнало да ръждяса сплавта на алтернатора и блока какво остава за ламарините
.

Точно за това взех италианка...хода на мисли беше такъв- щом се е стигнало да ръждяса сплавта на алтернатора и блока какво остава за ламарините

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Боята на капака е масло и температуроустойчива...
та за да се прецака боята, този капак трябва да се е нагрял до 300 градуса поне..
А представяш ли си как мотора ще загрее толкова?
Абе на теб всичко ли ти работи по колата та за ръждясалият капак си се захванал....
я си карай и си свиркай..
И му прати на твоят приятел дето ти е изръсил тази дивотия много поздрави
та за да се прецака боята, този капак трябва да се е нагрял до 300 градуса поне..
А представяш ли си как мотора ще загрее толкова?
Абе на теб всичко ли ти работи по колата та за ръждясалият капак си се захванал....
я си карай и си свиркай..
И му прати на твоят приятел дето ти е изръсил тази дивотия много поздрави

- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
за прегряване може да видиш колекторите , мисля че там си личеше най добре , като за външен оглед де
една вечер се кефихме с едно опелче GSI яко ръчкане цяла вечер , и накрая като спряхме отворихме капака , мисле че нещо беше станало ли кво не помня точно кво беше , ама колекторите бате светехаааа яко като нощна лампа (аре май ша ма джаснат у бисерите)
на другия ден като ги гледахме бяха синкаво-лилави

една вечер се кефихме с едно опелче GSI яко ръчкане цяла вечер , и накрая като спряхме отворихме капака , мисле че нещо беше станало ли кво не помня точно кво беше , ама колекторите бате светехаааа яко като нощна лампа (аре май ша ма джаснат у бисерите)
на другия ден като ги гледахме бяха синкаво-лилави


- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Благодаря на всички за отговорите. Аз също се замислих, че ако е от прегряване паднала боята то в двиггатела под капака трябва да е била температура от порядъка на 300 градуса.
Но смисала на темата ми беше колко често се среща това, и каква е причината.
Според мене причината остават препаратите за миене на двигателите.
Wili общо взето всичко бачка да ти кажа. С изключение на ел стъклото на водача.Бачка когато си иска. Ама чакам да се стопли и ще си уговоря една среща с машинката.
Още веднъж благодаря на всички.
п.п. дано темата е полезна и за други колеги!!!
Но смисала на темата ми беше колко често се среща това, и каква е причината.
Според мене причината остават препаратите за миене на двигателите.
Wili общо взето всичко бачка да ти кажа. С изключение на ел стъклото на водача.Бачка когато си иска. Ама чакам да се стопли и ще си уговоря една среща с машинката.
Още веднъж благодаря на всички.
п.п. дано темата е полезна и за други колеги!!!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ами има препарати дето мият всичко. Но има 1 много малка подробност -много малка трябва да се използват с инхибитори или след измиване да се напръска с инхибитори / предпазват от корозия / След измиване като се нанесат се намалява корозията , ама кой да пръска после с тях. Има 1 препарат английски на ф-ма "Rocol"да не се бърка с "Rockwool' в описанието на който препарат задължително пише след използване да се третира с инхибитори.
И аз се кефих като си взех колата, че моя капак не ръждясва, ама нещо ми се губеше бая масълце. Откак смених гарнитурата, капачето доста поръждяса /никога не е бил измиван на автомивка/, но вече няма загуби на масло
нормално е да ръждяса, все пак колата не е нова самото покритие е на бая годинки, а влага /в момента/ има колкото си искаш.

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта