Здравейте! От 2 дни съм собственик на Polo 1.9 D - 1996 г. и съм много доволен! Супер е машинката и върви досущ като бензин!
Та ето го и въпроса ми:
Как да разбера дали двигателя е SDI?... И още днес сутринта запалих след няколко (3) подгрявания къси завъртания на стартера... Мисля, че температурата беше поне -9... Мислите ли че е нормално това?



Polo 1.9 D
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Когато е много студено не прави чак толкова къси завъртания до 5 сек. е добре.
Слагай добавка към нафтата кастрол TDA да прочисти дюзите и виж пак как ще пали.
SDI е с електронно впръскване(помпа) и има дебитомер след въздушния филтър.
А и зимата си слагай хубава нафта например от OMV в нея си има добавки за минусови стартове.
Слагай добавка към нафтата кастрол TDA да прочисти дюзите и виж пак как ще пали.
SDI е с електронно впръскване(помпа) и има дебитомер след въздушния филтър.
А и зимата си слагай хубава нафта например от OMV в нея си има добавки за минусови стартове.

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами виж номера на мотора /пише го в големият талон/ и го пусни тук ще ти кажат какъв е.
С подгр, свещи, можеш да пробваш няколко номера, даваш на контакт, изчакваш да угаснат, изключваш от контакт и така 2-3 пъти след това въртиш на стартера...
На интервали около 10 сек.
По малки няма смисъл по-големи прецаква се акумулатора...
И обърни специално внимание на акумулатора, защото дизелите си им трябва свестен акумулатор...
И си подбирай нафтата... както ти е казал L&R
Аз карам с алпин дизел, разлика в вървенето почти няма, ама не пуши и се усеща по-добра работа на мотора:)
С подгр, свещи, можеш да пробваш няколко номера, даваш на контакт, изчакваш да угаснат, изключваш от контакт и така 2-3 пъти след това въртиш на стартера...
На интервали около 10 сек.
По малки няма смисъл по-големи прецаква се акумулатора...
И обърни специално внимание на акумулатора, защото дизелите си им трябва свестен акумулатор...
И си подбирай нафтата... както ти е казал L&R
Аз карам с алпин дизел, разлика в вървенето почти няма, ама не пуши и се усеща по-добра работа на мотора:)
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да ти е честита колега! Със здраве да си я караш и най-вече да те слуша!
... Сега за паленето, предишната ми кола беше мноо дърт дизел и адски трудно палеше на минусови температури, от моя опит мога да кажа за нафтата само ОМВ зимата и гледай да има алпин дизел щото на някои бензиностанции цяла зима карат на нормална нафта. За подгряването, няколко пъти подгряване е добре, лично при мен в много големи студове говоря за темп около -12 - -17, действаше много добре следния трик: влизаш сутринта и даваш с крака пълна газ, съединител и превърташ да чуеш стартера 4-5 пъти без подгряване никакво, все едно бензин палиш, но не прекалявай, после връщаш подгряваш си 1-2 пъти и пали от четвърт оборот. Ама твоя дизел е още млад, ако стане много студено и има проблем с паленето го пробвай това.

Благодаря за съветите! Ще пробвам задължително!
Между другото се опитах да се запиша при Васко, който тук се спряга за "клубен сервиз"... Момчето беше много учтиво и внимателно, но за съжаление има часове чак през февруари...
Аз обаче трябва спешно да сменя ремъци, масла и филтри... Можете ли да ми препоръчате място, където да купя и сменя тези консумативи?
Благодаря предварително!

Между другото се опитах да се запиша при Васко, който тук се спряга за "клубен сервиз"... Момчето беше много учтиво и внимателно, но за съжаление има часове чак през февруари...
Аз обаче трябва спешно да сменя ремъци, масла и филтри... Можете ли да ми препоръчате място, където да купя и сменя тези консумативи?
Благодаря предварително!

- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Пич пробвай тука Цък
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 30 яну 2006 14:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Polo 1.9 D
[quote="GAD"]Здравейте! От 2 дни съм собственик на Polo 1.9 D - 1996 г. и съм много доволен! Супер е машинката и върви досущ като бензин!
Та ето го и въпроса ми:
Как да разбера дали двигателя е SDI?... И още днес сутринта запалих след няколко (3) подгрявания къси завъртания на стартера... Мисля, че температурата беше поне -9... Мислите ли че е нормално това?[/quote]
Ако на първата дюза има датчик то е SDI ако не е нормален мотор. Не е хубаво да подгряваш много. При Полото релето подгрява за 20 сек. дори и да ти изгасне лампата, така че го изчакай, защото свещите ти са малко по- различни от на двойките и ще ги изгориш по- борзо
Та ето го и въпроса ми:
Как да разбера дали двигателя е SDI?... И още днес сутринта запалих след няколко (3) подгрявания къси завъртания на стартера... Мисля, че температурата беше поне -9... Мислите ли че е нормално това?[/quote]
Ако на първата дюза има датчик то е SDI ако не е нормален мотор. Не е хубаво да подгряваш много. При Полото релето подгрява за 20 сек. дори и да ти изгасне лампата, така че го изчакай, защото свещите ти са малко по- различни от на двойките и ще ги изгориш по- борзо
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта